Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 vart ute med grannen och min hund favorit .Vi gick ner til café ett vid Färjenäs och tog en macka + kaffe å tjötade med 3 andra stammisar lägger in ett par pics på Linus a 15000kr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Fyllt på kylen med lite blandade öl, får nog provsmaka någon direkt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Fyllt på kylen med lite blandade öl, får nog provsmaka någon direkt... IMG_1397.JPG Köpte du 3,5 igen jaja det passar dig så du kan knyta skorna själv... Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Köpte du 3,5 igen jaja det passar dig så du kan knyta skorna själv... Behöver inte knytas några skor idag Polarn kommer hit så det blir öldrickning och skitsnack hemma. Tänkte att det var lämpligt att börja med någon klen öl och 3,8% var den faktiskt hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Behöver inte knytas några skor idag Polarn kommer hit så det blir öldrickning och skitsnack hemma. Tänkte att det var lämpligt att börja med någon klen öl och 3,8% var den faktiskt hehe Så kanske det var...jaja, den var rätt god har jag för mig. Det brukar börja hemma gubben...sen flyger fan i en och kuken ska ha sitt som Frank sa...Så putsa crocsen för säkerhets skull Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Så kanske det var...jaja, den var rätt god har jag för mig. Det brukar börja hemma gubben...sen flyger fan i en och kuken ska ha sitt som Frank sa...Så putsa crocsen för säkerhets skull Haha, OK Boss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Suger på en thurbo dubbel ipa. Härlig kraftfull smak på 8.5%. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Köpte du 3,5 igen jaja det passar dig så du kan knyta skorna själv... När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Suger på en thurbo dubbel ipa. Härlig kraftfull smak på 8.5%. ImageUploadedByMaipenrai1399037814.928783.jpg smakar Bond gård huga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Så kanske det var...jaja, den var rätt god har jag för mig. Det brukar börja hemma gubben...sen flyger fan i en och kuken ska ha sitt som Frank sa...Så putsa crocsen för säkerhets skull Stolle När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 smakar Bond gård huga Vi har lite olika smak här Jag tycker den är god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Satt på pärerna Och stoppat in firren i ugnen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Kärringen lagar Lab Moo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Kärringen lagar Lab MooImageUploadedByMaipenrai1399048134.511588.jpg Din är ju aktiv i alla fall, min kärring Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Din är ju aktiv i alla fall, min kärring ImageUploadedByMaipenrai1399048785.296454.jpg Enis Hon väntar väl på herr pEnis Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Drog av ugnsluckan Och den gick ju naturligtvis i tusen bitar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Din är ju aktiv i alla fall, min kärring ImageUploadedByMaipenrai1399048785.296454.jpg Enis Ser bekant ut dom där förbenade plattorna med thaisåpor har förstört många lägen till herdestunder Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Drog av ugnsluckan ImageUploadedByMaipenrai1399050856.184932.jpg Och den gick ju naturligtvis i tusen bitar Ännu en anledning till en skopa ovett.sätt på dig hjälmen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Drog av ugnsluckan ImageUploadedByMaipenrai1399050856.184932.jpg Och den gick ju naturligtvis i tusen bitar Blir det glasnudlar till middag istället? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Mycket god. Torr men ändå en sötma. Är på 9.5 procent. Lite fruktsmak och mycket karamellmalt. Jäsning på flaska så det ger också smak som dessutom ger mer smak på större flaska än liten. Dessutom bra pris 165 spänn för en stor flaska. Från 2010 dessutom. Tack för utförligt betyg och omdöme! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Ser bekant ut dom där förbenade plattorna med thaisåpor har förstört många lägen till herdestunder Tror du inte att han nyss klivit av och hon lägger in dagens poäng i datorn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Skulle glo på NHL slutspelet men det är roligare här .Speciellt när man kan skoja med raketen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Det var nog snabbt gjort Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Det var nog snabbt gjort Va. tror du inte det blev tvåsiffrigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Va. tror du inte det blev tvåsiffrigt Kanske,0,1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu