Kenneth4618 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Jomenvisst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Skulle ut i 🍄skogen idag men regn i Pennybridge så lite hemsysslor istället kokar blåbärssylt Frugans egenplockade Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Kört Flygarn och Bee till Flyget[emoji4]Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Kört Flygarn och Bee till Flyget Skickat från min SM-G975F via Tapatalk Fick han varningsklistermärke när han checkade in? Brandfarlig vara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 34 minuter sedan, skrev samet: Fick han varningsklistermärke när han checkade in? Brandfarlig vara... Var nog därför han åkte med Bring Express 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Kollar på ankan som tydligen gillar segelbåten. Kommer upp ofta på badbrggan och rensar fjädrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 7 timmar sedan, skrev svampen: Fixar lite Söndags frukost i ett Reeennngggnigt Pennybridge 🌧☔ Kopt ny kamera!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 (ändrad) Hej Imorgon fyller drottningen år, så måndag helgdag. Tyvärr gick det inte så bra för mig.. Hamnade här igen Några fina Leo öl. Live musik. Och trevligt att lyssna på och se. Och lite bukfylla. Note. Helgdag innebär sovmorgon, så imorgon upp 06:30 och jobba hemifrån. Ha en kanonbra dag! Ändrades Augusti 11, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 12 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Imorgon fyller drottningen år, så måndag helgdag. Tyvärr gick det inte så bra för mig.. Hamnade här igen Några fina Leo öl. Live musik. Och trevligt att lyssna på och se. Och lite bukfylla. Note. Helgdag innebär sovmorgon, så imorgon upp 06:30 och jobba hemifrån. Ha en kanonbra dag! Vad ovanligt att du hamnade där........ "Jobba hemifrån" har man ju hört förut, så den går man inte på......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Fotboll på sporthaket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Hej Söndag i Min Buri. 20190811_232151.mp4 20190811_232151.mp4 Hur är det i Grums eller Söderåker en söndagskväll? Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 (ändrad) 49 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Vad ovanligt att du hamnade där........ "Jobba hemifrån" har man ju hört förut, så den går man inte på......... Hej Kötthandlarn Nu anar jag en liten otrevlig ton från dig. Är det verkligen ok på söndagen (bönedagen)? Ha en kanonbra dag! Ändrades Augusti 11, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Hej igen 20190811_233818.mp4 20190811_233818.mp4 Hua... Önskar jag var äldre i kropp och själ.. Då hade jag inte orkat med det här och tittat på SVT och läst Aftonblaskan. Varför.. Söndag och allt.. Note. Bara regnsäsongen (köra MC) kan sluta så blir det rapporter från Isaan och städer och ställen liknande detta. Nej, dags att flytta till Grums. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 25 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Kötthandlarn Nu anar jag en liten otrevlig ton från dig. Är det verkligen ok på söndagen (bönedagen)? Ha en kanonbra dag! Aldrig otrevligt och alltid kärleksfullt (det är min natur).......... Ha en trevlig bönesöndag......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Kvällens färdtjänst.. Och så min personliga assistent.. Lite nerv lugnande.. Blir säkert bra det här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Aldrig otrevligt och alltid kärleksfullt (det är min natur).......... Ha en trevlig bönesöndag......... Hej Kötthandlarn Nu lättade du mitt hjärta och själ, trodde ett tag att vi skulle ha en en intensiv tangetsbordsfajt... Som hjärta till hjärta, och bevis på min kärlek till dig skänker jag dig denna kärlekssång. Och som grädde på mackan, live från Min Buri. 20190812_010437.mp4 Kram och ingen vanlig kram, en riktig bamsekram, för det är du värd Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 48 minuter sedan, skrev ellim63: Kvällens färdtjänst.. Och så min personliga assistent.. Lite nerv lugnande.. Blir säkert bra det här! I Nedan rike land går trippen med dyrköpt färdmedel mot okända mål........ På 10 poäng, vart é ni på väg.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev stjp8729: Hej Kötthandlarn Nu lättade du mitt hjärta och själ, trodde ett tag att vi skulle ha en en intensiv tangetsbordsfajt... Som hjärta till hjärta, och bevis på min kärlek till dig skänker jag dig denna kärlekssång. Och som grädde på mackan, live från Min Buri. 20190812_010437.mp4 153 MB · 0 downloads Kram och ingen vanlig kram, en riktig bamsekram, för det är du värd Ha en kanonbra dag! Intensiva tangentbordsfajter ligger oftast inte i min natur (men ibland händer det ).......... Men inte mot dig din gamla halvOrustbo...........💖 Sköt om dig och hoppas vi ses ngn gång snart.......💙 Ändrades Augusti 11, 2019 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Just saying........ Musik förenar världen om folk vill lyssna på den på riktigt å inte hålla på med vidskepliga medeltidstraditioner..........💖 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 Ser Calle Gunnarsson lyfta Stanley Cup pokalen på Stortorget i Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 Likt Fantomen, så måste även Kötthandlarn lämna djungeln för att besöka staden..... Inte glamouröst men jag behövde fan tvätta.....😂 Å bädda rent i knull-....., Nä förlåt, runk-, Nä förlåt, den näst intill ickesovande sängkammarn..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 Väntar på käringen Skulle bara köpa några plastpåsar. Verkar som hon får tillverka dem också 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 12, 2019 Dela Inlagd Augusti 12, 2019 21 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Just saying........ Musik förenar världen om folk vill lyssna på den på riktigt å inte hålla på med vidskepliga medeltidstraditioner..........💖 Fin sång och ett bra framträdande. Ser ut som om Sting uppskattar tolkningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 Väntar också på kärringen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2019 Dela Inlagd Augusti 13, 2019 51 minuter sedan, skrev Fantomen: Väntar också på kärringen.... Undrar hur många miljarder han slagit på käften? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu