wavis Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 2 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Grattis ….o nu blir det inte mycket av 😴.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 2 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Grattis Samet, pappa upp i dagen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 On 2019-11-12 at 13:48, skrev kenneth073: Tar en öl i ett molnigt Las Palmas Hoppas solen tittar fram till i morgon,landar kl.13.00. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Enligt klart väder appen blir det molnigt,men den har visat molnigt och regn hela veckan ,Men har fått en hel del sol varvat med duggregn men alltid över 20. Blir det Las palmas eller södra canarias? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 12 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Stort grattis. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Grattis [emoji1][emoji106]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 14 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Största lyckönskningar och varmaste grattis till er alla 3! Hoppas allt gick smärtfritt och att alla mår bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 16 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Grattis!! 👍👍👍 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Stort Grattis, Samet! Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 19 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Stort grattis grabben! Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 19 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Får verkligen hoppas att magen inte tillhör mamman...😝 Rock on Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 17 minuter sedan, skrev Sangwal: Får verkligen hoppas att magen inte tillhör mamman...😝 Rock on Nej, det är jag som är hårmonstret... Kanske därför hon kallar mig Ling...? Jag som i min enfald trodde det var för darling... men kanske har fel. Lille pojken har ärvt min hårväxt. Bra med hår på huvudet och ludd på hela kroppen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 6 minuter sedan, skrev samet: Nej, det är jag som är hårmonstret... Kanske därför hon kallar mig Ling...? Jag som i min enfald trodde det var för darling... men kanske har fel. Lille pojken har ärvt min hårväxt. Bra med hår på huvudet och ludd på hela kroppen... Har han reggat sig på Eurobonus ännu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 8 minuter sedan, skrev M33: Har han reggat sig på Eurobonus ännu Eurobonus är reggat och ingår redan i poolen. Amex är påväg och sedan skall vi jävlarimig hyra Avisbilar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 10 minuter sedan, skrev M33: Har han reggat sig på Eurobonus ännu Exakt hahaha. ”Normala” folk reggar medlemsskap i Blåvitt/Frölunda o Samet skaffar ett Amex Platinum till grabben. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 4 minuter sedan, skrev samet: Eurobonus är reggat och ingår redan i poolen. Amex är påväg och sedan skall vi jävlarimig hyra Avisbilar... Lifetime Gold när han fyller 10 gissar jag.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 (ändrad) Hej Inte bra... Skulle stängt av AC:n .. Då hade det blivit höga tretton. Ha en kanonbra dag! Ändrades November 17, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 21 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Grattis till mini-Samet! Nu förändras livet! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Grattis.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 22 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Varmt Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 3 timmar sedan, skrev samet: Lille pojken har ärvt min hårväxt. Bra med hår på huvudet Det var ju bra, då behöver han ingen mössa... 😉 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 På hockey! Just nu paus, Örebro leder över Malmö med 2-0. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Riven ingefära, hackad vitlök, spansk peppar, honung och en sipp rosé.. Rosmarin, och lime åkte i också.. Salta och peppra Karrén.. Och Bryna på.. På med gojset och skjuts in i ugnen.. 😋💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 16, 2019 Dela Inlagd November 16, 2019 Skall smördegsinbaka meckar ihop en salsa lite klev champisar och riven Norrlandsost till ena plåten och räkor, dill, rödlök, creme fraise och västerbottenost till den andra plåten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu