ellim63 Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 Nu börjar det ordna till sig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 Rensat ur i skåp och lådor. Hittade en rulle thailändskt dasspapper . Undrar varför jag packade med den hem till Sverige 🤔 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 Fotboll tarvar en humledryck.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 23, 2019 Dela Inlagd September 23, 2019 Nu ska det jobbas lite. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 23, 2019 Dela Inlagd September 23, 2019 Byter kamrem på en Mercedes B 180. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 23, 2019 Dela Inlagd September 23, 2019 Har precis boardat flyget hem till Bergen, godkänt benutrymme. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2019 Dela Inlagd September 23, 2019 3 timmar sedan, skrev Stoneys: Nu ska det jobbas lite. Har en likadan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 23, 2019 Dela Inlagd September 23, 2019 1 timme sedan, skrev Broskan: Har precis boardat flyget hem till Bergen, godkänt benutrymme. //Broskan Bra att det flygs av er övriga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 23, 2019 Dela Inlagd September 23, 2019 Ny vecka, ny skog, hann inte mer än hem så var det dags😀 Igår drog hon ut med Kongos fru redan klockan 6 på morgonen. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 23, 2019 Dela Inlagd September 23, 2019 Efter några dagars total orkeslöshet och köpemat (i den mån jag orkat äta), kände jag att det är dags att ta tag i livet igen......... Kommer visserligen vara hemma från jobbet några dagar till (besök på begravningsbyrån m.m.).......... Men nu skall det vankas lasagne.......... Min favorit och riktigt god "comfort food"........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 23, 2019 Dela Inlagd September 23, 2019 Backar ut vänder o lämnar Gotland, next Latvia... Sen lite bark till 08:orna så Boa blir nöjd... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 23, 2019 Dela Inlagd September 23, 2019 Ostsås varvat med lasagneplattor å bolognese........ You get the picture.......... Kanske att jag plockade den lite tidigt från ugnen innan den satt sig men guuuuud va gött det var med riktig mat........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 24, 2019 Dela Inlagd September 24, 2019 Nytt sol- och regnskydd på gång. Innertak kommer imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 24, 2019 Dela Inlagd September 24, 2019 ....sitter här och ångrar mig att jag bara köpte två påsar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 24, 2019 Dela Inlagd September 24, 2019 Gråter lite.... Fick ett blommogram från mina arbetskamrater....... Rörde upp känslorna lite men samtidigt blev jag väldigt glad också.......💖 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2019 Dela Inlagd September 24, 2019 Får andnöd här brassas det på med chili och blandas haisip hasip groggar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 Tar en frukost bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 Haft fyra vita veckor men nu är jag där igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 2 timmar sedan, skrev frasse: Tar en frukost bira. Bra att någon onsdagsflyger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 2 timmar sedan, skrev koppar55: Intar dagens första Mojito (men inte sista) på Lufthansas Senator Lounge. Trevligt att få beställa på Thai i baren.😀🙏🍾 Vad heter Mojito på thai? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 Hej Uppe och jobbar tre dagar i Khon Kaen, och eftersom jag är less på flygplatser så körde jag upp till Khon Kaen. 444 Km och fem timmar inklusive ett stopp för kaffe och bensin så var man i Khon Kaen. Ser att jag rört på fläsket lite också, faktiskt kallt idag 26 - 29 grader, så gått runt en sak. Bor på Avani Khon Kaen Hotel, kan starkt rekommendera detta hotell. Bra utbud med restauranger och service. Tog en Grab MC till Kosa Steak House för att lyssna på lite lugn musik och en bra Tuna sallad. Nu blir det att boka en Grab MC tillbaka till hotellet för att sova och se framemot ännu en arbetsdag imorgon. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 En promewalk till Apoteket sen lite matinköp i ett höstlikt 🍁 Pennybridge Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 Får väl bli pytt i morgon istället.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 21 timmar sedan, skrev Enis: Får andnöd här brassas det på med chili och blandas haisip hasip groggar enis Tre kylskåp men thaimat, vart har du din mat Enis? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 25, 2019 Dela Inlagd September 25, 2019 Hörde på nyheterna att Arne Weise gått bort Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu