svampen Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Sissådär ut på böljan den blå ⛴ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Igår köpte jag vinterns resa med Lufthannsa 5495kr gått upp 200kr sen förra veckan bra flygtider också Åker 25 november kommer hem 1 maj Ubon Bankok Bangsaray blir det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Lägger upp min fredagsskjorta till Hamnois förtjusning.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 2 timmar sedan, skrev Peolito: Lägger upp min fredagsskjorta till Hamnois förtjusning. Skickat från min iPhone med Tapatalk Tror någon i grannskapet saknar ett par gardiner🙈 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Tror någon i grannskapet saknar ett par gardiner[emoji85]Du kan få köpa skjortan av mig Självklart med min kroppsodör kvar. Lite som att köpa begagnade trosor.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Äter 🍕 & dricker 🍺i Slite 👍 Shysst Hak Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Sitter i soien, dricker en iskall chang...Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 4 timmar sedan, skrev apknug: Bra där@clion jag bokade också Lufthansa men via muchen, där kör de med sitt charterbolag, sunexpress, och 16 år gamla A330-200. Kolla din rutt så kan jag meddela om det var katastrof eller inte när jag åkt ner. Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk Undrar om det är Valen från München ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Åker Grab i Bankan, så mycket bättre än vanlig taxi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 3 Tim sedan.Kollade färdigställande av vårt nya kontor. Snart inflyttning.Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 2 timmar sedan, skrev samet: Åker Grab i Bankan, så mycket bättre än vanlig taxi... Varför? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 7 minuter sedan, skrev hamnoi: Varför? För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 3 timmar sedan, skrev clion: Undrar om det är Valen från München ? Det är Eurowings A330-200 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 2 minuter sedan, skrev samet: För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... Tar de Amex? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 1 minut sedan, skrev samet: För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... Låter bra, men håller mig till vanlig taxi. Lite spänning i livet får man ha Och hur ligger de prismässigt, i en seriös taxi skäms man ju när man ska betala i Bkk. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 2 minuter sedan, skrev samet: För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... Har du använt det ofta och funkar det bra? Hur ser prisbilden ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 5 minuter sedan, skrev hamnoi: Låter bra, men håller mig till vanlig taxi. Lite spänning i livet får man ha Och hur ligger de prismässigt, i en seriös taxi skäms man ju när man ska betala i Bkk. Ska man åka kortare sträckor som i Bangkok så vette fan om orkar hålla på med Grab, men typ längre sträckor så är det nog jävligt smidigt då man får upp priset direkt i appen?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 (ändrad) 12 minuter sedan, skrev M33: Tar de Amex? 12 minuter sedan, skrev hamnoi: Låter bra, men håller mig till vanlig taxi. Lite spänning i livet får man ha Och hur ligger de prismässigt, i en seriös taxi skäms man ju när man ska betala i Bkk. 8 minuter sedan, skrev Kingen: Har du använt det ofta och funkar det bra? Hur ser prisbilden ut? Amex går att använda i appen. Åkt en hel del med Grab. Priset är likvärdigt. Är det ingen trafik alls, då är vanlig taxi lite billigare. Är det mycket trafik med köer blir Grab billigare då det är fast pris från början. Grab skall man dock inte åka långa sträckor, när man kommer "utanför" deras område, typ utanför storstan, då stiger priset eftersom man får betala returresan också. Så inte till Pattaya med Grab! Men inom deras område är det kanon. Det är som Uber... fast med annat namn. Olika kategorier på bilar och en bra app som visar i realtid var bilen är. Ändrades Augusti 23, 2019 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev hamnoi: Låter bra, men håller mig till vanlig taxi. Lite spänning i livet får man ha Och hur ligger de prismässigt, i en seriös taxi skäms man ju när man ska betala i Bkk. Faktum är att Grab är perfekt i Thailand, inget dividerande vart man ska, prismässigt ungefär det samma, kanske något dyrare i Bkk, men fördelarna med smidigheten slår allt. Många vanliga taxibilar är också anslutna till Grab, har hänt att en sån kommit då man beställt. I Pattaya är de definitivt billigare än de vanliga taxibilarna, åker inget annat där. Ändrades Augusti 23, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 11 minuter sedan, skrev samet: För att den kommer dit du är. Den kör ditt du vill. Den som kör tjafsar inte om att inte vilja köra ditt du vill för det är trafik. Du vet priset innan. Du kan betala med appen... bland annat... Jag håller med o att Grab är bra. Har min mesta erfarenhet i Pattis och för det mesta funkar det bra, men har även varit med om att det blivit förhandling om priset när vi har varit utanför stadskärnan. kan man koppla detta till något kort som Uber skulle det nog vara till fördel. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev samet: Amex går att använda i appen. Åkt en hel del med Grab. Priset är likvärdigt. Är det ingen trafik alls, då är vanlig taxi lite billigare. Är det mycket trafik med köer blir Grab billigare då det är fast pris från början. Grab skall man dock inte åka långa sträckor, när man kommer "utanför" deras område, typ utanför storstan, då stiger priset eftersom mam får betala returresan också. Men inom deras område är det kanon. Det är som Uber... fast med annat namn. Olika kategorier på bilar och en bra app som visar i realtid var bilen är. Ok, låter ju bra då. Hur stort är "området" i BKK? Funkar Suvvan till BKK? Aja, man får väl testa nästa gång man hamnar i Thailand, när fan nu det blir?! Ändrades Augusti 23, 2019 av Kingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 1 minut sedan, skrev Mankan: Jag håller med o att Grab är bra. Har min mesta erfarenhet i Pattis och för det mesta funkar det bra, men har även varit med om att det blivit förhandling om priset när vi har varit utanför stadskärnan. kan man koppla detta till något kort som Uber skulle det nog vara till fördel. Finns i appen. De tar alla de vanliga korten. Inte betalt cash senaste året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 2 minuter sedan, skrev Kingen: Ok, låter ju bra då. Hur stort är "området" i BKK? Funkar Suvvan till BKK? Aja, man får väl testa nästa gång man hamnar i Thailand, när fan nu det blir?! Har inte provat den vägen, då det finna taxikö som funkar och de är stenhårda åå flygplatsen om inget tjafs med kundern. Har åkt andra hållet med Grab. Då har det varit i samma pris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 10 minuter sedan, skrev samet: Finns i appen. De tar alla de vanliga korten. Inte betalt cash senaste året. ok ska kolla det inför nästa resa Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Pizzatime......😋 Skinka, paprika å rödlök...... En massa bacon å kebabkött..... Blev tvungen att ta mer ost på toppen för att kunna binda ihop överflödet av topping....😋 Skjuts in i glödhet ugn å resultatet kan väl vara nog så bra.......😊 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu