Surin P3 Inlagd December 2, 2019 Dela Inlagd December 2, 2019 Blir bara värre och värre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2019 Dela Inlagd December 2, 2019 Dagens viktigaste uppgift lucköppning enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 3, 2019 Dela Inlagd December 3, 2019 Tar en skön fotmassage och lite zonterapi Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 3, 2019 Dela Inlagd December 3, 2019 Jaha då var man här då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2019 Dela Inlagd December 3, 2019 Tittar på mina duktiga medarbetare som gör rent 1700 kvm på 3h IMG_3625.MOV Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 3, 2019 Dela Inlagd December 3, 2019 1 minut sedan, skrev Soengsang: Tittar på mina duktiga medarbetare som gör rent 1700 kvm på 3h IMG_3625.MOV 11 MB · 0 downloads Tycker mig höra en högtryck?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 3, 2019 Dela Inlagd December 3, 2019 2 minuter sedan, skrev Naam jai: Tycker mig höra en högtryck?? Nä, är nog bara skrammel inne på brögga De spolar bara, men bråttom... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 3, 2019 Dela Inlagd December 3, 2019 Tyvärr så konstaterar jag att mina ben kommer att hata mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2019 Dela Inlagd December 3, 2019 Hamnat I Tigerträsket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 3, 2019 Dela Inlagd December 3, 2019 Klockan ringer så man blir hörselskadad. Jägermaskinen jobbar för högtryck. Just another Tuesday in Rawai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 3, 2019 Dela Inlagd December 3, 2019 Inte så spännande idag men bättre än inget alls enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 Sitter och väntar på att stället ska öppna ska lämna in dokumenten för Thai körkort här i Khemarat 7 före i kön nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 Komit närmare guben med mösan är öppnaren släppte in en dam som puttsarer ruterna medan vi väntar 20191204_081259.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 Äntligen är vi framme o incheckade på hotellet i det riktiga och genuina Thailand!! Phuket och närmare bestämt Patong såklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 Välkomna till det riktiga Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 3 timmar sedan, skrev Drik: Äntligen är vi framme o incheckade på hotellet i det riktiga och genuina Thailand!! Phuket och närmare bestämt Patong såklart! Ser ut som Swissotel, då räknar jag med ett bildreportage från grannen Hooters.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 Solnedgång igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 2 timmar sedan, skrev rolba: Välkomna till det riktiga Thailand. Du får åka över på den rätta sidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev M33: Ser ut som Swissotel, då räknar jag med ett bildreportage från grannen Hooters.. Jo visst är det swissotel. Gick precis förbi Hooters men det var ganska dött där... Ändrades December 4, 2019 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 Tog @andrejsdenruskige favoritplats... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2019 Dela Inlagd December 4, 2019 Skål enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 5, 2019 Dela Inlagd December 5, 2019 Frukost uppe i bergen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd December 5, 2019 Dela Inlagd December 5, 2019 Frukost i loungen här i Patong! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2019 Dela Inlagd December 5, 2019 Idag är första dagen på resten av mitt liv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd December 5, 2019 Dela Inlagd December 5, 2019 Tvättat pärlan lagat mat och nu slöar jag med darlingen 😙 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu