svampen Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 Två Svamp bilder Ho Ho Texas Oil & Eva Eastwood🎶🎵🎸🎹 Rocka Rolla Fredag kväll Natt Ölen Flödar 🍺🍻🍺🍻🍺🍻 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Lastar av gumman på Vaksalatorg Är i Uppsala nu. Moparbilar och andra fina åxå. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 På trav Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 Tillagar ej spädgris utan tre kilo vitlökskyckling enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 Just nu blir det paus i tillverkning av trädäck. Har precis kommit halvvägs. Så därför en Hasip hasip...... förlåt half n' half........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 Pysslar i köket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 kollar på tintin med dottern ( inte helt pk o visa kineser så här 😀 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 Lyssnar på utsökt Rocka Billy från Finland 🇫🇮 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 2 timmar sedan, skrev svampen: Lyssnar på utsökt Rocka Billy från Finland 🇫🇮 I Vinnland heter tä Rokkapilly!🇰🇵 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 Wilmer X på scen så Dj bra tjohej från Kiruna Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Så jag har längtat ☺ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Beskådar en udda bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Blev en fikapaus Ett känt ställe från en TV serie Blev inköp av ost också i gårdsbutiken “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 38 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Blev en fikapaus Ett känt ställe från en TV serie Blev inköp av ost också i gårdsbutiken Hon ser måttligt glad ut....varför hääääär när jag kunde vara ute i skogen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Kollar elkraft i Porjus 4 mil utanför Jokkmokk snart Pizza stopp 🍕 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Skruvar och skruvar.....emedan somliga andra snarkar...... Dags för vätskepaus..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 19 minuter sedan, skrev svampen: Kollar elkraft i Porjus 4 mil utanför Jokkmokk snart Pizza stopp 🍕 Där hade jag mitt första och tråkigaste jobb i "karriären" för snart 50 år sen. Jag var pilot på en liten bandtraktor som drog en vibrovält på den 1 km långa dammen, dessutom i 12 timmar varje skift. Huva så hemskt. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Fikar på Långbro.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Eftersom Ellim & Arnold inte kunde vänta med att smörja kråset igår innan jag hittade ut från Oslo, så får jag väl göra korv stroganoff själv idag.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Eftersom Ellim & Arnold inte kunde vänta med att smörja kråset igår innan jag hittade ut från Oslo, så får jag väl göra korv stroganoff själv idag.......... Ser bra ut så långt! Skall du inte ha i en tesked senap ock? Bacon i korv stroganoff måste testas! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 43 minuter sedan, skrev Tommy: Ser bra ut så långt! Skall du inte ha i en tesked senap ock? Bacon i korv stroganoff måste testas! MVH Jodå, lite dijon skall i också........... Middag utan bacon är som kärlek utan kyssar, å kärlek utan kyssar är väl ingen kärlek säg?........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 3 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jodå, lite dijon skall i också........... Middag utan bacon är som kärlek utan kyssar, å kärlek utan kyssar är väl ingen kärlek säg?........ "Kaffe utan kask, är en djävla blandning..." "En dag utan Bacon är som en dag utan glass, fullständigt värdelös!" Tufft för mina artärer... "Köpt kärlek, är också kärlek!" MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Ängelholm var målet för dagen,dit vi nu kommit. Har hyrt en liten stuga som lillen ska bo i ,han börjar en 10 månaders utbildnig här imorgon . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Är på miljöombyte i Hua hin med familjen så det blir mycket poolbadande. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 18, 2019 Dela Inlagd Augusti 18, 2019 Det går bra nu............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu