clion Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Ska ta på mig och åka till gubbdagiset och träffa kompisarna och lyfta skrot och basta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 (ändrad) Provar wifi på väg till CPH Ändrades November 6, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 8 minuter sedan, skrev Mankan: Provar wifi på väg till CPH Arbete eller nöje? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev ellim63: Arbete eller nöje? Arbete, seminarium om tunnelsäkerhet i 2 dagar. Wifi funkar finfint Ändrades November 6, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Meddelande som kom för en stund sen, bara det att jag har inte beställt något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Hej Efter sju och en halv timma tillbringade för TM30 inklusive resa.... Mat... Med familjen på lokala pizzan.. Lite oliver med 100 gram Parma skinka. Jag tog en Tuna sallad. Dottern Spinach, cheese with bacon. Frugan fisk.. Leo åt upp en stor pizza... Jag avrundade med kaffe och en lemoncello. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Sippar på en läsk i McFly's bar. Blir nog jobbigt idag. Har uppdrag på fyra barer. Nåja, är redan på den andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Har lite egentid medans frun nattar dottern🍻🍻😁😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Meddelande som kom för en stund sen, bara det att jag har inte beställt något.Fått samma skit Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Dagens uppdrag slutförda. Dök upp en trevlig dam i fjärde baren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 51 minuter sedan, skrev rolba: Dagens uppdrag slutförda. Dök upp en trevlig dam i fjärde baren. Har hört att Kob’s Bar är bra. Vet dock inte var den ligger eller varför den är bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Har hört att Kob’s Bar är bra. Vet dock inte var den ligger eller varför den är bra Jag får göra en utförlig undersökning. Har aldrig hört det namnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Meckar ihop en Full Valbo Dinner enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 4 timmar sedan, skrev Towe: Fått samma skit Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Va fan, det var ju ett paket med en ny vigselring som jag skramlat ihop till ända sedan vi inte fick använda Minnes ring längre........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 Undrar om Luke the drifter varit på villfärder i grannlandet??..... https://www.expressen.se/nyheter/farja-har-gatt-pa-grund-utanfor-lidingo-/ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 6, 2019 Dela Inlagd November 6, 2019 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev koppar55: I väntan på installation av nya Ikea köket blir det till att beställa hem god mat. Äter khao pad phoo och phoo jaa. Tusan så gott.😀👍 Krabba, ett av de ytterst få livsmedel jag har svårt för... Gäller märkligt nog alla former av krabba, från svensk krabbtaska till krabba från Alaska! (OBS! Rimmar!) Frugan är helt förälskad i krabbtaska (vanliga nordiska krabbor), blir helt lyrisk när hon äter dem. Kul att smaken kan vara så olika! MVH Ändrades November 6, 2019 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 13 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Har hört att Kob’s Bar är bra. Vet dock inte var den ligger eller varför den är bra Tydligen en håla i Patong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 10 minuter sedan, skrev rolba: Tydligen en håla i Patong. Fd svensk mästare i Drag racing nu expert på Thailand Grattis Rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 1 minut sedan, skrev clion: Fd svensk mästare i Drag racing nu expert på Thailand Grattis Rolba Haha, jag kan nog betydligt mer om dragracing än om Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 14 minuter sedan, skrev rolba: Tydligen en håla i Patong. Hade en kollega som alltid satt där förr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 Kunden kommer in och skriker:går denna att blästra och måla"? "Kan du vissla Johanna" säger jag med hes röst!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 Slog igenbutiken lite tidigare idag och bjöd in kärringarna till konkurrenten Pakbon relax attsom har tioårsjubileum. Måste ju försöka dra ner deras resultat. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 Jaha, nu tog kärringarna över både scenen och dansgolvet. Hoppas det återspeglas på marknaden åxå. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 Det passade ju bra att sätta igång med fågelmatningen, precis när jag var färdig började det att vräksnöa! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 7, 2019 Dela Inlagd November 7, 2019 Köpte en TV spels konsol till dottern. Hm, hon tyckte inte om bilspel och ratt / pedaler. Vilken otur..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu