Kötthandlarn Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 43 minuter sedan, skrev 65Selander: Har nog gjort mitt sista här efter 5 år, tidszonen fuckar upp mig värre och värre. Funderar starkt på Kata igen. Det är lugnt i september och vill du ha röj så drar du till Bangla. Känner dessutom ägaren till Woolpack i Kata Nu blir det läggdags innan fotbollen 1130, MFF -IFK fiskrens Ursäkta mig, men det heter IFK sillrens om jag får lov att be......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 På Zumen och smaskar lite.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Inte alls länge sedan det var sill och nykokt potatis och midsommar stång! Och nu det här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 5 timmar sedan, skrev 65Selander: Har nog gjort mitt sista här efter 5 år, tidszonen fuckar upp mig värre och värre. Funderar starkt på Kata igen. Det är lugnt i september och vill du ha röj så drar du till Bangla. Känner dessutom ägaren till Woolpack i Kata Nu blir det läggdags innan fotbollen 1130, MFF -IFK fiskrens Vart huserar du nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Svampskogen live and direct.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 29 minuter sedan, skrev ellim63: Svampskogen live and direct.. Inte is då? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 7 minuter sedan, skrev Enis: Inte is då? enis En del är frusna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Först en promenad till handlarna lite grädde inköp nu börjar träden bli nakna 🍁 Sissådär Fläskfilé idag nu ska det puttra i gräddsåsen på låg värme en stund Mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Hmmmm, jag skulle ju bara göra en liten gryta idag men med lite diverse i frys och kylskåp + diverse inhandlat blev det nästan 5 liter lunchlådegryta........ Undrar hur jag skall husera detta? Frysen är ju redan full............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Pillar räkor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Sitter och ser lite boll, nu har vi chansen att gå till serieledning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 1 minut sedan, skrev 65Selander: Sitter och ser lite boll, nu har vi chansen att gå till serieledning. Tittar också på boll men annan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Slit o släp, det är inget annat.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Barhäng. Lugnt idag. Arbetsdag imorgon. Har jag hört av en kompis 20191006_230735.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Nu gäller det att hålla tungan i rätt mun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev rolba: Nu gäller det att hålla tungan i rätt mun. Samma här då frugan meddelade att det finns rena rama bordeller här i stan nu och där har jag inget att göra /Enis Ändrades Oktober 6, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Samma här då frugan meddelade att det finns rena rama bordeller här i stan nu och där har jag inget att göra /Enis Bäst att du kommer hit till mig då. Här är det bara oskyldiga ölpubar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Kärlek.. 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 1 timme sedan, skrev rolba: Nu gäller det att hålla tungan i rätt mun. eller "Tungan i rätt mun"... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Fixat höstens rökkorvar, Lite olika test samtidigt ,,, Torkning i ett dygn sen kallrök i 4-5 dygn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 7 timmar sedan, skrev Abercrombie: Vart huserar du nu då? 7 timmar sedan, skrev Abercrombie: Vart huserar du nu då? Punta Cana Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 5 minuter sedan, skrev wavis: Fixat höstens rökkorvar, Lite olika test samtidigt ,,, Torkning i ett dygn sen kallrök i 4-5 dygn. Häftigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Uppgraderad såklart, men fan vet om mer av Miami Vice var positivt. Ett bra utbud av småflaskor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 7, 2019 Dela Inlagd Oktober 7, 2019 Lämnar bil till verkstad.Byta svänghjul 17500Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu