Fantomen Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Att du inte hojtade till .Gjorde ju det men du låtsades som du inte hörde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Där ser man .Nu sitter jag där . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Med risk för att BTT går i taket . Smörrebröd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 7 timmar sedan, skrev Naam jai: Hur är rummen numer?. bodde där första gången mitten 80-talet då dansken var ägare. Vet du vem som äger hotellet nu? Stable Lodge är sålt till Indier.Antagligen samma gubbar som är med På Mermaids på soi 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 36 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Stable Lodge är sålt till Indier.Antagligen samma gubbar som är med På Mermaids på soi 29 Tror på dig men jag frågade servitörsen som såg lite indisk ut så svarade hon amerikan och tittade bort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 20 minuter sedan, skrev kenneth073: Tror på dig men jag frågade servitörsen som såg lite indisk ut så svarade hon amerikan och tittade bort Indier 100% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 En ledig kväll och ändå får man slava i köket.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 16 timmar sedan, skrev kenneth073: Står på balkongen och kollar in poolen på Stable lodge i Bkk och läser menyn. Inte för att vara snål men kollade priserna ,köttbullar,kåldolmar mmm 450 baht tycker jag är jävligt dyrt så det blir Cajutan ikväll där tar dom 179 för köttbullar bla Hur ser rummen ut nu för tiden där? Var många år sen jag bodde där... då var ju rummen sådär! Har dom renoverat nåt? Grym mat har dom om inte annat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Planera vad man ska hitta på imorgon. Ett jävla skitjobb och vara turistguide till svågern! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 20 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Som omväxling kanske du skulle ta och prova lite thaimat och inte enbart vräka i dig dyr mat på svenskställena. Trots allt är du ju inte i Sverige längre. BTT Sorry jag råkade förväxla Kenneth 073 med Kenneh 4618. Det är ju Kenneth 4618 som lägger in alla matbilderna och inte Kenneth 073. Förlåt mig Kenneth073 BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 7 timmar sedan, skrev Kingen: Hur ser rummen ut nu för tiden där? Var många år sen jag bodde där... då var ju rummen sådär! Har dom renoverat nåt? Grym mat har dom om inte annat. Är lite motvalls. Rummet bra men smörrebrödet som jag åt stjerneskud hette det visst var fasen inte gött, totalt smaklöst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 On 2019-07-21 at 10:34, skrev clion: kollar på lte musik trådar Den här är inte min favorit men kanske några yngre stollar gillar det On 2019-07-22 at 04:48, skrev stefan5300: Troligen är Pink Floydfansen äldre än Springsteenfansen. 22 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Troligen både och. Dom är säkert både yngre och äldre Vet inte riktigt säkert jag heller men den här lilla tjejen var i alla fall och lyssnade på Roger Waters i Hamburg If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 Läser jobbmejl och inser vilken jävla tur jag har. Någon vill använda mitt konto för att överföra 18,5 miljoner dollar och jag får 50 %. Nu blir det att boka Business hädanefter. Jippi Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 36 minuter sedan, skrev Mankan: Läser jobbmejl och inser vilken jävla tur jag har. Någon vill använda mitt konto för att överföra 18,5 miljoner dollar och jag får 50 %. Nu blir det att boka Business hädanefter. Jippi Har du ringt användarstöd och meddelat dem den glada nyheten? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 En välbehövlig paus! Guida svågern är ett hårt jobb! Tur det finns vattenhål att tillstå! Annars vette fan! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 9 timmar sedan, skrev koppar55: Tester pågår för fullt och operatören har gått på lunch. Tur man iaf har en termos kaffe att förnöja sig med.😀 Tar 77 minuter att svarva 2400mm.😣 Nu snackar vi svarv! Har sett större åxå hos Wärtsilä i Helsningfors på på 70 talet, den tog nästan 10 m med en massa stödhjul, ett monster! Finns säkert ännu större! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 Slit o släp.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 Lite soft picknick vid havet är aldrig fel! Liter efterrätt slank med också! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 Orka inte leta upp dagens bild. Men oneplus 6 bjöd på några hyfsade bilder idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 Kollar när Gretas transporter passerar. Minst ett tjugotal varje dag från Gävle hamn till nån vindkraftverkspark norrut. Fyra fem följefordon till varje truck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 Jobbet live and direct.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 23, 2019 Dela Inlagd Juli 23, 2019 Hittade ett erbjudande på Facebook Är det något bra, @Enis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 On 2019-07-22 at 21:39, skrev Scandinaviancorner: Indier 100% Igår såg jag en mustachpryd indier sitta längst in bakom receptionen och prata med en anställd .Så Sc har nog rätt men verkar som dom inte vill att det ska komma ut . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 5 timmar sedan, skrev ellim63: Jobbet live and direct.. Väg gör du ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 24, 2019 Dela Inlagd Juli 24, 2019 3 timmar sedan, skrev kenneth073: Väg gör du ? Nej, gör väg gör jag inte... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu