Enis Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Tar mig en fetegrogg Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 2 minuter sedan, skrev L64: Tar mig en fetegrogg Varför sitter du i ett fiskenät i en pool i Flen? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Gofika med napoleonbakelse och en sipp Kanarisk honungsrom.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 3 timmar sedan, skrev Bibben: Varför sitter du i ett fiskenät i en pool i Flen? Du får testa livet utanför Guldheden så kopplar du nog resten 😍 Nu väntan på öl o cockie monsters Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 3 timmar sedan, skrev Bibben: Varför sitter du i ett fiskenät i en pool i Flen? Min tanke också........ Å när man ser att nätet är avrullat till en 4:e del, så undrar man om inte poolen var avstängd för säsongen men L64 tog ett eget beslut för tillgänglighet Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Hoppas att det blir bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 4 minuter sedan, skrev ellim63: Hoppas att det blir bra... Wasabi-Majonnäs är riktigt gott! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 1 minut sedan, skrev Tommy: Wasabi-Majonnäs är riktigt gott! MVH Rosé sitter som hand i fotinlägget också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Klockan.är 01.26 i Isan var uppe och tog en drill har nu scrollat Flödet lagt in en paj .Darlingen snarkar här jämte Man kunnde ju ha sämre får väl skruva på mig innan klockan 04.15 då hesa fredrik börjar gala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Misstänker att jag har en granne som heter Åsa... Hon har nog också AppleTV. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 (ändrad) Hej Granndjävlar på Orust.. Tur man snart åker tillbaka hem till Bangkok. Svin.. Notera att PD har 3D glasögon på sig, som det skulle hjälpa. Ha en kanonbra dag! Ändrades December 14, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Har haft lite svårt med sömnen så har skummat forumet och fnissat klockan är 03.35 03.33 skulle jag slänga en drill innan hesa fredrik börjar gala kom till toadörren så börja han fan va tidig han e ja ja får väll krama darlingen i nån timme sen studsar hon upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Tittar på när frun för typ sjätte gången hämtar mera frukost... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 7 minuter sedan, skrev Drik: Tittar på när frun för typ sjätte gången hämtar mera frukost... Märkligt fenomen med thaifruar och "gratis frukostbuffé" Hemma äter hon inte ens frukost men med en "gratis frukostbuffé" kan hon vräka i sig hur mycket som helst ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 6 minuter sedan, skrev Tallviking: Märkligt fenomen med thaifruar och "gratis frukostbuffé" Hemma äter hon inte ens frukost men med en "gratis frukostbuffé" kan hon vräka i sig hur mycket som helst ! Hehe jo fattar inte var all mat tar vägen! Vi har varit tillsammans sedan 2007 och hon har inte gått upp många kilon tyvärr så gäller det inte mig. Jag skyller ju såklart på att jag slutade snusa i samma veva... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Vad gör en Thai dam med en gång på morgonen i Thailand men inte i svedala ? Det här Borstar golvet med V arm på rygg slutet sen svabbar hin och sen gal hon abnan till mig då är det dax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Tagit ett par stänkare Gin tonik i fantasin Nu blev det Sprite och clir i clir är gott så sitter vid stenbordet och slappar och förstår Stefan 5300 nu börjar få samma lung här i obygden Bilen är dammad sen ska vi till ATM och kolla om kortet funkar sen blir det 7 en och köpa lite bröd inte det vita tuggumi brödet sen blir det hem 1 km och ta sig en lutare Dagen räddad Min också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 8 minuter sedan, skrev clion: Tagit ett par stänkare Gin tonik i fantasin Nu blev det Sprite och clir i clir är gott så sitter vid stenbordet och slappar och förstår Stefan 5300 nu börjar få samma lung här i obygden Bilen är dammad sen ska vi till ATM och kolla om kortet funkar sen blir det 7 en och köpa lite bröd inte det vita tuggumi brödet sen blir det hem 1 km och ta sig en lutare Dagen räddad Min också Fick avbryta en doffsing dök plötsligt upp och som tur är är kameran ljudlös då darlingen sitter jämte till Vänster ho va nog från Banken då mynt och 20 battingar bytte ägare jag satt ju som om inget tink och spejade så förlåt Enis att ja citerar mig sjäv blir nog en gång till med en ny berättelse Den här hade nog till ock med Rollba godkänt Jäkla svår fotat med solen där ute och sötnosen i skuggan Såja ut i ljuset med dig nötterna och akter spegeln ok hoppas Matilda sover Nytt avsnitt kommer hoppas Enis sover också men de e la ingen risk han har sten koll på trådarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Båtracing på Rawai Beach Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Dramatik på hög nivå. Motorskott strax före mållinjen. Brann med skapliga lågor en stund men det hann jag inte fota. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Har ju förstått att tvätten inte blir ren De tvättar i kallt vatten va e de för jävvla tvättmaskin Den var billigare än en elektrisk men för böveln den blir alldrig ren så Sätt på en kastrull och koka upp vatten och häll i så får du nog 50 grader sagt och gjort nu blir tvätten ren ok bröd från 7 en Ok pålägg från 7 en men ica skinkan är bäst Synd käringa på Landvetter var så petnoga med vikten Härligt med Färjestads caffe men nu har syster nr2 fått upp ögonen för det Får nog ta 50 bath för en kopp sten bordet med 1 an 2 an och 3 an Arbete Mer arbete jag sitter bara på röva och iaktar idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 2 minuter sedan, skrev clion: Har ju förstått att tvätten inte blir ren De tvättar i kallt vatten va e de för jävvla tvättmaskin Den var billigare än en elektrisk men för böveln den blir alldrig ren så Sätt på en kastrull och koka upp vatten och häll i så får du nog 50 grader sagt och gjort nu blir tvätten ren ok bröd från 7 en Ok pålägg från 7 en men ica skinkan är bäst Synd käringa på Landvetter var så petnoga med vikten Härligt med Färjestads caffe men nu har syster nr2 fått upp ögonen för det Får nog ta 50 bath för en kopp sten bordet med 1 an 2 an och 3 an Arbete Mer arbete jag sitter bara på röva och iaktar idag Samma här, jävla skittvättmaskiner. Blir ju aldrig riktigt rent utan värme. Får bli att investera i en med värme lite senare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 4 minuter sedan, skrev bimmer: Samma här, jävla skittvättmaskiner. Blir ju aldrig riktigt rent utan värme. Får bli att investera i en med värme lite senare! Har du flyttat ned för gott? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 10 minuter sedan, skrev Soengsang: Har du flyttat ned för gott? Ja det är planen ialf, bara åka till Sverige för att jobba under sommaren typ. Men större delen av året ska spenderas här i Thailand med min familj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu