lasseiudon Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 15 timmar sedan, skrev GreenValley: Laddar upp i Liepaja med bl a ifk:s ordförande. Liepaja är kanonfint,, hade en lägenhet där direkt vid havet i många år innan jag blev för sjuk för att klättra upp till 5'e våningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev lasseiudon: Liepaja är kanonfint,, hade en lägenhet där direkt vid havet i många år innan jag blev för sjuk för att klättra upp till 5'e våningen. Vart där mycket, framförallt på -90 talet, fanns en bar som hette JackDaniels...har för mig att det var någon Svensk inblandad i den? Ändrades Augusti 2, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Nu kom det en leverans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Känner mig som en pajas. Har haft den här skylten framför mig i en halvtimme utan att reflektera över budskapet. Blir givetvis skitsugen på maten utanför och går och handlar. Men blir sedan stoppad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 10 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Det här skulle ju vara min lugna kväll i Östersund........ Gick så där..........😂 Det Sett till nåra thailändskor? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Åker bort enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Klämmer några öl på Karl Johan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Besöker Tyresö slott och kyrka. Fint och lugnt.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Är med polarn kollar in renobj El Camino 350-350 års 77 Fanns även lite annat smått och gott Sista bilden Opel CAB från Camaro unikt,👍 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 29 minuter sedan, skrev Peolito: Besöker Tyresö slott och kyrka. Fint och lugnt. Skickat från min iPhone med Tapatalk Det är här du borde vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Det är här du borde vara. Jag vet. Sista semesterdagen idag. Sedan blir det Zumen på fredagar minst Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Hårt jobb att övervaka snickarnas arbete. Tur att man är rutinerad chef. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 3 timmar sedan, skrev audirs2: Sett till nåra thailändskor? He he, det e ju en thaisida trots allt, (skall jag säga) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 1 timme sedan, skrev svampen: Är med polarn kollar in renobj El Camino 350-350 års 77 Fanns även lite annat smått och gott Sista bilden Opel CAB från Camaro unikt,👍 Grym Öpel! Drickel man öl ie den så det väl Ölpel! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 2 timmar sedan, skrev Enis: Åker bort enis Han inte ens bli Happy.... förens käringa ringde så det var bara att vända hemåt igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Tur att jag tog bara två öl, här kan det lätt bli felnavigerat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 6 timmar sedan, skrev Fredman: Nu kom det en leverans! Trodde för ett ögonblick att det var en fin leverans från bolaget hehe PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Sisådär Tält byggda på Solvalla & Frugan i Solstolen 🌞 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 5 minuter sedan, skrev svampen: Sisådär Tält byggda på Solvalla & Frugan i Solstolen 🌞 Swampskrälle PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Hej Då åkte man dit igen.. Ja, inget inget nytt under solen här, men trevligt är det här under solen. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Konstaterar att vindkraften blåst omkull igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Snyggt att jag förbereder redan nu så jag inte trillar ur sängen i natt......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Amen förkrök då...... 😂👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Augusti 2, 2019 Dela Inlagd Augusti 2, 2019 Installerat LED stripe med dimmer funktion över skrivbordet. Billig belysning 50:-. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu