Drik Inlagd December 7, 2019 Dela Inlagd December 7, 2019 Sitter o dricker öl och lyssnar på hårdrock! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 7, 2019 Dela Inlagd December 7, 2019 På tubenSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 7, 2019 Dela Inlagd December 7, 2019 Jo men det här går ju bra..........🤬 Har inte den minsta lust att gå bärsärkagång och mörda ngn...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 7, 2019 Dela Inlagd December 7, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jo men det här går ju bra..........🤬 Har inte den minsta lust att gå bärsärkagång och mörda ngn...... Fast undrar om inte @M33 är på sämre humör 🤬 än mig just nu?......... Ändrades December 7, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 7, 2019 Dela Inlagd December 7, 2019 Om man ändå hade vuxna barn..... Detta gör mig urinerad. Eller heter det .... ruinerad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 7, 2019 Dela Inlagd December 7, 2019 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Om man ändå hade vuxna barn..... Detta gör mig urinerad. Eller heter det .... ruinerad. Det är en kombination av båda delarna.......... Man blir ruinerad och det känns lika illa som ngn hade urinerat på en......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 7, 2019 Dela Inlagd December 7, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 7, 2019 Dela Inlagd December 7, 2019 Ibland när livet känns tungt, så har jag alltid detta att falla tillbaka på och skratta lite....... Youtube när det är som bäst.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 58 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ibland när livet känns tungt, så har jag alltid detta att falla tillbaka på och skratta lite....... Youtube när det är som bäst.......... De... svänger ju... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 8 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Om man ändå hade vuxna barn..... Detta gör mig urinerad. Eller heter det .... ruinerad. Fråga @Enis om det är billigare med vuxna barn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 Kikar på en av poolerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 Denna dagen ett liv #348 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 Dricker Leo öl Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 Smuttar på vitt vin efter maten. Måste tänka på de vita blodkropparna.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 Igår blev det musik på annexet i Globen. Först Hyprockosy från Göteborg tror jag . Sedan arch enemy och finalen Amon Amarth. Kanon förutom att ryggen inte pallar att stå så länge.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 En annan tillhör ju inte öfverklassen som resten av mpr medlemmarna så man får vara ute i ur å skur å "vetsa" fast tak höll kunden med! Sedan fick man kolla i privata garaget lite granna, mumma för en gammal jänke fantast! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 12 minuter sedan, skrev Peolito: Igår blev det musik på annexet i Globen. Först Hyprockosy från Göteborg tror jag . Sedan arch enemy och finalen Amon Amarth. Kanon förutom att ryggen inte pallar att stå så länge. Skickat från min iPhone med Tapatalk Fan att man missade denna konserten! Men vi är ju i Thailand nu o det är ju lite längre att ta sig till globen från Patong än Huddinge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 Checkat in på slottet i Khao Yai Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 (ändrad) 46 minutes ago, Tallviking said: Checkat in på slottet i Khao Yai Har du tjackat ny lya? Riktigt nice! Ändrades December 8, 2019 av Muimatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 Nu blir det en kall tillsammans med TV serie. En av de bästa enligt Bibben (och jag är beredd att hålla med) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 8, 2019 Dela Inlagd December 8, 2019 8 timmar sedan, skrev Muimatt: Har du tjackat ny lya? Riktigt nice! Jag fick ett hörn i gästvillan tvärs över sjön bara. Tror det är ca 50 rum i den bara Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 9, 2019 Dela Inlagd December 9, 2019 (ändrad) Jaha dags att checka ut igen... Ändrades December 9, 2019 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 9, 2019 Dela Inlagd December 9, 2019 Uppgradering är aldrig fel... incheckning på nya hotellet och de gav frun o mig en två rums svit. Hehe perfekt jag kan ligga och snarka i ett eget rum... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 9, 2019 Dela Inlagd December 9, 2019 (ändrad) 15 timmar sedan, skrev Drik: Fan att man missade denna konserten! Men vi är ju i Thailand nu o det är ju lite längre att ta sig till globen från Patong än Huddinge! Alla tre banden var bra. Men min gamla rygg pallar inte att stå i flera timmar längre. Ska se Opeth i januari men då blir det sittplats. Ändrades December 9, 2019 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd December 9, 2019 Dela Inlagd December 9, 2019 Tar en kaffe på MBK 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu