Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Hade den parkerad i carporten vänstra sida om garaget, hade man vett vilka svin det finns hade den fått plats i garget..

attachicon.gifBR5A7626.JPG

 

          attachicon.gifBR5A7627.JPG

Så tills vidare får den vara parkerad mellan våra bilar, nu ska det tillverkas en låsanordning så man placera den carporten igen..

                    attachicon.gifBR5A7621.JPG

 

  FF

 

En expander i golvet med en svetsad ögla på till detta en kätting och ett skapligt hänglås så är du hemma..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

En expander i golvet med en svetsad ögla på till detta en kätting och ett skapligt hänglås så är du hemma..

Ungefär som detta, förvaringen av däcken som har man fått ha kvar..

       post-5021-0-08960600-1398590937_thumb.jp

 

  FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Ungefär som detta, förvaringen av däcken som har man fått ha kvar..

    

 

  FF

 

Ja typ.. Som den mindre nogräknade individ jag är så hade jag en hammare och ett par stadiga klippspik i moppeväskan förut. Funkar kanon i Asfalt, å när man har parkerat färdigt så slår man bara ner spiken helt så ingen ramlar på den..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja typ.. Som den mindre nogräknade individ jag är så hade jag en hammare och ett par stadiga klippspik i moppeväskan förut. Funkar kanon i Asfalt, å när man har parkerat färdigt så slår man bara ner spiken helt så ingen ramlar på den..

Varför det ??? du tar ju aldrig ut dina moppar, eller måste di spika fast dom på kontoret???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför det ??? du tar ju aldrig ut dina moppar, eller måste di spika fast dom på kontoret???

 

Joodå det gör jag visst det..Mycket mer än vad du tror... (Jävla gnäll över hur mycket jag kör mina moppar förresten)

 

Skulle byta frambromsen på monstret, men jag hade fått fel backar. Fast iofs. så var inte dom gamla backarna speciellt slitna bara lite glasaktiga...

 

Och dom innehåller säkert asbest så jag vill inte slipa (rugga upp dom) dom hemma. Så jag väntar med att sätta ihop tills i morgon då jag kan slipa under bättre förhållanden.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stortjejen byter däck på sin Volvo får lite hjälp av sina kottar..

post-5021-0-30530200-1398594634_thumb.jp  

 

     post-5021-0-76319900-1398594655_thumb.jp

 

                   post-5021-0-15762100-1398594683_thumb.jp

  

post-5021-0-36486400-1398594697_thumb.jp

 

                         post-5021-0-71654900-1398594713_thumb.jp

 

  FF

 

                            

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Drog till jobbet för en liten uppvärmning.

Ingen telefon eller kamera med mig, så jag ritar en bild.

 

post-3653-0-61762200-1398595993.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

sitter och tjurar  :52:  :52: var ju på en Nostalgi mässa men fotona blev kass typ 

ett par.som jag visar 

gitarrer 10 cm höga

En suddig till Resenären Ds det fans rätt många plan till salu Mässan hålls på Arken Hotell

post-3713-0-67222900-1398610679_thumb.jp

och en bild till Enis Sony grammofon för 15.000 kr :ahh:  men ej till salu enl snubben ??? 

post-3713-0-04191600-1398610967_thumb.jp

Nåväl en cykeltur på 2 km så var jag där  :17: Å sola sken  :17:  :17:

post-3713-0-31510200-1398610534_thumb.jp

post-3713-0-08607400-1398610567_thumb.jp

post-3713-0-78211800-1398610583_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Drog till jobbet för en liten uppvärmning.

Ingen telefon eller kamera med mig, så jag ritar en bild.

 

attachicon.gifUntitled.jpg

Två skärmar, lyx!

Jag surfar, med "flikar", annars rätt lika...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du måste fått alkoholfritt , för så mycket tål inte du.

Personalen känner förmodligen igen dig från tidiga lördagsmorgnar när du står orakad och stinkade hängandes på låset i jakt på en ny vino tinto :loc: .

Därför köpte dom in en låda alkoholfritt och gör dig en tjänst...se det inte som en björntjänst nu stekarn :y5:

Det var dagens 2 gapflabb  :thumbsup: Stollar på mpr :17:  :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

I skolan å sliter. å kollar thai biljetter. blir nog en sväng i augusti innan skolan drar igång igen..

post-10493-1398690261,38_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

I skolan å sliter. å kollar thai biljetter. blir nog en sväng i augusti innan skolan drar igång igen..

attachicon.gif1398690260402.jpg

 

Ja, vafan!

 

Nu längtar jag till sommarlovet.

Tippar på att kvalitetstrådar lär dyka upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vafan!

 

Nu längtar jag till sommarlovet.

Tippar på att kvalitetstrådar lär dyka upp.

Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) 

 

Den typen av enformighet är uppskattat.

Fortsätt vara enformig.

Vattenfall, tempel,staket, fågelholkar och PVC-rör i Thailand har jag sett mig trött på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) 

Men en och annan genomträ.. förlåt inträngning kan det nog bli :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Men en och annan genomträ.. förlåt inträngning kan det nog bli :thumbsup:

Det kan jag garantera iaf!  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =)

Fortsätt att leverera, ärliga bilder är bra bilder!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) 

Nä, behövs ingen ny innan du redovisat cameltårna från denna resa.  :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) 

Det räcker bra för mig,och enformigare än jag har det nu kan det aldrig bli.Keep up the good work  :14:  :14:  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3356-1398714839,79_thumb.jpg

Frugan lämnade mig i sticket och flydde in till somrummet, läxläsningen får tydligen vänta på bättre humör för oss båda. Jag smög ner för trappen för att titta på Arsenal (paus just nu)

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...