ellim63 Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 Meningen var att det skulle handlas lamm eller kalvlägg hos slaktare Robersson men det fanns inte.. Men vilken entrécote han hade, kommer att serveras med svamp och bönor! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 Inte idag men igår, så fick jag ett sådant gött telefonsamtal från min äldsta vän (inte i ålder, men i tid)........... Vi snackade i nästan 2 timmar.......... Fy fan vilket skönt snack........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 8, 2019 Dela Inlagd September 8, 2019 Kombinerar en sväng i skogen för att plocka bär och svamp med en titt på SM i Trial Allt på samma ställe Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd September 8, 2019 Dela Inlagd September 8, 2019 21 timmar sedan, skrev Benriach: Haha, främlingsfientligare än vad? Sen du tog en paus har det väl blivit mindre främlingsfientlighet här, eller har du glömt dina tidigare ord om folk från vissa länder? Hycklare dår... Jag har inte tagit en paus utan besöker forumet utan att logga in. Så nog märker jag av högervindarna blåser starka i forumet och tydligen in i ditt öra och ut genom det andra. Har inte alls glömt min kommentar som jag fällde i vredesmod men det betyder inte att jag är främlingsfientlig. Du vill att jag ska vara det för då blir din främlingsfientlighet mer legitim. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 8, 2019 Dela Inlagd September 8, 2019 Preppar storkok till lunchlådor........ Kanske tur att jag köpte den där 9-litersgrytan jag skrev om i "Vad har ni gjort idag"......... Nä, det hade nog fortfarande räckt med en 7-litersgryta......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 8, 2019 Dela Inlagd September 8, 2019 Swedish fika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 8, 2019 Dela Inlagd September 8, 2019 Tillbud på lax=söndagsmiddag och ett par bitar skjuts in i frösaboxen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 8, 2019 Dela Inlagd September 8, 2019 Uppladdning på Kökselvan inför Norgematchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 9, 2019 Dela Inlagd September 9, 2019 Hmm.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 9, 2019 Dela Inlagd September 9, 2019 (ändrad) Nästan nu, skulle varit det om inte nån tryckt på en viss bannknapp.... nåja... Sjukt intressanta föredrag om världen vi lever i och hur sårbar den är. Känns som att man borde logga ut helt. Från Säkerhetsmässan Lite från en goodiebag Be careful out there!!!! Ändrades September 9, 2019 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 9, 2019 Dela Inlagd September 9, 2019 Nu ska ni få nåt L&D 100% L&D Rykten om en bomb (säkert falskt) här, massa bilar och personer. Frågar varför de inte är närmre, nä får ej ifall de smäller. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 On 2019-09-07 at 14:52, skrev Benriach: Haha, främlingsfientligare än vad? Sen du tog en paus har det väl blivit mindre främlingsfientlighet här, eller har du glömt dina tidigare ord om folk från vissa länder? Hycklare dår... Håller med Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 6 minuter sedan, skrev clion: Håller med Lappen Usch, är du också en hycklande sosse, trodde jag inte..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 Haft en del strul med V trafik nu på morgonen Ska till vårdcentralen klockan 2 då jag tydlig blandat ihop Dep medicinen med Blodtryckarn sen va det problem med Vtrafik frågade 2 Somalier om To Go biljett till Kungsbacka hon har ju inget visa kort som gäller i Sverige så jag måste köpa biljetten Hon fotade allt med sin Mobil men det strula Men löste sig till slut som kärniga sa när hon sket i Valla badet Nu ska hon vara där och jobba svart till Söndag fan vad glad hon blir när hon kärnar bra med pengar Och jag köpte en sex pack knallpulver och relaxar med musik just nu https://youtu.be/F9zfiOdaQjI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 On 2019-09-07 at 15:48, skrev ellim63: Här sitter vi och pysslar.. Ett Tipps Fyl upp Diskhon med ljummet vatten och lägg i Guldet sen är det lätt och få svampen ren sen lägger du ut dem på tidning en natt sen är de stekfärdiga och rena Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Usch, är du också en hycklande sosse, trodde jag inte..... Missförstod nog det Jag är SD hela livet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Usch, är du också en hycklande sosse, trodde jag inte..... Jag gig ur facket typ 66 67 och slapp beta 700 kr varje månad De kom inte och avtackade mig vid Pensionen Och då hade jag betalat medlemsavgift i 35 år Fy fan för de vidriga Tack Sängen ( det är du i ina inlägg ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 Jag gillar dig men är från Götet och där använder utryck så du är döpt till Sängen n u de kan du lägga ut på MPR om du vill Clirre har döpt mig till Sängen B 7478 nor om går i spagat Fan har hann fixat ett nytt namn JEPP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 Precis nyss, skrev clion: Jag gillar dig men är från Götet och där använder utryck så du är döpt till Sängen n u de kan du lägga ut på MPR om du vill Clirre har döpt mig till Sängen B 7478 nor om går i spagat Fan har hann fixat ett nytt namn JEPP Nja jag får nog korrigera så du inte svimmar Är det någon som jag gillar ( typ dig ) Då får du ett öknamn så är det vännen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 2 timmar sedan, skrev clion: Haft en del strul med V trafik nu på morgonen Ska till vårdcentralen klockan 2 då jag tydlig blandat ihop Dep medicinen med Blodtryckarn sen va det problem med Vtrafik frågade 2 Somalier om To Go biljett till Kungsbacka hon har ju inget visa kort som gäller i Sverige så jag måste köpa biljetten Hon fotade allt med sin Mobil men det strula Men löste sig till slut som kärniga sa när hon sket i Valla badet Nu ska hon vara där och jobba svart till Söndag fan vad glad hon blir när hon kärnar bra med pengar Och jag köpte en sex pack knallpulver och relaxar med musik just nu https://youtu.be/F9zfiOdaQjI Knallpulver, köp en vattenpistol i stället. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 Skitt den bilden ladda jag upp för ex antal år sen vet inte om den är med Började använda Klä nypor Efter som jag började bli skrynklig 70? så tänkte jag visa facett Och eftersom ja börja bli skrynklig så var jag tvungen av att använda mig av hokus pokus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 12 minuter sedan, skrev stefan5300: Knallpulver, köp en vattenpistol i stället. Jag har opererat Magsäcken pga att mitt Blods tryck var iu topp Precis nyss, skrev clion: Skitt den bilden ladda jag upp för ex antal år sen vet inte om den är med Började använda Klä nypor Efter som jag började bli skrynklig 70? så tänkte jag visa facett Och eftersom ja börja bli skrynklig så var jag tvungen av att använda mig av hokus pokus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 Kvalitetstråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Kvalitetstråd Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 10, 2019 Dela Inlagd September 10, 2019 34 minuter sedan, skrev clion: Jag har opererat Magsäcken pga att mitt Blods tryck var iu topp Sorry, visste inte att ett sexpack knallpulver var bra mot magsäcksoperation pga av att ditt blodtryck var i topp. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu