samet Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Provianterar inför hemresan imorgon... 3kg... 2kg... 3kg... 1kg... 2kg... ja, vi skall nog fylla väskorna även denna gång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Badar. Tydligen 25 grader i luften och 21 i vattnet. Känns som 18 i luften och 10 i vattnet - men så var det just en gammal mormor på stranden som sade till sitt barnbarn när jag stod vid badstegen: Släpp fram farbrodern som skall upp nu! Man kanske har blivit en gammal farbror. Nåväl jag fick till en perfekt horisont i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 (ändrad) Fantastiskt go ölkorv + lite kulturöl Ändrades Juli 20, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 40 minuter sedan, skrev koppar55: Äntligen dags för mat.😀 Har kineserna lagt beslag på din snusdosa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 På livrustkammaren och kollar på Gustav II Adolfs häst han red på i slaget om Lützen samt kungligt blod. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Lördagsshopping Höll på att bli en luftmadrass åxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 7 timmar sedan, skrev hamnoi: Konstaterar att bilkörning är uteslutet. 13-15 bira igår satte sina spår🙈 Vekling....... Det där bränner jag på en halvtimme........... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 2 timmar sedan, skrev rolba: Lördagsshopping Höll på att bli en luftmadrass åxå En sådan skall jag inköpa som tender till yachten........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Vekling....... Det där bränner jag på en halvtimme........... Haha, tog mig ca 5h att bränna över promillen. Men nu är jag fräsch igen Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Fantastiskt go ölkorv + lite kulturöl Dyr, men så vansinnigt god....... Värt vart enda öre........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Fick dagens fundering......... Inhandlade lite jordgubbar till dagens dessert........ Varför heter det egentligen jordgubbar?......... Ja menar, de växer ju dock ovan jord....... Kanske skulle kallas luftgubbar istället?......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 3 timmar sedan, skrev hamnoi: Haha, tog mig ca 5h att bränna över promillen. Men nu är jag fräsch igen På det igen bara💪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 30 minuter sedan, skrev jlh66: På det igen bara💪 Nej fan, idag var det vatten, klöverlikör o cola zero för hela slanten. 3 dagar fick räcka! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 12 timmar sedan, skrev hamnoi: Konstaterar att bilkörning är uteslutet. 13-15 bira igår satte sina spår🙈 Nästa Söndag så kommer den brinna upp när du blåser i den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Klockan är 23:00 och det är 22 grader och Björn och jag sitter och dricker en grogg. Sämre kan man ha det. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 kollar på lte musik trådar Den här är inte min favorit men kanske några yngre stollar gillar det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 De yngre stollarna föredrar nog Bruce, han är ett antal år yngre än gubbarna i Pink Floyd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Gör en BTT... tyvärr ingen kikare med mig så fick gå närmare istället... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Någon har fått fri tillgång till ett körsbärsträd. Oj där är visst Lillkrabban. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Läser https://www.dn.se/debatt/flyktingar-anvands-som-slagtra-i-samhallsdebatten/ Intressant att DN verkar att agera lite utanför normala PK. Dessa verkar dock inte lira med verkligheten Nr 1-5 Vad behöver vi då göra, både på politisk och individuell nivå, för att lägga en ny kurs i migrations- och flyktingfrågan? Jag har fem förslag: 1. Klargöra vad migranter och flyktingar betytt samhällsekonomiskt, och betyder för våra länder i Europa, inte bara på kort utan också på lång sikt. 2. Se invandring i ett internationellt perspektiv – se behovet av insatser i ursprungsländer, av stopp för människohandel och av att värna den fundamentala rätten till asyl. 3. Analysera och fråga oss om mångfalden är ett bättre alternativ för vår framtid än isolering och inåtblickande. 4. Acceptera vårt ansvar att arbeta för att våra demokratiska samhällen gynnar alla samhällsgrupper och skapar den samhörighet som är nödvändig för att stå emot auktoritära och antidemokratiska krafter. 5. Satsa målmedvetet på en integration som tar tillvara alla mänskliga resurser i våra samhällen. Allt detta innebär inte att vi kan blunda för de allvarliga problem vi ser i en del av våra förorter, på skolor och i motsättningar mellan olika grupper. Vi måste undvika skönmålning lika väl som demonisering av invandringen. Vi måste främja dialog och möten, tala med varandra på alla nivåer: i civilsamhället, i bostadsområden, i skolor och på arbetsplatser. Vi måste visa tolerans och medkänsla och skapa sammanhållning i en tid av utbredd oro och osäkerhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Har min darling på operationsbordet Hjärtat skall ur och göra tjänst i en camaro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Utsikt från Skansen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 De yngre stollarna föredrar nog Bruce, han är ett antal år yngre än gubbarna i Pink Floyd.Bruce, måste man vara äldre än jag för att gilla.Samt vara arbetarklass romantiker.Gubbmusik.Ungefär som zz top, rolling stones etc.Dvs inte speciellt bra, bara nostalgi.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Playan med barnbarn.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu