Benriach Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Valkyyyyyyyria... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Lite vatten behövs, sen rast och vila i kvällssolen! ❤️ 🇸🇪 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 (ändrad) Tyst jag njuter! Ändrades Augusti 5, 2019 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Tittar igenom lite bilder från Yran...... Fan vet om vi inte stötte ihop med David Spade i lördags?.......😂😂😂😂😂 Lite lik honom var han å det fick han höra hela kvällen....😂😂😂😂😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Dra iväg till Polen med svågern! Ingen rast ingen vila! 🥵😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Trevligt med personlig service och framlagda tidningar åt mig. Nytt initiativ från Thai för frekventa resenärer? Oavsett vad, det känns mycket bra.[emoji3] Framlagda tidningar är väl ett jävla otyg, ge mig wifi istället så är både jag och Greta nöjda... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Känns rätt ok. Svågern är happy och det är vi med! Kommer bli så jävla bra! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Helt okej utsikt från hotellet på kvällen bara 28 gr på kvällen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Kingen: Känns rätt ok. Svågern är happy och det är vi med! Kommer bli så jävla bra! 😀 En trevlig resa tillönskas, var rädda om er Polen är inte som på åttiotalet... Ändrades Augusti 5, 2019 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 5, 2019 Dela Inlagd Augusti 5, 2019 Tänkte jag skulle lägga mig, men så kom det en "störtskur från ovan", så jag passade på att skura balkongen.......... Förmodligen till grannarnas stora förtret men jag tänker, har de stört mig in da masse under deras semester medans jag jobbade, kan jag göra detsamma.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 (ändrad) En liten promenad på Pattaya Beach Ändrades Augusti 6, 2019 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 God morgon Polen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Igår kväll åkte jag förbi det här Och i morse upptäckte jag att TV tornet lutar farligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Drygar ut pensionen med lite Mopar service. Tur att inte alla polare kör chevrolet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Mortlade dillfrön med snabbsaltade gurkan blev kanon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Grymt här i Gdańsk. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 23 minuter sedan, skrev Kingen: Grymt här i Gdańsk. 👍 Kommer dit nästa vecka ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Jomenvisst 🙂 Det blev en tur till bokskogen 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 11 timmar sedan, skrev JJC: Igår kväll åkte jag förbi det här Och i morse upptäckte jag att TV tornet lutar farligt. Trevlig stad med mycket att kika på. Varit där 2 gånger senaste 4 åren. Ha det så trevligt! Idag har jag skaffat mig mer jobb. Dags att bygga en ny altan..... Men nu är jag finito, så dags för lite avkoppling och en bra film. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 Regnat in på Hustlers...Men har det rätt bra ändå!Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Trevlig stad med mycket att kika på. Varit där 2 gånger senaste 4 åren. Ha det så trevligt! Idag har jag skaffat mig mer jobb. Dags att bygga en ny altan..... Men nu är jag finito, så dags för lite avkoppling och en bra film. Är här då och då. Gillar staden med, Mycket att se bra ute liv. Kunden jag besökte var mycket trevlig. Besökte hans kontor också. Högt uppe i det blå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 12 timmar sedan, skrev rolba: Drygar ut pensionen med lite Mopar service. Tur att inte alla polare kör chevrolet. Big Block!🇰🇵 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 12 timmar sedan, skrev rolba: Drygar ut pensionen med lite Mopar service. Tur att inte alla polare kör chevrolet. Själv fick jag in det senaste från Volvo'! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 13 minuter sedan, skrev audirs2: Big Block!🇰🇵 440 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 6, 2019 Dela Inlagd Augusti 6, 2019 On 2019-08-01 at 22:37, skrev Enis: @Khonis skall vi planera in en träff här så småningom? stängt sedan branden på CH år 2005 men snart öppnar den igen med Gävles bästa restauratör. enis Skicka PM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu