ellim63 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Gjort snabbsaltad gurka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Äter Gött Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 (ändrad) Ligger vid hotel poolen o slappar Ändrades Juli 18, 2019 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Åker tåg, jävla dåligt benutrymme om man inte har taxben ala @M33 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 ....funderar på prisskillnaden mellan grillkrydda och grillkrydda. 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Svampskogen live and direct! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Dottern har blivit stenbordsexpert på plattan o dessutom så har tungan fastnat i detta läge,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Tänka sig😲 Det blev svampskogen idag med Kom en kompis som ville ha ett smakprov på godiset. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 1 timme sedan, skrev Fantomen: ....funderar på prisskillnaden mellan grillkrydda och grillkrydda. 🤔 Vikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Gör en Pust 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 3 timmar sedan, skrev svampen: Äter Gött Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Två st plattjärn 8-50 fick 3 st avancerade hål per plattjärn!Kina maskinen borrar bra efter snart 2 år!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 9 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Gör en Pust 😉 Rött nagel lack passar inte dig på tårna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 1 timme sedan, skrev C-dude: Dottern har blivit stenbordsexpert på plattan o dessutom så har tungan fastnat i detta läge,, C;D Jag har ( tror jag ) mött BTT i huahin ( inget fotobevis dock ) en pansio som räknar 1 bahtare. Han går till Tesco för o köpa en stor Leo istället för o köpa den på plats på den berömda plattan o därigenom tjäna 3 baht. En riktig globetrotter el i mina ögon en riktig looser . C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Sista jobbdagen imorgon sen 4 veckors semester får firas in med en snabelöl på tåget tillbakas till Malmö efter vi hämtat svågern. Sen passa vi på och bjuda svågern på nåt riktigt typiskt svenskt att äta och dricka! Är ni i Malmö reka jag Thap Thim! Pad krap pao är fantastisk god! 5 chilli av 5! Khod aroy mao! Trodde inte jag skulle bli serverad tanke på efter förra besöket med Peolito!😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 1 timme sedan, skrev C-dude: Dottern har blivit stenbordsexpert på plattan o dessutom så har tungan fastnat i detta läge,, C;D Är det inte tungan så brukar det vara långfingret som fastnar på döttrarna 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 22 minuter sedan, skrev audirs2: Rött nagel lack passar inte dig på tårna! Snyggt ju “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Dricker öl och försöker tala med damerna, men det går sådär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Inte mycket svamp men lite.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Störst, bäst och vackrast. Många tar bilder, många frågar.🌞🌞🌞⛵🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 Sista jobbdagen imorgon sen 4 veckors semester får firas in med en snabelöl på tåget tillbakas till Malmö efter vi hämtat svågern. Sen passa vi på och bjuda svågern på nåt riktigt typiskt svenskt att äta och dricka! Är ni i Malmö reka jag Thap Thim! Pad krap pao är fantastisk god! 5 chilli av 5! Khod aroy mao! Trodde inte jag skulle bli serverad tanke på efter förra besöket med Peolito![emoji3]Haha, personalen klagade och gästerna nära flyttade så långt bort som möjligt. Lite känsliga tycker jag, du lät ju som primalskriket och käften gick hela tiden. Det var skoj fast jag tror tjejerna skämdes lite.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 34 minuter sedan, skrev JJC: Störst, bäst och vackrast. Många tar bilder, många frågar.🌞🌞🌞⛵🇸🇪 Ett otroligt vackert flytetyg! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 10 minuter sedan, skrev ellim63: Ett otroligt vackert flytetyg! ❤️ Tack🌞🇸🇪⛵ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 2 hours ago, 65Selander said: Vikten. Aha! Så 20 gram extra skulle alltså rättfärdiga ett pålägg på dryga 30%? Tänkte inte på det..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 18, 2019 Dela Inlagd Juli 18, 2019 På G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu