ellim63 Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Pyntat.. Och nu lite spetsad glögg och pepparkakor.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 8 minuter sedan, skrev ellim63: Pyntat.. Och nu lite spetsad glögg och pepparkakor.. fantastiskt gott! Vad är det för något du har på pepparkakorna? 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 16 minuter sedan, skrev Matilda: Vad är det för något du har på pepparkakorna? 😃 Denna, en blåmögelost som jag alltid har hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Matilda Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 5 minuter sedan, skrev ellim63: Denna, en blåmögelost som jag alltid har hemma! Ska prova ikväll, dock inte med blåmögelost, men nått liknande. Såg väldigt gott ut 😌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Softar i soffan och flippar mellan kanalerna å hamnade på detta.......... Tydligen är det ngn form av VM-final i innebandy........ Låt mig bara klargöra en sak, så alla förstår........... Innebandy är ingen sport, det är en lek, eller ett sällskapsspel i bästa fall........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Fullt upp.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 45 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Softar i soffan och flippar mellan kanalerna å hamnade på detta.......... Tydligen är det ngn form av VM-final i innebandy........ Låt mig bara klargöra en sak, så alla förstår........... Innebandy är ingen sport, det är en lek, eller ett sällskapsspel i bästa fall........... Nu är du dum, jag känner mig kränkt fastän jag inte är inblandad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Hej Monterat in en massa skräp i skåpet nere i källaren på huset i Sverige. Tur man är i Sverige två veckor om året så man kan använda skräpet. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Tog in en öl å jäger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Softar i soffan och flippar mellan kanalerna å hamnade på detta.......... Tydligen är det ngn form av VM-final i innebandy........ Låt mig bara klargöra en sak, så alla förstår........... Innebandy är ingen sport, det är en lek, eller ett sällskapsspel i bästa fall........... Vad är sport för dej, Hat du provat spela innebandy, förmodligen inte. Kräver spelteknik och kondition Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 4 timmar sedan, skrev L64: Slappar Vart i världen är du nu ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 1 timme sedan, skrev stjp8729: Hej Monterat in en massa skräp i skåpet nere i källaren på huset i Sverige. Tur man är i Sverige två veckor om året så man kan använda skräpet. Ha en kanonbra dag! Lämnar du nyckeln under dörrmattan till juliträffen? 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev kenneth073: Vart i världen är du nu ? Johannesburg Närmare bestämt på trivsamma Emperors Palace där en ny kall precis kom in 😍 Ändrades December 15, 2019 av L64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Hehe känns som man sitter i någon svensk lite nyare kyrka men det är som tur är falskt alarm! Detta är restaurangen på hotellet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 6 timmar sedan, skrev L64: Johannesburg Närmare bestämt på trivsamma Emperors Palace där en ny kall precis kom in 😍 Hon ser väl inte så kall ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 (ändrad) 18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Hur många skivor bröd är där i brödpåsen? BTT 20 skivor Edit: det ser ut att vara en liten påse. Då är det 10 skivor för 22 Baht Den stora kostar 40 Baht Ändrades December 16, 2019 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Fixar läkarintyg för nytt körkort i Klaeng Måste vara något allvarligt fel på mig, lägsta blodtrycket på år och dar trots två supersöta tjejer framför en som tar hand om en Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Sitter i en bath taxi i trafikstockning. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Går fortare att gå Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Besöker ett litet privat museum mellan Klaeng och Mae Phim där dom bevarat mycket gammalt i olika miljöer Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Dags igen... men bra med svängrum idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Sitter och väntar på flyget till Fuerteventura. Kollar om jag klarar av att lägga in en bild med telefonen. Mvh Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Konstaterar att det blir inte så mycket ledighet i jul och nyår. Blir så här när man har två veckors rullande schema. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 Fy fan för rygg ont, gick omkring som vanlig nu i morse. Plötsligt så small det bara till i ryggen o allt svartna gör ögona. Blev liggande på golvet som ett annat vrak och med svag o ynklig röst så fick jag Ann att hjälpa mig upp. Jävla vad yr o svag jag var men efter ett tag så lättade smärtan lite så vi kunde ta en taxi till Bangkok hosipital och få lite hjälp. Lite röntgen och lite tryckande o petande från doktorn så blev jag hemskickad med en påse roliga mediciner och instruktioner på en massa övningar som jag ska utföra! haha läkaren rekommende även en rolig flaska som skall fyllas med varmt vatten o tryckas mot onda ryggen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2019 Dela Inlagd December 16, 2019 25 minuter sedan, skrev Drik: Fy fan för rygg ont, gick omkring som vanlig nu i morse. Plötsligt så small det bara till i ryggen o allt svartna gör ögona. Blev liggande på golvet som ett annat vrak och med svag o ynklig röst så fick jag Ann att hjälpa mig upp. Jävla vad yr o svag jag var men efter ett tag så lättade smärtan lite så vi kunde ta en taxi till Bangkok hosipital och få lite hjälp. Lite röntgen och lite tryckande o petande från doktorn så blev jag hemskickad med en påse roliga mediciner och instruktioner på en massa övningar som jag ska utföra! haha läkaren rekommende även en rolig flaska som skall fyllas med varmt vatten o tryckas mot onda ryggen... Tråkigt att råka ut för på semestern när man egentligen vill bara slappa och ha det skönt PS: Glöm inte att sjukanmäla dig direkt hos arbetsgivaren så du inte bränner sköna semesterdagar i onödan utan kan spara dom till ett bättre tillfälle. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu