stefan5300 Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 7 timmar sedan, skrev måne: Ni kom ju aldrig upp(Kuppari,herr chang och Bibben)jag väntade till söndagen innan jag fick transport hem till vårt lokala sjukhus. Krya på dig . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Solen går upp över taken Endast @samet är vaken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 22 minuter sedan, skrev samet: Solen går upp över taken Endast @samet är vaken Var är kanoten 😏 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Var är kanoten 😏 enis Såg faktiskt kanotmannen på Saigon förra veckan, vinkade intensivt, men han "valde" att inte se mig... så lät bli att söka mer handgriplig kontakt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: Var är kanoten 😏 enis Den hängde ungefär såhär... fast på ett annat hus i ett annat samhälle... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Äter burgare med dotra o hennes klasskamrater... Bra 50/50 blandning Sverige Finland UK Italien Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Sitter och begrundar det vackra montaget och väntar på doktorn efter ha gjort två stick i fingret, temp, puls, blodtryck och EKG Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 2 minuter sedan, skrev Enis: Sitter och begrundar det vackra montaget och väntar på doktorn efter ha gjort två stick i fingret, temp, puls, blodtryck och EKG Enis Vad händer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 18 minuter sedan, skrev ellim63: Vad händer? Säg de....... Ömhet i nedre bröstkorg samt inre oregelbunden smärta i drygt en månad. säger de att de måste göra gastroskopi säger jag direkt att smärtan har gått över Enis som fortfarande väntar på doktorn "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 ....väntar på växeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Säg de....... Ömhet i nedre bröstkorg samt inre oregelbunden smärta i drygt en månad. säger de att de måste göra gastroskopi säger jag direkt att smärtan har gått över Enis som fortfarande väntar på doktornOnt i nedre bröstkorgen övre magen kan vara fettlever, läste jag. Kolla alat och asat.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Sitter med en öl vid Laughing Duck, semestertider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Efter 10 intensiva dagar i Pattaya är det skönt att lulla runt för sig själv lite grann. Har hittat Easy Bar 2 på Soi 7 i Jomtien, en till synes vanlig bar men med den goda smaken att spela mycket skön 80-talsmusik. Jag rekommenderar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 (ändrad) Äter middag på Calles i Pattaya. Ändrades Juli 29, 2019 av Sangwal Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 6 timmar sedan, skrev Enis: Sitter och begrundar det vackra montaget och väntar på doktorn efter ha gjort två stick i fingret, temp, puls, blodtryck och EKG Enis 6 timmar sedan, skrev ellim63: Vad händer? 5 timmar sedan, skrev Enis: Säg de....... Ömhet i nedre bröstkorg samt inre oregelbunden smärta i drygt en månad. säger de att de måste göra gastroskopi säger jag direkt att smärtan har gått över Enis som fortfarande väntar på doktorn 4 timmar sedan, skrev Peolito: Ont i nedre bröstkorgen övre magen kan vara fettlever, läste jag. Kolla alat och asat. Skickat från min iPhone med Tapatalk Var där kl 10.00 Var jag klar. De hade tydligen bokat in mig på en doktor som var ledig.... ja dessa jävla datorer som inte fattar nått... så satt väl där minst en timme i onödan slapp dock patientavgift samt att de öppnade upp labb så jag slapp komma tillbaka en annan dag. blev två helrör som de skulle testa enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 En mugg bubbelvatten i kvällssolen.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Inspekterar snickarnas dagsverk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Trångt ✅ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Fikar lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 Nyinköpta karetan strejkade ju direkt när inte jag var med. jag hittade på felet ganska snart och påtalade hur ser backspegeln ut? Tog hus i h-vete direkt och avancerade åtgärder sattes in med omedelbar verkan så där jag, bilens problem åtg. Nu lär den gå som en klocka enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 20 minuter sedan, skrev Enis: Nyinköpta karetan strejkade ju direkt när inte jag var med. jag hittade på felet ganska snart och påtalade hur ser backspegeln ut? Tog hus i h-vete direkt och avancerade åtgärder sattes in med omedelbar verkan så där jag, bilens problem åtg. Nu lär den gå som en klocka enis Inte konstigt att du har ont i hjärtat......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juli 29, 2019 Dela Inlagd Juli 29, 2019 23 timmar sedan, skrev måne: Det vet du väl Enis att Måne är en fridens man,alla synder är förlåtna och jag tillhör ju numera pastor Fritz församling och där finns endast sinnesfrid🍻 23 timmar sedan, skrev måne: Det vet du väl Enis att Måne är en fridens man,alla synder är förlåtna och jag tillhör ju numera pastor Fritz församling och där finns endast sinnesfrid🍻 Klart att du är på G igen, en förnedring av HIF kan inte göra en på annat än gott humör Kör på och ta hand om dig ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 30, 2019 Dela Inlagd Juli 30, 2019 En som har det bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 30, 2019 Dela Inlagd Juli 30, 2019 On 2019-07-29 at 10:49, skrev Enis: Sitter och begrundar det vackra montaget och väntar på doktorn efter ha gjort två stick i fingret, temp, puls, blodtryck och EKG Enis Tur att du har semester och blir omskött av tjocka släkten ett tag nu då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2019 Dela Inlagd Juli 30, 2019 1 minut sedan, skrev rolba: Tur att du har semester och blir omskött av tjocka släkten ett tag nu då. Lär bli jag som stressar sönder mig som vanligt... Men ett och annat skall jag nog klara av att delegera... Saknar dock någon yngre välsvarvad kusin till frugan på detta besök... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu