audirs2 Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 (ändrad) 19 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: En sådan skall jag inköpa som tender till yachten........ Sen sjunger du;love me "tender",,,,,,love me sweet! Ändrades Juli 21, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 (ändrad) Hej Just kommit hem från Hua Hin och lite MC körning med dottern och hennes pojkvän, första gången på MC för dom så vi tog en lätt tur (ladyboy tour). Fungerade bra att sätta GoPro:n på styret. Ha en kanonbra dag! Ändrades Juli 21, 2019 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 2 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Just kommit hem från Hua Hin och lite MC körning med dottern och hennes pojkvän, första gången på MC för dom så vi tog en lätt tur (ladyboy tour). Fungerade bra att sätta GoPro:n på styret. Ha en kanonbra dag! Häftigt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 2 timmar sedan, skrev stjp8729: Hej Just kommit hem från Hua Hin och lite MC körning med dottern och hennes pojkvän, första gången på MC för dom så vi tog en lätt tur (ladyboy tour). Fungerade bra att sätta GoPro:n på styret. Ha en kanonbra dag! Ha ha ha, lite skillnad på Viktoria om man jämför med midsommar på Orust....... Hon såg inte ut som en "cross-brud" då.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Står på balkongen och kollar in poolen på Stable lodge i Bkk och läser menyn. Inte för att vara snål men kollade priserna ,köttbullar,kåldolmar mmm 450 baht tycker jag är jävligt dyrt så det blir Cajutan ikväll där tar dom 179 för köttbullar bla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 18 timmar sedan, skrev clion: kollar på lte musik trådar Den här är inte min favorit men kanske några yngre stollar gillar det Troligen är Pink Floydfansen äldre än Springsteenfansen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 1 timme sedan, skrev kenneth073: Står på balkongen och kollar in poolen på Stable lodge i Bkk och läser menyn. Inte för att vara snål men kollade priserna ,köttbullar,kåldolmar mmm 450 baht tycker jag är jävligt dyrt så det blir Cajutan ikväll där tar dom 179 för köttbullar bla Som omväxling kanske du skulle ta och prova lite thaimat och inte enbart vräka i dig dyr mat på svenskställena. Trots allt är du ju inte i Sverige längre. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Står på balkongen och kollar in poolen på Stable lodge i Bkk och läser menyn. Inte för att vara snål men kollade priserna ,köttbullar,kåldolmar mmm 450 baht tycker jag är jävligt dyrt så det blir Cajutan ikväll där tar dom 179 för köttbullar bla Är Cajutan öppen på måndagar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Dagens pris på ett nytt pass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 2 hours ago, kenneth073 said: Står på balkongen och kollar in poolen på Stable lodge i Bkk och läser menyn. Inte för att vara snål men kollade priserna ,köttbullar,kåldolmar mmm 450 baht tycker jag är jävligt dyrt så det blir Cajutan ikväll där tar dom 179 för köttbullar bla Något jag aldrig missar på Stable Lodge! Smörrebröd med ett par iskalla till!!! Mycket prisvärt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Är på ICONSIAM som verkar vara ett riktigt skrytbygge men utsikten är fin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Som omväxling kanske du skulle ta och prova lite thaimat och inte enbart vräka i dig dyr mat på svenskställena. Trots allt är du ju inte i Sverige längre. BTT Har ätit thaimat i över 2 veckor så dags att gå över till europeisk mat så magen vänjer sig när man kommer hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 1 timme sedan, skrev Fantomen: 3 timmar sedan, skrev kenneth073: Står på balkongen och kollar in poolen på Stable lodge i Bkk och läser menyn. Inte för att vara snål men kollade priserna ,köttbullar,kåldolmar mmm 450 baht tycker jag är jävligt dyrt så det blir Cajutan ikväll där tar dom 179 för köttbullar bla Visa mer Är Cajutan öppen på måndagar? Får kolla upp det ikväll när vi kommer till hotellet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 3 timmar sedan, skrev kenneth073: Står på balkongen och kollar in poolen på Stable lodge i Bkk och läser menyn. Inte för att vara snål men kollade priserna ,köttbullar,kåldolmar mmm 450 baht tycker jag är jävligt dyrt så det blir Cajutan ikväll där tar dom 179 för köttbullar bla Hur är rummen numer?. bodde där första gången mitten 80-talet då dansken var ägare. Vet du vem som äger hotellet nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Troligen är Pink Floydfansen äldre än Springsteenfansen.Troligen både och. Dom är säkert både yngre och äldre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Som omväxling kanske du skulle ta och prova lite thaimat och inte enbart vräka i dig dyr mat på svenskställena. Trots allt är du ju inte i Sverige längre. BTT Ja pulverkaffe och en croissant på trappen utanför 7/11. DET är riktig thaimat det 😂 Ändrades Juli 22, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 1 timme sedan, skrev Naam jai: Hur är rummen numer?. bodde där första gången mitten 80-talet då dansken var ägare. Vet du vem som äger hotellet nu? Bodde där för några år sen, och det var ingen trevlig upplevelse. Gammalt och slitet. Men håller med, vore kul att höra hur det är nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Bor i ett deluxe rum som är klart godkänt.Ska ta kort när jag kommer till hotellet så får ni se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev thomas001: Något jag aldrig missar på Stable Lodge! Smörrebröd med ett par iskalla till!!! Mycket prisvärt!! Ja det är smarrigt värre. Ändrades Juli 22, 2019 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Som omväxling kanske du skulle ta och prova lite thaimat och inte enbart vräka i dig dyr mat på svenskställena. Trots allt är du ju inte i Sverige längre. BTT Ok här kommer mera fish n Rice och några glas vitt på Paragorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Det blev lite för många bira för att köra hem så vi checkade in en natt här i huvudstaden.Frugan och jag kör lite rollspel och en spontanträff någonstans i krokarna sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Härr kommer kort på rummet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Tyckte väl att jag såg dig gå förbi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 Knallar runt i HH och träffar då på någon som har ritat av sin avatar på en stolpe. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 22, 2019 Dela Inlagd Juli 22, 2019 37 minuter sedan, skrev Fantomen: Tyckte väl att jag såg dig gå förbi... Att du inte hojtade till . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu