ellim63 Inlagd September 1, 2019 Dela Inlagd September 1, 2019 Man måste ju äta fastän det är söndag.. Fina bitar entrécote och råstekt potatis.. Denna ekologiska rapsolja från Öland med smak av timjan är fantastiskt god! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 17 timmar sedan, skrev Surin P3: Lägger in bild på aphjärnefyllan (dvs bild under klinkers) om ett par dagar, när FANTASY är tillbaka från sin fiskesemester i Sverige. Blir det nått sånt här5555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 Rullar norrut genom @JJCland påväg mot @ellim63land... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 Incheckad Fantastiskt vackert i Oslo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 Yngsta dottern är riktigt kreativ med att sy, och får det bli riktigt bra, hennes senaste som hon har sytt till sonen tycker jag blivit bra. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 Dagens skörd.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 It's a tough job but someone has to do it... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 Kvalitetsöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 Hej Då sitter man på flygplatsen igen och väntar på TG584 (BKK - PNH). Ingen munter syn.. Så har fått lyxa till det några oliver, så nu känner jag mig nöjd. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 (ändrad) Dags för en ny krog. Det finns ju inte så många i söderbacken. Ändrades September 4, 2019 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 58 minuter sedan, skrev rolba: Dags för en ny krog. Det finns ju inte så många i söderbacken. Tja den kiosken blev ju långrandig, har den haft öppet över huvud taget? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 Besöker Bro Burger Bar efter deras flytt närmre centrum enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 Dags igen... inte varit i luften på 6 dagar så abstinensen är stor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 När man spelar golf ska man väl ha en Caddy. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 ....när man sätter sig ned och kommer på att arbetstelefonen ligger på kartbordet. ....reser sig upp och hämtar och sätter sig ned och kommer på att man la sin egen då på kartbordet😵😵 Det man inte har i huvudet får man ha i benen, stämmer till 100% Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 Andra skuttan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 Preppar middag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 8 timmar sedan, skrev Enis: Tja den kiosken blev ju långrandig, har den haft öppet över huvud taget? enis Ingen aning. Jag är ju bara på tillfälligt besök i stan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 8 timmar sedan, skrev Enis: Besöker Bro Burger Bar efter deras flytt närmre centrum enis Blev en burgare i tjänsten på Bastard idag. Gratis är gott och den var fantastiskt god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 4, 2019 Dela Inlagd September 4, 2019 Precis checkat in... Tronen har bra centrering... Finns safety box på rummet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 9 timmar sedan, skrev samet: Precis checkat in... Tronen har bra centrering... Finns safety box på rummet... Det blir nog fan en fullpoängare för det skethuset....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: 😋 Ahh gillar o lite stekt potatis i med , Fick det många gånger av min gamle farmor . fem av fem😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 @samet när kommer du? Har ett par garderober på gång enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2019 Dela Inlagd September 5, 2019 12 minuter sedan, skrev Enis: @samet när kommer du? Har ett par garderober på gång enis Köpte möbler på MIO sist. Hemkört, inburet, uppackat, monterat och allt skräp borta mot en liten avgift 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu