Enis Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Besöker ett litet privat museum mellan Klaeng och Mae Phim där dom bevarat mycket gammalt i olika miljöer Volvo symaskin, det var något nytt de enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Dags att börja jobba för en del... Thai Air Crew bussen körde bakom mig, sedan möte jag dem i terminalen... Tänk om mam kunde fått åka med dem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 56 minuter sedan, skrev Enis: Volvo symaskin, det var något nytt de enis Fanns en BMW också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 11 minuter sedan, skrev Tallviking: Fanns en BMW också Volvo loggan måste väl vara snodd...elller?...B.M.W bör betyda nått annat än Bayerische Motoren Werke ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev Naam jai: Volvo loggan måste väl vara snodd...elller?...B.M.W bör betyda nått annat än Bayerische Motoren Werke ? Tror den maskinen är från sekelskiftet och Volvo bildades inte förrän 1926, varunamnet Volvo registrerades av SKF 1915. Det var tänkt som ett namn för kullager (Jag Rullar) men ett dotterbolag (Volvo) som började bygga bilar tyckte det passade dom bättre Det står "The Volvo Sewing Machine MFG CC LTD" på symaskinens sida Ändrades December 17, 2019 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Just nu deltar jag i ett forskningsprojekt som ska försöka komma fram till hur olika typer av rövar påverkar det manliga gardet. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 8 minuter sedan, skrev L64: Just nu deltar jag i ett forskningsprojekt som ska försöka komma fram till hur olika typer av rövar påverkar det manliga gardet. Bra, men säg till när du kommit till olika bröst... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 20 minuter sedan, skrev Bibben: Bra, men säg till när du kommit till olika bröst... Du kan väl göra nåt själv? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 3 minuter sedan, skrev L64: Du kan väl göra nåt själv? Lättare att delegera. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 23 timmar sedan, skrev L64: Johannesburg Närmare bestämt på trivsamma Emperors Palace där en ny kall precis kom in 😍 Kan du inte lägga in lite matbilder och vad det kostar ,blir nog Sydafrika i jan -feb för mig . Vilket bolag åker du med . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 35 minuter sedan, skrev kenneth073: Kan du inte lägga in lite matbilder och vad det kostar ,blir nog Sydafrika i jan -feb för mig . Vilket bolag åker du med . Kan bidra med dagens matbild 😃 bidde en riktigt god kalvschnitzel hos Werners idag och kostnaden var dryga hundringen.Skippar man tysken typ så är du nere på halva kostnaden. Fantastiskt land som har så mycket att erbjuda. Hel del här i Jo'burg, mycket i och runt Kapstaden...sitta i en bur bakom en båt o se the great white shark rätt in i ögat slår det mesta... Och kolla pingviner är roligt och styra undan från galna strutsar är spännande 😃 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Tillägg, Ethiopian är klockrent att flyga med Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Här är 2 rövar som forskningsgruppen tyckte gav lite extra utslag på mätarna Mest utslag gav denna Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 38 minuter sedan, skrev L64: Mest utslag gav denna Hmm, vet inte direkt om man skall tolka det så positivt om det ger utslag. Om det dessutom svider när man kissar så är det definitivt inte bra... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 15 minuter sedan, skrev Benriach: Hmm, vet inte direkt om man skall tolka det så positivt om det ger utslag. Om det dessutom svider när man kissar så är det definitivt inte bra... Det blir ju en senare utgåva av rapporten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Ute på en vandringsfärd med min onda rygg! Går som en krokig gammal gubbe... Rätt som det var så kom jag till alperna o det fanns såklart linbana o allt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Fixar till årets första skink-macka på den Thailändska landsbygden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 On 2019-12-15 at 08:21, skrev Tallviking: Märkligt fenomen med thaifruar och "gratis frukostbuffé" Hemma äter hon inte ens frukost men med en "gratis frukostbuffé" kan hon vräka i sig hur mycket som helst ! Tycker jag känner igen syndromet🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 10 timmar sedan, skrev L64: Du kan väl göra nåt själv? Vågar han inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Äter lunch på Mae Rumphung beach....blev chicken cashew.....mumma 👍👍👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 (ändrad) 22 timmar sedan, skrev Enis: Volvo symaskin, det var något nytt de enis Tänkte samma Ändrades December 17, 2019 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Efter en lutare häller upp en redig kall stänkare på Gin Tonik och satt mig vid stenbordet Tyvär sög darlingen i sig halvla 😘 Innan jag satt mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Väntar på att däckfirman blir klar med däckbyte och bromsjobb på en av bilarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Tänker på mjölk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu