clion Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 14 minuter sedan, skrev clion: Darlingen har fått jobb i Kungsbacka Mitt Ex fixar jobb för henne jobb för henne Städa stryka massage det blir bra pengar för min darling Nu blir det musik Hon är 74 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 15 minuter sedan, skrev clion: Darlingen har fått jobb i Kungsbacka Mitt Ex fixar jobb för henne jobb för henne Städa stryka massage det blir bra pengar för min darling Nu blir det musik Hon är 74 år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev clion: Hon är 74 år Darlingen, jämngammal då? Ändrades Augusti 27, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 3 timmar sedan, skrev Fantomen: Fan vad härligt! Det börjar närma sig Clirre! Inga bilköer i Bangsaray inte! Bara goa kalla Chankor! Skönt att slippa slasket på Avenyn och besöken på stadsbibban men vete fan om Toy finns att få tag på här nere..? (Tuggummit nu alltså.. Barbrudar som heter Toy finns det säkert gott om!) Så sant vännen just nu jobbar darlingen i Kungsbacka med städning strykning av kläder massage jag sitter här hemma och saknar henne och smygsuper och lyssnarar på musik https://youtu.be/_91hNV6vuBY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Imorse vinkade jag på @Kenneth4618 på E4:an... han såg lätt vilsen och förvånad ut... Nu fixar vi lite middag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 2 minuter sedan, skrev samet: Imorse vinkade jag på @Kenneth4618 på E4:an... han såg lätt vilsen och förvånad ut... Nu fixar vi lite middag... En massa rekvisita bara för att dricka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 DS du måste ha hörlurarna på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 9 minuter sedan, skrev samet: Imorse vinkade jag på @Kenneth4618 på E4:an... han såg lätt vilsen och förvånad ut... Nu fixar vi lite middag... fa va du åker kors och tvär Jag är inte avundsjuk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Jag sitter hemma och releasar mhttps://youtu.be/_91hNV6vuBYed musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 4 minuter sedan, skrev clion: Jag sitter hemma och releasar Är det för din nya bok? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 20 minuter sedan, skrev samet: Imorse vinkade jag på @Kenneth4618 på E4:an... han såg lätt vilsen och förvånad ut... Nu fixar vi lite middag... Ja jag blev lite fundersam när folk stör en när man äter frukost i lugn och ro 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 14 minuter sedan, skrev Bibben: Är det för din nya bok? Ja dig kan man skriva en ny bok hela tiden Du är otrolig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 Tråden heter vad lyssnar du på just nu eller nått liknande OK nja ärm inne på musik tråden https://youtu.be/L-Ds-FXGGQgm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 3 timmar sedan, skrev clion: Nu åker jag ner den 25 November och åker hem den 1 maj Fan va jag länk ar till mitt paradis i Bangsale Ghana var väl inte så dumt heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 1 minut sedan, skrev clion: Tråden heter vad lyssnar du på just nu eller nått liknande OK nja ärm inne på musik tråden https://youtu.be/L-Ds-FXGGQgm "Vad gör du JUST nu? Bildtråd." Så heter denna tråd......just det med bild är kanske TS poäng med tråden? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 27, 2019 Dela Inlagd Augusti 27, 2019 21 minuter sedan, skrev clion: Tråden heter vad lyssnar du på just nu eller nått liknande OK nja ärm inne på musik tråden https://youtu.be/L-Ds-FXGGQgm Fel tråd men det har vi ju bara sagt en triljon gånger så jag förstår att poletten inte trillat ner ännu själv inväntar jag pizza leverans och tittar lite av dagens skörd enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 28, 2019 Dela Inlagd Augusti 28, 2019 Kortsemester.. Underbart! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 28, 2019 Dela Inlagd Augusti 28, 2019 Promenad på beach road. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2019 Dela Inlagd Augusti 28, 2019 16 timmar sedan, skrev clion: Hon är 74 år Hur gammal var hon? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 28, 2019 Dela Inlagd Augusti 28, 2019 Lite beach och vägarbete. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 28, 2019 Dela Inlagd Augusti 28, 2019 Kom över årets sista färskpotatis, tja om det blir en sillabit till...😋 En Stout från Örebro brygghus medans potatisen kokar så här första dagen på kortsemestern.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 Pytt på G.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 Kollar på eländes elände i svampskogen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Kollar på eländes elände i svampskogen Haha sådär har man suttit några gånger, ingen ide att jag följde med o plocka för jag är totalt svampblind. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 30, 2019 Dela Inlagd Augusti 30, 2019 Improviserar. När man inte får tag på kräftor så får man göra som Cajsa Warg 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu