Odin Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Hade den parkerad i carporten vänstra sida om garaget, hade man vett vilka svin det finns hade den fått plats i garget.. BR5A7626.JPG BR5A7627.JPG Så tills vidare får den vara parkerad mellan våra bilar, nu ska det tillverkas en låsanordning så man placera den carporten igen.. BR5A7621.JPG FF En expander i golvet med en svetsad ögla på till detta en kätting och ett skapligt hänglås så är du hemma.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 En expander i golvet med en svetsad ögla på till detta en kätting och ett skapligt hänglås så är du hemma.. Ungefär som detta, förvaringen av däcken som har man fått ha kvar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Ungefär som detta, förvaringen av däcken som har man fått ha kvar.. FF Ja typ.. Som den mindre nogräknade individ jag är så hade jag en hammare och ett par stadiga klippspik i moppeväskan förut. Funkar kanon i Asfalt, å när man har parkerat färdigt så slår man bara ner spiken helt så ingen ramlar på den.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Ungefär som detta, förvaringen av däcken som har man fått ha kvar.. BR5A7628.JPG FF har du plats för 4 till ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Ja typ.. Som den mindre nogräknade individ jag är så hade jag en hammare och ett par stadiga klippspik i moppeväskan förut. Funkar kanon i Asfalt, å när man har parkerat färdigt så slår man bara ner spiken helt så ingen ramlar på den.. Varför det du tar ju aldrig ut dina moppar, eller måste di spika fast dom på kontoret??? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Varför det du tar ju aldrig ut dina moppar, eller måste di spika fast dom på kontoret??? Joodå det gör jag visst det..Mycket mer än vad du tror... (Jävla gnäll över hur mycket jag kör mina moppar förresten) Skulle byta frambromsen på monstret, men jag hade fått fel backar. Fast iofs. så var inte dom gamla backarna speciellt slitna bara lite glasaktiga... Och dom innehåller säkert asbest så jag vill inte slipa (rugga upp dom) dom hemma. Så jag väntar med att sätta ihop tills i morgon då jag kan slipa under bättre förhållanden. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Varför det du tar ju aldrig ut dina moppar, eller måste di spika fast dom på kontoret??? notera han skrev förut ,jo då han är nog ute en tur ibland https://www.youtube.com/watch?v=t7vRdTJgOaI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Stortjejen byter däck på sin Volvo får lite hjälp av sina kottar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Hjälper frugan med läxan Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Drog till jobbet för en liten uppvärmning. Ingen telefon eller kamera med mig, så jag ritar en bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Smitit undan läxläsningen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 sitter och tjurar var ju på en Nostalgi mässa men fotona blev kass typ ett par.som jag visar gitarrer 10 cm höga En suddig till Resenären Ds det fans rätt många plan till salu Mässan hålls på Arken Hotell och en bild till Enis Sony grammofon för 15.000 kr men ej till salu enl snubben Nåväl en cykeltur på 2 km så var jag där Å sola sken När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 (ändrad) Klippt ihop en Video/bildsnutt från Invigning Porsche Center där vi hade simulatorn uthyrd i helgen! https://www.youtube.com/watch?v=W8e_Lr8EkqA&feature=player_detailpage Ändrades April 27, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Drog till jobbet för en liten uppvärmning. Ingen telefon eller kamera med mig, så jag ritar en bild. Untitled.jpg Två skärmar, lyx! Jag surfar, med "flikar", annars rätt lika... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Du måste fått alkoholfritt , för så mycket tål inte du. Personalen känner förmodligen igen dig från tidiga lördagsmorgnar när du står orakad och stinkade hängandes på låset i jakt på en ny vino tinto . Därför köpte dom in en låda alkoholfritt och gör dig en tjänst...se det inte som en björntjänst nu stekarn Det var dagens 2 gapflabb Stollar på mpr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 I skolan å sliter. å kollar thai biljetter. blir nog en sväng i augusti innan skolan drar igång igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 I skolan å sliter. å kollar thai biljetter. blir nog en sväng i augusti innan skolan drar igång igen.. 1398690260402.jpg Ja, vafan! Nu längtar jag till sommarlovet. Tippar på att kvalitetstrådar lär dyka upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Ja, vafan! Nu längtar jag till sommarlovet. Tippar på att kvalitetstrådar lär dyka upp. Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) Den typen av enformighet är uppskattat. Fortsätt vara enformig. Vattenfall, tempel,staket, fågelholkar och PVC-rör i Thailand har jag sett mig trött på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) Men en och annan genomträ.. förlåt inträngning kan det nog bli “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Men en och annan genomträ.. förlåt inträngning kan det nog bli Det kan jag garantera iaf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) Fortsätt att leverera, ärliga bilder är bra bilder! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) Nä, behövs ingen ny innan du redovisat cameltårna från denna resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Det lär det göra... Men om jag skapar någon är tveksamt... Jag håller mig ju bara i Pattaya så mina trådar blir nog bara enformiga och likadana hela tiden... =) Det räcker bra för mig,och enformigare än jag har det nu kan det aldrig bli.Keep up the good work Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 28, 2014 Dela Inlagd April 28, 2014 Frugan lämnade mig i sticket och flydde in till somrummet, läxläsningen får tydligen vänta på bättre humör för oss båda. Jag smög ner för trappen för att titta på Arsenal (paus just nu) Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu