65Selander Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 11 timmar sedan, skrev JJC: Tycker dessa foton är så coola, önskade man kunde själv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 8 minuter sedan, skrev 65Selander: Tycker dessa foton är så coola, önskade man kunde själv. http://kurser.pixelengine.se/photoshop/skapa-miniatyr-kansla-i-photoshop/ Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 52 minuter sedan, skrev 65Selander: Tycker dessa foton är så coola, önskade man kunde själv. Jag kör en app som heter TiltShift i mobilen som tar sådana bilder https://apps.apple.com/se/app/tiltshift/id299782692 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 Njuter av lantlivet..knappt man längtar till Pattaya 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 58 minuter sedan, skrev Naam jai: Njuter av lantlivet..knappt man längtar till Pattaya 😉 Det huset måste vara byggt på 1600 talet?? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev 65Selander: Tycker dessa foton är så coola, önskade man kunde själv. Jag tar bilder med en Olympus OMD 5 Jag ställer in fokus på mitten låter resten vara oskarp. Annars kan man fuska till det med en kartong bit med hål i. Bara att prova sig fram. Ändrades Augusti 7, 2019 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 5 minuter sedan, skrev JJC: Jag tar bilder med en Olympus OMD 5 Jag ställer in fokus på mitten låter resten vara oskarp. Annars kan man fuska till det med en kartong bit med hål i. Bara att prova sig fram. I min kamera finns det en inställning för dessa bilder "Toys" “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 6 timmar sedan, skrev Mankan: http://kurser.pixelengine.se/photoshop/skapa-miniatyr-kansla-i-photoshop/ Jag tar de bilder direkt i kamera. Ingen fusk med Photoshop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 @Kötthandlarn mmmm så gott det var enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 Sitter på ett sunkhotell strax utanför Suvarnabhumi o inväntar morgonens flight med Finnair Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 Just nu har junior just varit i poolen hemma hos min kompis, före det var det go kart som gällde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: @Kötthandlarn mmmm så gott det var enis Fan, du kan inte utsätta mig för dessa frestelser....... Jag håller ju på att försöka sluta....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 5 timmar sedan, skrev Naam jai: Njuter av lantlivet..knappt man längtar till Pattaya 😉 Fina bilder! Och jag kan tänka mig att det är just dessa sommarbilder med mycket grönska, gamla byggnader ” likt Emil i Lönneberga ” som andas frisk luft och svensk tradition på något sätt - som får utvandrare att längta hem till Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 Njuter av värmen bara 32 grader nu på kvällen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 Gör som @andrejsdenruskige... drar en handtralla i telefonbåset... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 3 minuter sedan, skrev samet: Gör som @andrejsdenruskige... drar en handtralla i telefonbåset... Jag har ollat handtaget. Iakttag försiktighet vid öppning av dörr. Det flygs alldeles för lite. Du har inte tid med lounge. Dags att ta dig upp i luften och fota benutrymme. Snart ska jag olla undersidan av ett helideck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 19 minuter sedan, skrev FF: Njuter av värmen bara 32 grader nu på kvällen. FF Patt ajja? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag har ollat handtaget. Iakttag försiktighet vid öppning av dörr. Det flygs alldeles för lite. Du har inte tid med lounge. Dags att ta dig upp i luften och fota benutrymme. Snart ska jag olla undersidan av ett helideck. Tycker H-balken ser tunn ut, kan mäta den först? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 Nyss hemkommen från skogen. Nu ska det rensas bär 😀 Men det jobbet delegerar jag gärna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 3 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nyss hemkommen från skogen. Nu ska det rensas bär 😀 Men det jobbet delegerar jag gärna Är det mycket blåbär i uppsala området ? Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev mavange: Är det mycket blåbär i uppsala området ? Det verkar som de kommer nu. För några veckor sedan fanns det ingenting. Hon plockade lika mycket igår på samma "hemliga" ställe 😀 Ändrades Augusti 7, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det verkar som de kommer nu. För några veckor sedan fanns det ingenting. Hon plockade lika mycket igår på samma "hemliga" ställe 😀 I östergötland finns det en heldel med Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 1 timme sedan, skrev FF: Njuter av värmen bara 32 grader nu på kvällen. FF Vart någonstans är du ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 ŽilinaSkickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 7, 2019 Dela Inlagd Augusti 7, 2019 27 minuter sedan, skrev kenneth073: Vart någonstans är du ? På Rhodos åkte sista minutenresa, fick ett helt okej hotell. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu