Soengsang Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 10 minuter sedan, skrev apknug: Funtar på vad man ska ta in....... Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk Det är till att lyxa till det, man ska unna sig ibland 👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 11, 2019 Dela Inlagd December 11, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 Jaha ännu en utcheckning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 13 minuter sedan, skrev Drik: Jaha ännu en utcheckning! Var bodde ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 Dricker kaffe, äter skinkmacka samt risgrynsgröt med kanel och socker. Ser på Sällskapsresan dessutom. Skickat med Tapatalk från Maitans i Jomtien. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 59 minuter sedan, skrev rolba: Var bodde ni? Serenity Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 (ändrad) Har faktiskt badat lite nu! Laguna beach- Bang Thao... Ändrades December 12, 2019 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 3 timmar sedan, skrev Bibben: Dricker kaffe, äter skinkmacka samt risgrynsgröt med kanel och socker. Ser på Sällskapsresan dessutom. Skickat med Tapatalk från Maitans i Jomtien. Inga pepparkakor? 😏 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 1 minut sedan, skrev Enis: Inga pepparkakor? 😏 enis Då finns ju risk att han blir snäll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 12, 2019 Dela Inlagd December 12, 2019 Käkar valnötter och myser.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Vi vandrar på stranden och tänker inte på svenskt väder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Tar en java på ett hak intill Ekkamai's busstation Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Jobbar sista 4 dagarna innan semestern Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 On 2019-12-12 at 12:30, skrev Drik: Serenity Verkar va ett skapligt ställe men ligger lite ocentralt om man vill gå en barrunda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 (ändrad) Changar på vid poolen Ändrades December 13, 2019 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 24 minuter sedan, skrev rolba: Verkar va ett skapligt ställe men ligger lite ocentralt om man vill gå en barrunda. Jo det ligger inte bra till. Finns inte mycket att göra där. Frun o jag åkte till Nai Harn en hel dag. Själva resorten var bra och vill man lata sig vid en pool så funkar det grymt bra men som sagt vad tråkigt läge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Ger ett stycke bil lite kärlek. Tänk vad enkelt saker och ting är med rätt grejor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Hänger med tyskar i brudbaren. Eller är det tvärs om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Tittar på en babian-boarding.En del borde fan stanna hemma Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 38 minuter sedan, skrev L64: Tittar på en babian-boarding.En del borde fan stanna hemma Ja, eller åka hem och aldrig komma tillbaka...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 13, 2019 Dela Inlagd December 13, 2019 Just parkerat i Hufudstaden, kö för barkbåtar så lär bli här ett par dagar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Tittar på från balkongen när hotell personalen fixar till det för oss gäster! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Upptäckte rött och blått blixtljus utanför huset och tänkte flera tankar innan jag upptäckte att det var en ambulans och det var grannkvinnan som svimmat Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu