ellim63 Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 3 minuter sedan, skrev koppar55: Möte på Maple hotel om ett nytt " monster condo project" i korsningen Srinakarin - Som Lasalle. En katastrof om projektet får ok av EIA och kommer att snarast lägga ut min condo för försäljning.😣 Lite nyfiken, varför är det en katastrof? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 Solvalla idag igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 Lunch, lönehelg i Metropolen. Huva!Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 1 timme sedan, skrev Abercrombie: Solvalla idag igen! Hyfsat väder idag, plats spelet satt på Kontio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 Inte många båtar i sjön nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 9 timmar sedan, skrev koppar55: Flera anledningar. Projektet ska pågå under 4 år samtidigt som Skytrain linjen byggs. Och denna "megacondo" kan bara nås via en korsningen Srinakarin Soi Lasalle, vilken redan är fullproppad med fordon. Tyvärr styr pengar här och inte vad som är rimligt med tanke på befintlig infrastruktur. Enligt lokala är planeringen att Srinakarin ska utvecklas till ett nytt Sukhumvit. De som måste använda fordon vet att det är lika med trafikkaos. Tack för svar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 Tittar på en gammal skorv som ligger ute på fjärden...😀 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 2 minuter sedan, skrev Nineteen68: Tittar på en gammal skorv som ligger ute på fjärden...😀 Hahaha inte länge till.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 Mickelsmäss. Åtminstone på tre ställen säljer thailändska kvinnor svamp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 Kontio har en bra dag idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 Klockan är 1040 och det regnar, fucking love it Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Åtminstone på tre ställen säljer thailändska kvinnor Fy dig... 😘 Ändrades September 29, 2019 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 29, 2019 Dela Inlagd September 29, 2019 (ändrad) Konstaterar att det är fult på barkbåtsparkeringen. Frusna de där sörlänningarna? Och mer ”bark” kommer... Ändrades September 29, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 Sitter här och garvar med polaren som bl a hade köpt med sig dessa ner: "De där ska vi gå med på stan samtidigt..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 On 2019-09-26 at 13:31, skrev måne: Går i genom semesterbilderna,kanske kommer upp här oxå.Firat frugans födelsedag på ett soligt Mallorca. Får försöka. Frugan fyllde jämt och överraskade henne med en liten tripp till Mallorca. Utsikten från hotell Feliz var det inget att klaga på.Nu vet jag inte vad som hände men bilderna kom in iaf.Vi hade en mycket trevlig och fin vecka med god mat och dryck.Huvudmålet var mycket nöjd och det var det som var meningen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 Precis nyss, skrev måne: Får försöka. Frugan fyllde jämt och överraskade henne med en liten tripp till Mallorca. Utsikten från hotell Feliz var det inget att klaga på.Nu vet jag inte vad som hände men bilderna kom in iaf.Vi hade en mycket trevlig och fin vecka med god mat och dryck.Huvudmålet var mycket nöjd och det var det som var meningen Får nog be svampen om hjälp att rätta till ordningsföljden.Blev några bilder iaf.Nu väntar jag på svetsarns bilder från turkmenistan(och hamnois) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 Kollar in Hösten i Pennybridge Vackert men ruggigt värre 🍁 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 Lyssnar på Kim Larsen som gick bort den 30/9 2018. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 Va fan det är ju semester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 30, 2019 Dela Inlagd September 30, 2019 Nu lite mat men fick problem med polisen, han drog vapnet och skrek. BACKA, BACKA sa jag. Förklarade att jag inte är Hammarbyare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 1, 2019 Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Dricker morgonkoppen lite Godis därtill supergoda ☕ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 1, 2019 Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Håller på med dagens blir ugnsstekt Falu späckad med rökt sidfläsk detta ska ni testa Helt Underbart Gött 👌 Lite potäter råkost och lingon därtill 😋 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 1, 2019 Dela Inlagd Oktober 1, 2019 3 timmar sedan, skrev svampen: Håller på med dagens blir ugnsstekt Falu späckad med rökt sidfläsk detta ska ni testa Helt Underbart Gött 👌 Lite potäter råkost och lingon därtill 😋 Samma här fast min style.. Idag blir det falukorv i ugn! Jonnys senap och chilisås.. Hackad gul lök och tomat, nymalen svartpeppar och chilisalt... Lagrad prästost och skjuts in i ugnen, tror det blir fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 1, 2019 Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Pissregnar igen efter en dag med lite sol men mest regn men spriten funkar iaf, tyvärr ingen gurka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 1, 2019 Dela Inlagd Oktober 1, 2019 Dags att kvarta efter en lyckad kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu