Bibben Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 3 timmar sedan, skrev Fantomen: Aha! Så 20 gram extra skulle alltså rättfärdiga ett pålägg på dryga 30%? Tänkte inte på det..... Thailogik manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 11 timmar sedan, skrev audirs2: Två st plattjärn 8-50 fick 3 st avancerade hål per plattjärn!Kina maskinen borrar bra efter snart 2 år!! Du verkar ha bra ordning på dina saker Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Jag undrar varför jag är vaken, trodde jag hade semester? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Måste vara den mest opraktiska cykeln någonsin typ 35 cm hög så de slår i öronen med knäna hela tiden när de cyklar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Ännu en dag med tempelbesök... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 6 timmar sedan, skrev koppar55: På väg till Laemchabang och fick pyspunka. 4 anställda involverade i lagningen. 300BTH känns ok.😀 Hej koppar55 Nu har verkstaden säkert gjort ett bra jobb med att "plugga" däcket, men var lite försiktig. Om du kört med väldigt lågt lufttryck eller punktering så kan du i värsta fall få en delaminering av däcket. Det är inte roligt i motorvägsfart.. Nu kanske detta Youtube klipp är det bästa att förklara men det är roligt: Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 6 timmar sedan, skrev koppar55: På väg till Laemchabang och fick pyspunka. 4 anställda involverade i lagningen. 300BTH känns ok.😀 Hade gett en 500 utan att blinka! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 25 minutes ago, audirs2 said: Hade gett en 500 utan att blinka! 150 Baht en Söndagsmorgon i ChangMai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 sitter helt själv vid poolkanten efter att dottern gett upp frivilligt av dagens badande o kvinnan slappar inne i huset. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Nyfiken på hur vårt nya Kontor Fortskrider. Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 52 minuter sedan, skrev koppar55: Loungar med kineserna och dricker rödvin och "Grandma Garden Cocktail"🍹innan avfärd mot HOPS Brewhouse och andra äventyr. 😀 Det e rätt, lär dom lite "vett"!🙃 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Undra vad detta är för ställe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 8 minuter sedan, skrev bob: Undra vad detta är för ställe? Shinkjuku... passa dig för alla mörkhyade män som vill bjuda in dig på just deras ställe... bara massa fylla och oredligheter som erbjuds på dessa etablissemang... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 1 minut sedan, skrev samet: Shinkjuku... passa dig för alla mörkhyade män som vill bjuda in dig på just deras ställe... bara massa fylla och oredligheter som erbjuds på dessa etablissemang... 20 000 SEK kan försvinna snabbare än man tror på dessa ställen.. Har en kompis till en kompis berättat för mig. 🤔 Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Saltar gurka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Varit på sommarlandet sedan 10:00, helt slut nu.Grabbarna helnöjda, nu suger jag på en bärs. Vargarna kunde inte hålla sig dom gick för en timmes bad i Siljan innan det är dags för käk, hur mycket energi innehåller 2 tioåringar?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Promenerade i Långbro och slog på en rökare så familjen sprang hem. Testar en drink som heter hallon lakrits. Mycket smaker i den kan jag säga.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 3 timmar sedan, skrev Tong jai: Varit på sommarlandet sedan 10:00, helt slut nu.Grabbarna helnöjda, nu suger jag på en bärs. Vargarna kunde inte hålla sig dom gick för en timmes bad i Siljan innan det är dags för käk, hur mycket energi innehåller 2 tioåringar?? Den där sista verkar sjukt kul /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 4 minuter sedan, skrev Enis: Den där sista verkar sjukt kul /Enis Grabben tyckte den var det roligaste så han körde den 5 ggr , det var så bra väder så det var mycket köer på allt tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 19, 2019 Dela Inlagd Juli 19, 2019 Börjar vi närma oss slutet på denna etappenBara ta Narita express till flygplatsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Fylleköp snackades det om i någon tråd ja.. Helt klart skillnad på folk och fä. Vissa går och köper sig feta kåkar när de fått lite innanför västen.. Själv köpte jag en saleng som ska användas som hundtransport 😂. De kom och lämnade den igår kväll och färgen hade inte torkat så helt ovetandes om detta skulle jag dit och pilla och givetvis kladda ner allt. 🙊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 1 minut sedan, skrev Fantomen: Fylleköp snackades det om i någon tråd ja.. Helt klart skillnad på folk och fä. Vissa går och köper sig feta kåkar när de fått lite innanför västen.. Själv köpte jag en saleng som ska användas som hundtransport 😂. De kom och lämnade den igår kväll och färgen hade inte torkat så helt ovetandes om detta skulle jag dit och pilla och givetvis kladda ner allt. 🙊 Jag måste bara säga att det är ett fylleköp i den tyngre skolan 💪 5+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 2 timmar sedan, skrev Fantomen: Fylleköp snackades det om i någon tråd ja.. Helt klart skillnad på folk och fä. Vissa går och köper sig feta kåkar när de fått lite innanför västen.. Själv köpte jag en saleng som ska användas som hundtransport 😂. De kom och lämnade den igår kväll och färgen hade inte torkat så helt ovetandes om detta skulle jag dit och pilla och givetvis kladda ner allt. 🙊 Se till att montera Öhlinare så inte det blir åksjuka hundar. @stjp8729 har nog ett eller annat bra tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 5 minutes ago, andrejsdenruskige said: Se till att montera Öhlinare så inte det blir åksjuka hundar. @stjp8729 har nog ett eller annat bra tips. Det var ett riktigt bra tips! Tack! Spyende hundar vill man ju inte åka omkring med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Konstaterar att bilkörning är uteslutet. 13-15 bira igår satte sina spår🙈 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu