ellim63 Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 1 timme sedan, skrev ellim63: Undrar varför det luktar sprit i köket, jag förbereder ju maten.. 🙄😉😄 11 minuter sedan, skrev Mankan: För att du har en vodka i handen? Mortlade enbär till pannbiffarna.. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 Har väntat på detta i över 40 år, tänkte detta kommer aldrig hända lilla mig, dom har glömt mig, får bara acceptera, det kommer inte hända!!! Får Auto Motor Sport varje månad men inte denna! Och till min stora "glädje" så ligger den där när jag öppnar postfacket: PRO första numret, vilken lycka! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 2 minuter sedan, skrev audirs2: Har väntat på detta i över 40 år, tänkte detta kommer aldrig hända lilla mig, dom har glömt mig, får bara acceptera, det kommer inte hända!!! Får Auto Motor Sport varje månad men inte denna! Och till min stora "glädje" så ligger den där när jag öppnar postfacket: PRO första numret, vilken lycka! PRO? Har du blivit socialdemokrat på gamla dar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 Huset på gatan hemma får brinna ner helt. Gick inte att rädda. Över 100 år gammalt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 Fyfaen när gamla byggnader brinner ned, O fort kommer det en ny. eller? C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 14, 2019 Dela Inlagd November 14, 2019 Kära Örebroare... tar en segeröl medans ni vänder blad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 4 hours ago, M33 said: Kära Örebroare... tar en segeröl medans ni vänder blad Skype med Clion's ex genom TV'n? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Igår togs en mödom, klippnytt bord. Som tur vann jag Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 6 timmar sedan, skrev audirs2: där när jag öppnar postfacket: PRO första numret, vilken lycka! Waow, trodde jag aldrig.......smygsosse/kommunist PRO är en del av sossarnas kamporganisation. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 6 timmar sedan, skrev Soengsang: Waow, trodde jag aldrig.......smygsosse/kommunist PRO är en del av sossarnas kamporganisation. Ni ungtuppar tror så mycket! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Dags för miniSamet att se dagens ljus... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Ligger i sängen på hotellet och gör aktieaffärer,kanske stannar kvar några månader till 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Åt ju hotellfrukost förut också, betyg 4,5 mycket bra.Spanjorerna kan ju,slår dom bara Rumänien i fotboll också så får vi säga gracias Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 41 minuter sedan, skrev samet: Dags för miniSamet att se dagens ljus... Lycka till!😝 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 7 timmar sedan, skrev samet: Dags för miniSamet att se dagens ljus... Mini!!?? Lycka till å grattis förstås.......♥️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Preppar fredagsmys....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 12 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Mini!!?? Lycka till å grattis förstås.......♥️ Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 3 minuter sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Stort grattis och all kärlek i världen till dig och frugan.......♥️ Mini håller jag med om, en annan var 55 cm och 4,7 kg när man föddes och den storleksutvecklingen har änna hållit i sig......... Men du, fan va frugan verkar hårig på magen......... KRAM......♥️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Stort Grattis![emoji4][emoji173][emoji106]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 25 minuter sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Stort grattis från oss! 🇹🇭🌹🇸🇪💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 1 timme sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Grattis Samet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Slit o släp.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 Dags för miniSamet att se dagens ljus... Sverige har genast blivit ett hack bättre!Grattis till dig, men även grattis till oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 15, 2019 Dela Inlagd November 15, 2019 2 timmar sedan, skrev samet: Japp... en miniSamet blev det idag på Östra. 46cm lång och 3110 gram blev matchvikten. Ett stort grattis till Herr och Fru Samet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu