Stoneys Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Nu ska vi kolla på nya bilen som vi planerar med bilhandlaren. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 6 minuter sedan, skrev Stoneys: Nu ska vi kolla på nya bilen som vi planerar med bilhandlaren. 😀 Vad blir det för nåt? En TUKTUK? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Bildtråd var det visst... License to boil.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 1 timme sedan, skrev Wuttan: Vilka sex är det? 😀 Tänkte efter ordentligt och kom på tre till som var på insidan. Tyvärr missade jag helt RDD... det är jag ledsen för. Alla goingar som tjötar om det gör det med glöd i ögonen och alla historier är grymt roliga. Bara hört och sett något enstaka alster. Men det jag sett av Lasse Bajsar får mig att verkligen sakna att jag aldrig fick chansen att vara med... den kvalitén på humor som verkar ha funnit är ju av en högre nivå... Kanske finns det någon som sparat lite bilder och dumpar från den tiden? Tar gärna ett PM så jag har nått att garva åt idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Ska ut och jaga Pokémons nu manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Svampskogsfika Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 54 minuter sedan, skrev samet: Tänkte efter ordentligt och kom på tre till som var på insidan. Tyvärr missade jag helt RDD... det är jag ledsen för. Alla goingar som tjötar om det gör det med glöd i ögonen och alla historier är grymt roliga. Bara hört och sett något enstaka alster. Men det jag sett av Lasse Bajsar får mig att verkligen sakna att jag aldrig fick chansen att vara med... den kvalitén på humor som verkar ha funnit är ju av en högre nivå... Kanske finns det någon som sparat lite bilder och dumpar från den tiden? Tar gärna ett PM så jag har nått att garva åt idag. Jag delar inte med mig nåt från den tiden. Det var ju ett privat forum. Jag är principfast när det kommer till vissa saker. Vad är det man säger, snitches get stiches! 😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Hakar på frugan som ska shoppa. Har man tur så kan man lirka sig ur bojan och smita iväg för en öl eller två! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Svampskogsfika Såg varken öl i muggen eller svamp Börjar du komma till åren tallen har inte din Darling körkort Låg i flottan 70 71 på isbrytaren då och var Ofis hovmästare Skulle egentligen vart på Ubåt men de la upp dem då i oktober men de såg att jag inte hade några plomber i käften därför blev jag beordrad till Thor Vi gick upp i till Luleå Oktober oh inväntade is läget vi var Renskiljning i Svappavara gruvan mm och träffade damer på smedjan i Luleå Glömmer aldrig det när vi la till och vi kalle Anka snubbar gick upp till Smedjan ( det här inlägget vil jag Kim ska se han är från Lule som de säger där uppe Tjejerna blev som galna när de såg oss koma in på smedjan alla militärer från F21§ Boden mm sågs allergi mer till där ö Jag träffade ju Lena och hon ville bara höra mig prata Göteborgska mm mm Jag tog upp min minn bil och hämtade en kompis i Stockholm sen krockade jag bilen bland all jävla snö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Man börjar få rutin.. Snurrade upp frugan på läktaren inne på H&M och jag drog som en avlöning! 👊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Alla typer siter ed nån maträtt och ex typ Vem fan är intrasslar vad du äter mm Eller dit rum på nått Hotell Jag har bilder Sangria Hotell ja la ut bilder då på lyan Men nu skickar mina vänner på MPR Bilder på sina rum Ok Glöm det här inlägget Jag har många bilder från Shangrila mm <<<<<<<<<<<men jag har inte lagt utt. dem på forumet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 5 timmar sedan, skrev Benriach: Jag är en, med samma nick då som nu... me too ☠️ Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 20 minuter sedan, skrev clion: Alla typer siter ed nån maträtt och ex typ Vem fan är intrasslar vad du äter mm Eller dit rum på nått Hotell Jag har bilder Sangria Hotell ja la ut bilder då på lyan Men nu skickar mina vänner på MPR Bilder på sina rum Ok Glöm det här inlägget Jag har många bilder från Shangrila mm <<<<<<<<<<<men jag har inte lagt utt. dem på forumet Det här är orsaken att jag inte vågar åka till Göteborg, jag förstår inte språket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 23 minuter sedan, skrev clion: Alla typer siter ed nån maträtt och ex typ Vem fan är intrasslar vad du äter mm Eller dit rum på nått Hotell Jag har bilder Sangria Hotell ja la ut bilder då på lyan Men nu skickar mina vänner på MPR Bilder på sina rum Ok Glöm det här inlägget Jag har många bilder från Shangrila mm <<<<<<<<<<<men jag har inte lagt utt. dem på forumet Idag verkar knallpulvret vara extra kraftigt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 12 minuter sedan, skrev stefan5300: Idag verkar knallpulvret vara extra kraftigt. Kungen äger idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 (ändrad) 20 timmar sedan, skrev clion: Såg varken öl i muggen eller svamp Börjar du komma till åren tallen har inte din Darling körkort Låg i flottan 70 71 på isbrytaren då och var Ofis hovmästare Skulle egentligen vart på Ubåt men de la upp dem då i oktober men de såg att jag inte hade några plomber i käften därför blev jag beordrad till Thor Vi gick upp i till Luleå Oktober oh inväntade is läget vi var Renskiljning i Svappavara gruvan mm och träffade damer på smedjan i Luleå Glömmer aldrig det när vi la till och vi kalle Anka snubbar gick upp till Smedjan ( det här inlägget vil jag Kim ska se han är från Lule som de säger där uppe Tjejerna blev som galna när de såg oss koma in på smedjan alla militärer från F21§ Boden mm sågs allergi mer till där ö Jag träffade ju Lena och hon ville bara höra mig prata Göteborgska mm mm Jag tog upp min minn bil och hämtade en kompis i Stockholm sen krockade jag bilen bland all jävla snö Svamp vart det en del och vem f:n dricker öl när man är ute i skogen och får frisk luft och motion ?? Tror du är helt fixerad vid ditt drickande.... Ändrades September 22, 2019 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 41 minuter sedan, skrev clion: Alla typer siter ed nån maträtt och ex typ Vem fan är intrasslar vad du äter mm Eller dit rum på nått Hotell Jag har bilder Sangria Hotell ja la ut bilder då på lyan Men nu skickar mina vänner på MPR Bilder på sina rum Ok Glöm det här inlägget Jag har många bilder från Shangrila mm <<<<<<<<<<<men jag har inte lagt utt. dem på forumet så klart äta bör man mellan Kungarna.... här marineras det kött i från både gris och ko enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Lingonpaj skjuts in i ugnen.. Och så kokas det lingonsylt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 24 minuter sedan, skrev Tallviking: Svamp vart det en del och vem f:n dricker öl när man är ute i skogen och får frisk luft och motion ?? Tror du är helt fixerad ditt drickande.... Helt riktigt. Man har aldrig med sig öl till skogen utan man har en plunta med whiskey i! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Drar i mig en köttbullemacka.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Lingonsylten är färdig nu ska det brassas käk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 grillar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 Känner mig som @Kenneth4618 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 En kasse karljohansvamp räckte inte. Nu ska det plockas höstkantareller. Tack gode gud för 4g i skogen i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu