Oregistrerad Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 Urk! Kommer hem och har massor av planer.... bara för att få reda på att det är strömavbrott fram till 20.30.... Goda middagen och filmtittandet får tydligen vänta en stund. Och denna rättvända bild, live and direct, tillägnas @samet .... 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 Dags att byta asfalt, den har ju legat i två år nu... 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 Kokar en oxbringa som legat i saltlag några dagar. Blir nog både rotmos och lappskojs av detta 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 (ändrad) Sitter p kollar på rivningar av uteserveringar Stortorget Pennybridge Nu är snart vintern här ☹🎅🌲 BURR Men då är man i Los 🏖 Ändrades September 26, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 Jobbar lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 Går i genom semesterbilderna,kanske kommer upp här oxå.Firat frugans födelsedag på ett soligt Mallorca. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 Jodå det blev både Rotmos och Lappskojs samt några matlådor 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 Höststädar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jodå det blev både Rotmos och Lappskojs samt några matlådor 🙂 Fetgött Ändrades September 27, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 Trevligt! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 On 2019-09-21 at 13:03, skrev Wuttan: Jag delar inte med mig nåt från den tiden. Det var ju ett privat forum. Jag är principfast när det kommer till vissa saker. Vad är det man säger, snitches get stiches! 😂😂😂 Principfast my ass.. Ehh härligt att se livstecken av dej... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Rastar Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Frukost på Arlanda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Nödutgång så mina långa ben får plats Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Trodde det var fredag igår så jag gick på Zumen och svepte några godingar och åt en kaltenplatte.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 31 minuter sedan, skrev Peolito: Trodde det var fredag igår så jag gick på Zumen och svepte några godingar och åt en kaltenplatte. Skickat från min iPhone med Tapatalk Men du är väl inte sämre än att du kan ta en sväng dit idag också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Men du är väl inte sämre än att du kan ta en sväng dit idag också. Ska kolla med gumman. Hon är sugen på musslor som Akkurat har. Men hon har ju ändrat sig förut [emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 30 minuter sedan, skrev Peolito: Ska kolla med gumman. Hon är sugen på musslor som Akkurat har. Men hon har ju ändrat sig förut Skickat från min iPhone med Tapatalk Blir nästa fredag för mig, långledig då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Flanerar runt lite på stan innan mötet efter lunch på Europakommissionen. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Blåbärssylt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 1 timme sedan, skrev MickeN: Blir nästa fredag för mig, långledig då. OK, går en liten sväng till Zumen kl 15 idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Nu rök lyktstolpen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Flyttar me frugan katt och dotter! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 Dags att åka hem igen efter dagens möte Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 27, 2019 Dela Inlagd September 27, 2019 4 timmar sedan, skrev Peolito: OK, går en liten sväng till Zumen kl 15 idag. Där har jag ätit den godaste rimmade laxen med stuvad potatis till.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu