hamnoi Inlagd November 2, 2019 Dela Inlagd November 2, 2019 4 minuter sedan, skrev Fritz: Älgkött och vitlök ? Finns ju dom som tror på en gubbe som sitter på ett vitt moln så Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 2, 2019 Dela Inlagd November 2, 2019 3 minuter sedan, skrev Fritz: Älgkött och vitlök ? 20 hundratalet är spännande å intressant ibland 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 2, 2019 Dela Inlagd November 2, 2019 13 minuter sedan, skrev ellim63: Dags att hämta upp gamla Husqvarnan från källaren.. Älgkött, rökt sidfläsk, rotsaker, lök och vitlök, Karl-Johansvamp och rött vin... Sisådär, nu får den puttra några timmar! 💕 Ååååhhh, en liknande gryta, fast en Kockums fick jag av min faster när jag flyttade hemifrån........ Den var ur hennes tidigare bohag och väl inkokt men dum som jag var på den tiden och inte fattade värdet i den, så kasserades den när jag flyttade vidare..... Fan va korkad man va då....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 2, 2019 Dela Inlagd November 2, 2019 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Ååååhhh, en liknande gryta, fast en Kockums fick jag av min faster när jag flyttade hemifrån........ Den var ur hennes tidigare bohag och väl inkokt men dum som jag var på den tiden och inte fattade värdet i den, så kasserades den när jag flyttade vidare..... Fan va korkad man va då....... Finns ju ofta i andrahandsaffärer för en spottstyver! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 2, 2019 Dela Inlagd November 2, 2019 Kikar på alla kloka utsagor, på storTVn. Blir nog en fin kväll denna. Låt oss hoppas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 3, 2019 Dela Inlagd November 3, 2019 (ändrad) Hej Har tagit modet att åka till den stora staden eftersom jag behövde snus efter natten. Tagit en räkmacka. Var tydligen väldigt hungrig eftersom jag sen beställde en kebab. Var? Cajutan på Sukhumvit Soi18. Ha en kanonbra dag! Ändrades November 3, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2019 Dela Inlagd November 3, 2019 Måste försöka komma i form så jag jobbar på med biljarden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 3, 2019 Dela Inlagd November 3, 2019 Man blir lätt distraherad när nipplarna hänger utanför ibland. Och ändå går det inte att få dem på bild. Än så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 3, 2019 Dela Inlagd November 3, 2019 Tog en tupplur och blev väckt av en ambulanshelikopter passera 10-15meter utanför fönstret. Vet inte vad som hänt, gick rykten om balkong fall eller hopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 3, 2019 Dela Inlagd November 3, 2019 Man blir lätt distraherad när nipplarna hänger utanför ibland. Och ändå går det inte att få dem på bild. Än så länge. Ge inte upp.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 3, 2019 Dela Inlagd November 3, 2019 Sköna söndagspyssel.. 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 4, 2019 Dela Inlagd November 4, 2019 Tittar på världens bästa kaffebryggare....i förhoppningar om att det ska gå fortare 😀 IMG_2825.MOV Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 4, 2019 Dela Inlagd November 4, 2019 Levererar en bike. Skaplig utsikt över Chalong bay från kundens takterass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 4, 2019 Dela Inlagd November 4, 2019 On 2019-11-03 at 13:30, skrev rolba: Man blir lätt distraherad när nipplarna hänger utanför ibland. Och ändå går det inte att få dem på bild. Än så länge. Kan det hjälpa med en googlad nippelbild kanske...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 4, 2019 Dela Inlagd November 4, 2019 Just nu tänker Kötthandlarn svära i kyrkan......... Får väl testa vad "the fuzz is all about"......... Nåväl, får väl ha lite animalier också......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 4, 2019 Dela Inlagd November 4, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Just nu tänker Kötthandlarn svära i kyrkan......... Får väl testa vad "the fuzz is all about"......... Nåväl, får väl ha lite animalier också......... Kan väl säga redan nu medans jag steker de s.k. burgarna att doften som sprider sig i lägenheten är allt annat än goda..........🤬 Är inte helt sugen på att sätta tänderna i detta men vi får se om jag blir överraskad....... Ändrades November 4, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 14 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Kan väl säga redan nu medans jag steker de s.k. burgarna att doften som sprider sig i lägenheten är allt annat än goda..........🤬 Är inte helt sugen på att sätta tänderna i detta men vi får se om jag blir överraskad....... Hahaha Köttis äter vegoburgare är lika sannolikt som att det dricks hallonsaft i Tavelsjö. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 Åker baklänges, helt värdelöst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 5 minuter sedan, skrev M33: Åker baklänges, helt värdelöst Konservatist! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 15 minutes ago, M33 said: Åker baklänges, helt värdelöst Tåg?!?!?! Greta wannabe...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 6 minuter sedan, skrev Muimatt: Tåg?!?!?! Greta wannabe...... Allt för miljön som alltid 😜 Enklare att jobba tåget iofs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 7 minutes ago, M33 said: Allt för miljön som alltid 😜 Enklare att jobba tåget iofs Jag trodde stekare tog helikopter..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 1 timme sedan, skrev M33: Åker baklänges, helt värdelöst Ahhh baklängesåka är undervärderat, ska göra det om ett par dagar Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 En power nap lockar mer än möte. Får väl hoppas på bra lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 5, 2019 Dela Inlagd November 5, 2019 IT-konferens Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu