Abercrombie Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Städpatrullen ute på Jomtien Beach. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 17 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Hittade en plaskdamm. Blir perfekt att svalka av sig en stund. @Arnold Layne vet säkert var.... Är inte riktigt säker men det påminner om Johannisberg i Västerås ... har inte varit där och badat sedan Dackefejden If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Hotellfrukost är svårslaget precis som med sömn! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Ring ring hej det var från imigrationspolisen. Har fem pers här med språkförbistring, är det dina? Jupp, släpper du in dem ja okey då enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 3 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Är inte riktigt säker men det påminner om Johannisberg i Västerås ... har inte varit där och badat sedan Dackefejden Visst har du helt rätt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Min klippvecka i föreningen Perfekt, slapp jag köra i år med enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Tjejerna är lite trötta efter gårdagens nattklubbsbesök så det blev en sen frulle på uteplatsen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 En öl, eller fyra, på Soi 7 i Jomtien. Är lite olycklig för dagen då den ena av mina hörapparater lagt av. Jag hoppas att en natt i "torktumlaren" ska få fart på den. Tur att man har ett öra till... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 2 minuter sedan, skrev Abercrombie: En öl, eller fyra, på Soi 7 i Jomtien. Är lite olycklig för dagen då den ena av mina hörapparater lagt av. Jag hoppas att en natt i "torktumlaren" ska få fart på den. Tur att man har ett öra till... Eller lägg den i ris om den fått fukt i sig har hjälp mig . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 3 minuter sedan, skrev Wally: Eller lägg den i ris om den fått fukt i sig har hjälp mig . Jag har kört den i torklåda på em, utan framgång. Jag var lite otydlig när jag skrev hörapparater, det är två CI (Cochleaimplantat) jag har. Har provat att byta de reservdelar jag har. Tur att jag är på egen hand ett par dagar, det hade inte varit så kul om de skett tidigare då jag hade polaren med mig, han fastnade i Pattaya. Vi återförenas på fredag i Bangkok. Tack för visad omtanke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Fikar på Långbros bakficka.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 1 minut sedan, skrev Peolito: Fikar på Långbros bakficka. Skickat från min iPhone med Tapatalk Har du inte glasögonen med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 On 2019-07-27 at 11:12, skrev Stoneys: Ute på tur. aha, Rio the Falun! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Gofika hos en stukad måne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Är måne skadad?Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 1 timme sedan, skrev audirs2: aha, Rio the Falun! ????? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 51 minuter sedan, skrev Peolito: Är måne skadad? Skickat från min iPhone med Tapatalk MC-träff och 12 promille, operation på Sahlgrenska..det du Bibben! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 En finöl under fläkten.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Jajamän! 💕🌹😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 2 timmar sedan, skrev ellim63: MC-träff och 12 promille, operation på Sahlgrenska..det du Bibben! Hur såg de andra ut.... blev det Fonus direkt för dem /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 Stänger av vardagsalarmet inför första riktiga semesterdagen........... När klockan inte ringer imon kommer förmodligen bli en sexuell upplevelse........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 6 timmar sedan, skrev ellim63: .det du Bibben Ni kom ju aldrig upp(Kuppari,herr chang och Bibben)jag väntade till söndagen innan jag fick transport hem till vårt lokala sjukhus. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 3 timmar sedan, skrev Enis: Hur såg de andra ut.... blev det Fonus direkt för dem /Enis Det vet du väl Enis att Måne är en fridens man,alla synder är förlåtna och jag tillhör ju numera pastor Fritz församling och där finns endast sinnesfrid🍻 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd Juli 28, 2019 Dela Inlagd Juli 28, 2019 (ändrad) On 2019-07-26 at 18:07, skrev samet: Fastnade... Är det @JJC tro? Den jävla bron skall fan svetsas igen. Hugade svetsare gör er besvär och jag står för ölen. Sen sätter vi kätting över älv fanskapet 300 meter ned och upp ströms. Ändrades Juli 28, 2019 av axe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu