rolba Inlagd Oktober 9, 2019 Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Kollar lite dans. Brorsan vill inte vara med på bild. (Än så länge) 20191009_215122.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 9, 2019 Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Idag verkar mamasan mest sugen. Bänkade sig bredvid mig direkt när jag anlände. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 9, 2019 Dela Inlagd Oktober 9, 2019 De där tvillingarna, de är alltså inte riktigt äkta vara? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 9, 2019 Dela Inlagd Oktober 9, 2019 Tagit ut en del av kallrökningen, Rökkorven blev perfekt absolut bästa korven jag gjort,fläsket en aning salt (köpte rimmat fläsk) Älg hjärtat blev bra allt ska nu torkas några veckor så sätter sig smakerna bättre, Men visst åker det ner några korvar i ryggan när man åker o jagar älg nästa vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 11 timmar sedan, skrev Soengsang: De där tvillingarna, de är alltså inte riktigt äkta vara? En äkta hon och en äkta hen. Sen om de är äkta tvillingar det vet jag inte. Men jag tror det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 Benutrymme ok. Seat block ok. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 5 minuter sedan, skrev Stoneys: Benutrymme ok. Seat block ok. WTF vilka färger, Air India? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 5 dl okokta makaroner 10 cm purjolök eller en gul lök 200 gram skinka, kassler, korv eller 1,5 dl hackade soltorkade tomater i olja 2 dl riven ost, typ gratängost, mozzarella ÄGGSTANNING: 3 ägg 5 dl mjölk 3 krm salt 1 krm svart- eller vitpeppar Sitter o kollar in Yes vad blir det för mat i Pennybridge idag ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 1 minut sedan, skrev svampen: 5 dl okokta makaroner 10 cm purjolök eller en gul lök 200 gram skinka, kassler, korv eller 1,5 dl hackade soltorkade tomater i olja 2 dl riven ost, typ gratängost, mozzarella ÄGGSTANNING: 3 ägg 5 dl mjölk 3 krm salt 1 krm svart- eller vitpeppar Sitter o kollar in Yes vad blir det för mat i Pennybridge idag ? Waow, det blev jag sugen på, översätter och skickar ned till kocken PS, makaronerna ska väl ändå vara kokta? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 38 minuter sedan, skrev Soengsang: WTF vilka färger, Air India? Nope, lite mera åt dina farkoster. På G till Tyskland 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Waow, det blev jag sugen på, översätter och skickar ned till kocken PS, makaronerna ska väl ändå vara kokta? Ha Ha Yes 😃 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 ... Äter stans bästa fläskplanka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 En eftermiddagskoll på Nai Harn beach Tunt med folk. Första gången jag ser husvagnar där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 Live and direct enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 (ändrad) Näste man till rakning annan dam i sällskapet innan ens båten lämnat kaj somnade redan i väntsalen och när det var ombordstigning greppade en annan gästs väska och gick iväg 🤣 enis Ändrades Oktober 10, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 5 timmar sedan, skrev rolba: En eftermiddagskoll på Nai Harn beach Tunt med folk. Första gången jag ser husvagnar där. Säkert Irländska asfaltsläggarna!😝 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 55 minuter sedan, skrev audirs2: Säkert Irländska asfaltsläggarna!😝 Ska kolla nummerplåtarna imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 10, 2019 Dela Inlagd Oktober 10, 2019 Kommit ända till saltsjökvarn och blivit omkörda enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 Kokar storkok på ärtsoppa. Tog med ärtor denna gång....det finns säkert här oxå men jag har inte hittat några. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 Morgonkoppen 9 grader ⛅ Pennybridge Trevlig Fredag Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 Husläkarn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 6 timmar sedan, skrev copterfan: Kokar storkok på ärtsoppa. Tog med ärtor denna gång....det finns säkert här oxå men jag har inte hittat några. Finns gula ärtor på Foodland, Friendship, Tops och Villa Market, även pinto bönor som är liknande bruna bönor fast mindre och kanske lite mindre smak. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 1 timme sedan, skrev stefan5300: Finns gula ärtor på Foodland, Friendship, Tops och Villa Market, även pinto bönor som är liknande bruna bönor fast mindre och kanske lite mindre smak. Ok...tack för tipset. Ska se om jag hittar dom här i Rayong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 11, 2019 Dela Inlagd Oktober 11, 2019 Blev en tur till England Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu