ellim63 Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 Smörsteker surdegsbröd och sippar på ett glas rosé.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 8, 2019 Dela Inlagd November 8, 2019 Kollar notan från igår. Tur man har lite rabatt på de dyrare ställena här på Phuket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 8, 2019 Dela Inlagd November 8, 2019 12 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Köpte en TV spels konsol till dottern. Hm, hon tyckte inte om bilspel och ratt / pedaler. Vilken otur..... Det kan bero på att ratten satt monterad på ett furubord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 Kollar solnedgången Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 Jag kokar Pho Gai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 Hej.. Sitter med granndjävlarna och har trevligt.. Och snart går det åt helvete.. Där var det.. Någon har snott min laddstolpe på huset i Sverige.. Ha en kanonbra dag.. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 11 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej.. Sitter med granndjävlarna och har trevligt.. Och snart går det åt helvete.. Där var det.. Någon har snott min laddstolpe på huset i Sverige.. Ha en kanonbra dag.. Coolt en polestar one, har dessa börjat levererats ännu? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 45 minuter sedan, skrev Enis: Coolt en polestar one, har dessa börjat levererats ännu? enis Hej Enis. Ja, finns några som fått sina bilar nu, tex dom som "snor" ström från min laddstolpe i Sverige och har mage att skicka bilder för att retas att dom tankat gratis el.... Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 (ändrad) Hej! Samtidigt som någon stjäl ström från min laddstolpe i Sverige.. Bryr jag mig? Han kan ju skicka bilder när han laddar.. Men jag är ju här.. Så. Jag har det bättre på alla vis. Bjuder på dom kWh så kan han frysa.. Ha en kanonbra dag! :wai: Ändrades November 9, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 Kollar på lite klassiker... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 meckar i köket enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noopi Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 Hängt upp två gardinstänger idag... Tillsammans med en forumgubbe... Ingvar Kamprad tjänade mer deg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej.. Sitter med granndjävlarna och har trevligt.. Och snart går det åt helvete.. Där var det.. Någon har snott min laddstolpe på huset i Sverige.. Ha en kanonbra dag.. 2 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Enis. Ja, finns några som fått sina bilar nu, tex dom som "snor" ström från min laddstolpe i Sverige och har mage att skicka bilder för att retas att dom tankat gratis el.... Ha en kanonbra dag! 2 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej! Samtidigt som någon stjäl ström från min laddstolpe i Sverige.. Bryr jag mig? Han kan ju skicka bilder när han laddar.. Men jag är ju här.. Så. Jag har det bättre på alla vis. Bjuder på dom kWh så kan han frysa.. Ha en kanonbra dag! :wai: Jag är oskyldig iaf eftersom jag sitter hemma i Majorna å PD är nog också oskyldig, då el rätt ner i hans dieseltank inte hade funkat bra ....... Dessutom har han ju Orusts största solkraftsaläggning......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 Smuttar... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 9, 2019 Dela Inlagd November 9, 2019 3 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Enis. Ja, finns några som fått sina bilar nu, tex dom som "snor" ström från min laddstolpe i Sverige och har mage att skicka bilder för att retas att dom tankat gratis el.... Ha en kanonbra dag! Låter som det är någon som är bekant med omgivningen... hmm... Är det kanske vara din personliga dildoleverantör som gjort ett hembesök igen... 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 10, 2019 Dela Inlagd November 10, 2019 (ändrad) Hej Just nu lyssnar jag på Katreeya "Kat" English.. En del gamla Thailandsrävar vet vem hon är. Tar med en bild bakifrån också.. 20191110_183325.mp4 Och en liten videosnutt. Ha en kanonbra dag! Ändrades November 10, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 10, 2019 Dela Inlagd November 10, 2019 (ändrad) Blev en @stjp8729 / @koppar55 dumt och chansa, bättre o göra som proffsen IMG_2910.MOV Ändrades November 10, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 10, 2019 Dela Inlagd November 10, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2019 Dela Inlagd November 10, 2019 Så jag gick igenom mitt gamla Lego som jag hittade i källarn för ett tag sedan....... Det var inte bara Lego där utan lite riktigt gamla Playmobil också....... Den här stackaren minns jag fått genomlida en hel del av Kötthandlarns experiment med diverse raketuppskjutningar (som sällan lyfte från marken) samt blandningar med salpeter & socker.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 10, 2019 Dela Inlagd November 10, 2019 (ändrad) 50 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Så jag gick igenom mitt gamla Lego som jag hittade i källarn för ett tag sedan....... Det var inte bara Lego där utan lite riktigt gamla Playmobil också....... Den här stackaren minns jag fått genomlida en hel del av Kötthandlarns experiment med diverse raketuppskjutningar (som sällan lyfte från marken) samt blandningar med salpeter & socker.......... Det kan väl vara värt en del, särkilt om du har orginalboxar. Ändrades November 10, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2019 Dela Inlagd November 10, 2019 Så i min jakt och nyfikenhet om det finns ngt vegetarisk ersättning till köttprotein, så hamnade jag på denna produkt idag........ Den har man hör mycket gott om men den såg väl sådär spännande ut........... Iofs ser den lite mer aptitlig ut än vad "beyond burger" som jag testade tidigare och det luktar inte anus i lägenheten i stekningsprocessen men vi får väl se, för det är ju trots allt konstgjort........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 10, 2019 Dela Inlagd November 10, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Så i min jakt och nyfikenhet om det finns ngt vegetarisk ersättning till köttprotein, så hamnade jag på denna produkt idag........ Den har man hör mycket gott om men den såg väl sådär spännande ut........... Iofs ser den lite mer aptitlig ut än vad "beyond burger" som jag testade tidigare och det luktar inte anus i lägenheten i stekningsprocessen men vi får väl se, för det är ju trots allt konstgjort........ Nu åker du på ignorelistan. Någon måtta på dubbelpostandet får det vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 10, 2019 Dela Inlagd November 10, 2019 Hej Nu är vintern här.. Burr.. 23 grader (tjugotre!! grader) blir långkalsonger, mössa och lovikavantar idag. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 11, 2019 Dela Inlagd November 11, 2019 Åker taxi mot Korat. Min stackars chaufför har nästa körning kl 19.00 ikväll i Bkk till Rayong. Så det blir stressigt för stackarn. Men det vore värre att inte ha några bokningar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 11, 2019 Dela Inlagd November 11, 2019 9 timmar sedan, skrev M33: Nu åker du på ignorelistan. Någon måtta på dubbelpostandet får det vara. Fullt medvetet, jag visste att jag skulle väcka dig......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu