Uppiz Inlagd Augusti 15, 2019 Dela Inlagd Augusti 15, 2019 15 timmar sedan, skrev samet: Gårdagen avslutades med hopp och studs på Stadion... 20190814_214616.mp4 Där var jag också...sjukt bra! 🤘🤘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 10 timmar sedan, skrev svampen: Rullar över Höga kusten bron jäsp bara 80 mil kvar 😴 OT: I kiruna har jag vart sedan -72 eftersom min var blev kvar efter en repövning på Jägarskolan. Hade även förmånen att sommarjobba på Järnvägen i Abisko Ö innan vägen fanns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Fastnat i Gretas grepp igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Kollar slussning....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Sicken cirkus........ Förstår varför det kallas skillmässodiket..😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Sicken cirkus........ Förstår varför det kallas skillmässodiket..😂 Är det inte Göta Kanal som kallas skilsmässodiket ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Stackars tanten tappade sin räksmörgås precis vid bordet. Mer personalen kom snabbt med en ny till henne. Det var snyggt gjort av dem. En eloge till restaurang OAK på Arlanda T5! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Är det inte Göta Kanal som kallas skilsmässodiket ? Var är han då tror du ? Visst du kan ju inte se detta 555. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 får nog bli en Pizza idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 5 timmar sedan, skrev Tallviking: Är det inte Göta Kanal som kallas skilsmässodiket ? 1 timme sedan, skrev Stoneys: Var är han då tror du ? Visst du kan ju inte se detta 555. Tja, rent tekniskt sett var väl detta inte Göta kanal då den egentligen sträcker sig från Sjötorp vid Vänern till Mem öster om Söderköping och dessa bilder var ju från slussarna i det som kallas Trollhätte kanal men jag tror alla fattade vad jag menade....... Dock ingick Trollhätte kanal i det totala som gällde själva tanken med Göta kanal............. Just namnet "skilsmässodiket" kommer ju från händelserna vid slussningarna och jag förmodar att de är ännu större vid dessa slussar då de är bra mycket högre än i det riktiga Göta kanal............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Tänker mat idag............ Kommer väl som vanligt bara orka en burgare............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Tja, rent tekniskt sett var väl detta inte Göta kanal då den egentligen sträcker sig från Sjötorp vid Vänern till Mem öster om Söderköping och dessa bilder var ju från slussarna i det som kallas Trollhätte kanal men jag tror alla fattade vad jag menade....... Dock ingick Trollhätte kanal i det totala som gällde själva tanken med Göta kanal............. Just namnet "skilsmässodiket" kommer ju från händelserna vid slussningarna och jag förmodar att de är ännu större vid dessa slussar då de är bra mycket högre än i det riktiga Göta kanal............ Det var ungefär det jag menade. Trollhätte slussar ingår ju inte i Göta kanal utan är en del av Göta Älv Har själv slussat där många gånger Det är Göta Kanal tillsammans med Göta älv och Vänern som total bildar vattenvägen väst-öst Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 Här snackar vi kanal... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Benriach: Här snackar vi kanal... Va fan är du där och hänger nu? 😂 Ändrades Augusti 16, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 3 timmar sedan, skrev Enis: får nog bli en Pizza idag enis Moderkaka? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 2 timmar sedan, skrev Benriach: Här snackar vi kanal... Panama. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 9 minuter sedan, skrev B747: Panama. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 32 minuter sedan, skrev Mankan: Va fan är du där och hänger nu? 😂 Nej tyvärr. En fredagskväll på Habanos istället för en kalsongfylla hade jag dock inte tackat nej till... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 24 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Ja Van halen ska va med en riktig sångare inte nån jävla 55 åkare. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 17 minuter sedan, skrev Benriach: Nej tyvärr. En fredagskväll på Habanos istället för en kalsongfylla hade jag dock inte tackat nej till... Jag har kortbyxor på mig men jag kan ta av mig dom om du vill Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 16, 2019 Dela Inlagd Augusti 16, 2019 9 minuter sedan, skrev Mankan: Jag har kortbyxor på mig men jag kan ta av mig dom om du vill Japp tummen upp of they go Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 Just nu tankar jag... och på macken stod dessa på väg till en träff åt Borlänge hållet... @husse o @Odin är ni också på väg dit? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 Just nu tankar jag... och på macken stod dessa på väg till en träff åt Borlänge hållet... [mention=5552]husse[/mention] o [mention=5288]Odin[/mention] är ni också på väg dit? enisSåg ut som Kina kopior.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 33 minuter sedan, skrev Enis: Just nu tankar jag... och på macken stod dessa på väg till en träff åt Borlänge hållet... @husse o @Odin är ni också på väg dit? enis Trailer Queens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 17, 2019 Dela Inlagd Augusti 17, 2019 Lastar av gumman på Vaksalatorg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu