Bibben Inlagd Augusti 20, 2019 Dela Inlagd Augusti 20, 2019 Pillar färska räkor á 100 kr/kg manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 20, 2019 Dela Inlagd Augusti 20, 2019 Checkar in....... Nästan sjöutsikt.......😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Augusti 20, 2019 Dela Inlagd Augusti 20, 2019 Åker genom hjärtat i BTT land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2019 Dela Inlagd Augusti 20, 2019 Tillverkar en icke vegansk trattkantarellsås ingen hitta mandeln Utan hitta fingertoppen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 20, 2019 Dela Inlagd Augusti 20, 2019 Inte mycket att göra i världsmetropolen Sjötorp kvällstid........ Datorn följde med och med ett hyfsat wifi, så hittade man en intressant dokumentär om KISS på SVT play... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 There's nothing like Bangkok traffic in the morning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Back to School “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Nåen gut so vet vad dette er för nått? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 1 minut sedan, skrev audirs2: Nåen gut so vet vad dette er för nått? En gammaldags hembrännarmaskin som Amos Persson hade i sin krafts dagar PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 9 minuter sedan, skrev audirs2: Nåen gut so vet vad dette er för nått? Gräsklippare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 10 minuter sedan, skrev audirs2: Nåen gut so vet vad dette er för nått? Gammal brittisk gräsklippare som ger fina kortklippta perfekta greener Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Kollar in en timmerbil i svampskogen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 räkbåt med min kvinna o äldsta svåger C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 faen känner mig som Soensaeng scandinavian o andra sjöfarare. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Svågern och tjejen tar en bryggkram C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Let's do some shopping... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Dricker morgonkoppen o kollar in Super Rich Hua vilken växelkurs ☹ DKK Denmark 1000 - 50 4.54 NOK Norway 1000 - 50 3.41 SEK Sweden 1000 - 20 3.17 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 2 timmar sedan, skrev svampen: Dricker morgonkoppen o kollar in Super Rich Hua vilken växelkurs ☹ DKK Denmark 1000 - 50 4.54 NOK Norway 1000 - 50 3.41 SEK Sweden 1000 - 20 3.17 Finska marken då?🇰🇵 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Kollar på vad frugan släpat hem. En korg Karl-Johan.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 34 minuter sedan, skrev Peolito: Kollar på vad frugan släpat hem. En korg Karl-Johan. Skickat från min iPhone med Tapatalk En påse öl hade väl varit bättre anser jag iaf. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 En påse öl hade väl varit bättre anser jag iaf.Absolut. Tycker jag också. Imorgon blir det Zumen [emoji1634][emoji485]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Av ganska så uppenbarliga skäl, så har jag en kärlek till Joel Alme........... Men fan han é grym utan att behöva "Så skiner poseidon"............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 (ändrad) Sitter i väntrummet på 20:e våningen och betraktar spektaklen som utspelas i detta rum. Snurriga damer, gubbar med bristfällig engelska, tvär och oförstående personal... mixen gör det tidvis underhållande men även frustrerande... Gissningsvis öppnas det en ny thaimassagesalong någonstans i Sverige inom kort...? Ändrades Augusti 23, 2019 av samet Rättstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 På väg ?????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 (ändrad) 21 timmar sedan, skrev audirs2: Finska marken då?🇰🇵 Not me ska till en Ö istället ? Wasa Custom Show ska jag på 🇫🇮 Ändrades Augusti 23, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu