Khonis Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 3 timmar sedan, skrev lasseiudon: Nu ser man inte exakt på dina bilder var manöverpanelen sitter men jag vet att andra toaletter har den bakom ryggen och hur fasen skall man då veta att trycker på rätt knapp? Den där satt på vägg till vänster om tronen. Perfekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 Tar en läsk och kollar solnedgången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 Funderar om man skall få span på något vilt verkar endast vara min skogstokiga fru där ute samt en jakthund med pejlingsutrustning som sprang förbi på skogsvägen och vek av på hygget enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 Nu firas det advent en vecka för tidigt på Buddhahyllan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 On 2019-11-22 at 12:54, skrev ellim63: Nu ska man väl klara en frostnatt... 😄 Så här kan man väl sammanfatta kvällen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 Precis nyss, skrev ellim63: Så här kan man väl sammanfatta kvällen.. Var svampen med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 Nu börjar det ordna till sig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 23, 2019 Dela Inlagd November 23, 2019 Dom säger jag är fel ute. Men jag vägrar 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 (ändrad) Hej Har kört en liten sväng med den nya hojen. Vackra vyer uppe i bergen. Detta skall nog vara 797 meter över havet.. Och långt ser man. Nu ser man inte så bra på bilden, men det bor folk i sjön. Grymt fina vägar att köra hoj på, inga bilar dock en massa löv vid vägkanten. När Google Maps ser ut så här, så vet man att då blir skoj att köra MC. Är jäkligt nöjd med hojen. Ännu en sjö. 640 Km blev det totalt, perfekt nu kan man göra första service (1000Km) på hojen. Ha en kanonbra dag! Ändrades November 24, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 (ändrad) 2 hours ago, stjp8729 said: Hej Har kört en liten sväng med den nya hojen. Vackra vyer uppe i bergen. Detta skall nog vara 797 meter över havet.. Och långt ser man. Nu ser man inte så bra på bilden, men det bor folk i sjön. Grymt fina vägar att köra hoj på, inga bilar dock en massa löv vid vägkanten. När Google Maps ser ut så här, så vet man att då blir skoj att köra MC. Är jäkligt nöjd med hojen. Ännu en sjö. 640 Km blev det totalt, perfekt nu kan man göra första service (1000Km) på hojen. Ha en kanonbra dag! Forzan blir stående hemma från och med nu antar jag? Ändrades November 24, 2019 av Muimatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 2 timmar sedan, skrev Muimatt: Forzan blir stående hemma från och med nu antar jag? Hej Muimatt Nej då, kör till marknaden och köper grönsaker med Forzan, så den körs varje dag. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 On 2019-11-15 at 23:58, skrev kenneth073: Enligt klart väder appen blir det molnigt,men den har visat molnigt och regn hela veckan ,Men har fått en hel del sol varvat med duggregn men alltid över 20. Blir det Las palmas eller södra canarias? Inte läst sidan sen jag åkte,men det blev en toppenvecka på Maspalomas😃 Dotter och jag har skaffat oss en klädsam bränna.Toppenväder(24-26 grader) hela veckan men småkyligt på kväll och natt (16-18) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 Sitter och kollar på skidor på SVT och är tydligen ganska understimulerad. Upptäcker i rutan att det här med ordförståelse inte är prioriterat så högt inom PS längre. Att kunna skilja på "loser" och "looser" borde vara nåt som varje person som gått ut mellanstadiet ska klara av, särskilt om man är ansvarig för det som sänds ut i etern...... /Jourhavande språkpolis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 Tar en fotmassage. Ovanligt lugnt ikväll så då kan jag passa på att skämma bort mig. Bättre än att skämma ut sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 4 timmar sedan, skrev rolba: Tar en fotmassage. Ovanligt lugnt ikväll så då kan jag passa på att skämma bort mig. Bättre än att skämma ut sig. Ja inte ska du skämmas för att du har Pattaya loggan på shortsen... är väl tvärtom i Phuket man stiger ett snäpp i bar hierarkin ? 😉 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 (ändrad) Hej Sitter och väntar på att få trängas på TG203 (BKK-HKT). Uppdatering, inget bra benutrymme på Boeing 747-400. Måste ta det mera seriöst att gömma sig bakom pelare. Ha en kanonbra dag! Ändrades November 25, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 6 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Sitter och väntar på att få trängas på TG203 (BKK-HKT). Ha en kanonbra dag! Då e vi under samma tak... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 24, 2019 Dela Inlagd November 24, 2019 12 timmar sedan, skrev frogfish: Sitter och kollar på skidor på SVT och är tydligen ganska understimulerad. Upptäcker i rutan att det här med ordförståelse inte är prioriterat så högt inom PS längre. Att kunna skilja på "loser" och "looser" borde vara nåt som varje person som gått ut mellanstadiet ska klara av, särskilt om man är ansvarig för det som sänds ut i etern...... /Jourhavande språkpolis https://www.quora.com/What-is-the-difference-between-looser-and-loser Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 Frukost på Suvvan, lär väl äta så jag inget orkar sen som vanligt... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Då e vi under samma tak... Hej Ok, vilken flight väntar du på? Note.. Hatar folk med ryggsäckar! Varför kan dom inte ha koll, har nu fått fem ryggsäckar i ansiktet när ryggsäcksmaffian går förbi 36D på TG203. Hoppas dom inte har körkort.. Då åker lyktstolpar och annat all världens väg när dom svänger. Ha en kanonbra flygning! Ändrades November 25, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 5 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Ok, vilken flight väntar du på? Note.. Hatar folk med ryggsäckar! Varför kan dom inte ha koll, har nu fått fem ryggsäckar i ansiktet när ryggsäcksmaffian går förbi 36D på TG203. Hoppas dom inte har körkort.. Då åker lyktstolpar och annat all världens väg när dom svänger. Ha en kanonbra flygning! Haha det borde vara förbjudet att hänga en puckel på ryggen, jag riktigt ilhatar ryggsäckar. Eller hur @andrejsdenruskige 🤣🤣🤣🤣 QR831 mot Doha, gate E5 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: https://www.quora.com/What-is-the-difference-between-looser-and-loser Tror det varit bättre om du skickat länken till SVT. Om du försökte lära mig skillnaden så var du lite sent ute... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 5 timmar sedan, skrev Soengsang: Haha det borde vara förbjudet att hänga en puckel på ryggen, jag riktigt ilhatar ryggsäckar. Eller hur @andrejsdenruskige 🤣🤣🤣🤣 QR831 mot Doha, gate E5 Ryggsäck är guds gåva till resenären. Fast ryggsäcken åker av innan man kliver ombord. Sedan knökar man in den under sätet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 Testar maskinen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd November 25, 2019 Dela Inlagd November 25, 2019 23 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ryggsäck är guds gåva till resenären. Fast ryggsäcken åker av innan man kliver ombord. Sedan knökar man in den under sätet. Där har du helt rätt. Det värsta som finns är folk med kabinväska med hjul. Borde vara körkort för att få dra en sådan. Har själv fått fötterna överkörda flera gånger och jag flyger bara en till två gånger per år. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu