Wuttan Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Kom igen Leicester! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Frugan köpte fyra kanelbullar igår så vi fortsätter att fira även i dag.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 20 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan köpte fyra kanelbullar igår så vi fortsätter att fira även i dag.. 😋 Jag firade båda högtidsdagarna igår......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Next stop Bekkeri/Tallinn 🇪🇪🇪🇪 Emma Maersk har inte en chans!🇩🇰 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 3 minuter sedan, skrev audirs2: Emma Maersk har inte en chans!🇩🇰 Nä, de klarar inte alls av att gör vad vi gör, helt riktigt..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 1 timme sedan, skrev Wuttan: Kom igen Leicester! 😀 YNWA, enkel vinst Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 2 minuter sedan, skrev hamnoi: YNWA, enkel vinst Det var på håret. Välförtjänt dock. Kan det bli första PL titeln som kommer denna säsongen! Såg ju bra ut förra säsongen men det sket sig mot slutet! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 5 minuter sedan, skrev Wuttan: Det var på håret. Välförtjänt dock. Kan det bli första PL titeln som kommer denna säsongen! Såg ju bra ut förra säsongen men det sket sig mot slutet! 😀 City tar det. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 1 minut sedan, skrev hamnoi: City tar det. Då blir Sangwal glad, han håller ju på båda! Hahaha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Next stop Bekkeri/Tallinn 🇪🇪🇪🇪 Nu tror jag allt en viss medlem blir lite imponerad när du har backkamera på barkbåten 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Blev lite svamp på dagens skogspromenad. Ligger på tork på värmegolvet nu Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 På väg ut och tröstsupa efter Brynäsmatchen. 20191005_120818.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Mottagit leverans från Götet direkt till dörren i byn i byn. MPR när det är som allra bäst. Tack och bock till allas vår frequent flyer @samet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 51 minuter sedan, skrev Tallviking: Blev lite svamp på dagens skogspromenad. Ligger på tork på värmegolvet nu Smög genom ett hav av dessa i morse , Men då jag hade annat i huvet o spänt hanen så brydde jag mig inte, berätta det för darlingen görs naturligtvis inte för då e man ting tong än en gång...😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Bara titta lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Slit o släp.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Nu tror jag allt en viss medlem blir lite imponerad när du har backkamera på barkbåten 😁 T.o.m. jag blev imponerad på backkameran............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 14 minuter sedan, skrev samet: Bara titta lite... Ett av de få ställen i Pattaya som jag gillar............. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 På G... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Lite nattamat... dags att sova... skall upp i tid imorogn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Ruggigt snällt gjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 En snabbis hemåt... skönt med lite havsbris... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Sitter på sodaverandan med en god dryck efter att ha simmat 1 timme, relaxar och spanar in utsikten. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 6, 2019 Dela Inlagd Oktober 6, 2019 Har nog gjort mitt sista här efter 5 år, tidszonen fuckar upp mig värre och värre. Funderar starkt på Kata igen. Det är lugnt i september och vill du ha röj så drar du till Bangla. Känner dessutom ägaren till Woolpack i Kata Nu blir det läggdags innan fotbollen 1130, MFF -IFK fiskrens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu