Enis Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Tittar på dokumentär om riktiga tacos på Netflix annat än santa Maria och fredagsmys det enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Live and Direct från hotellet med en sipp cava, Hemligheten med att leva är att ge... Visst är det vackert på nåt vis! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Reflekterar......💙😂 UFO? Knivar...... Å hur fan BMS har lyckats producera en så här vacker avkomma, går bortanför mitt förstånd...... Tre månader idag å man är helt såld.....💗 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Ja men det var väl en ganska så moderat nivå tycker jag.....😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Batteriet har inte tagit slut än....🎉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Tack.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Hmm, Är det samma fiskeby jag föredrar? Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Käkar lite på beer gardenSkickat från min ONEPLUS 6T via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Lunchlådegryta......... Förhoppningsvis sista gången innan semestern......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Hej Försöker att att ingjuta dottern i Thai kulturhistoriskt historia.. Och det finns inget bättre ställe än här.. Eller? Hon skålar till er alla, och hennes pojkvän också. En del har kanske sett mig på samma ställe innan, men jag vet inte. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Kollar in ovädret som är på ingång över Pennybridge åskan dundrar på håll⚡⛈ Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 Massage massage ,varje dag ,blir som ett gift men skönt att skämma bort sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 14, 2019 Dela Inlagd Juli 14, 2019 17 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Batteriet har inte tagit slut än....🎉 Kötthandlaren min vän ! Jag var väldigt inne i musiken när Du knäppte den där,som du trodde,smygbilden men jag noterade dig allt i ögonvrån 🙂 Jag drog snabbare än min egen skugga och tog en bild på dig och Gorocco där ni satt på golvet. 😃 Två av MPR's allra mest sympatiska medlemmar ! Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Kyrkoherden ringde, "jesus har svetsat dåligt, kan du komma"? "Gulp, ända dit upp", sa jag? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 16 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Kötthandlaren min vän ! Jag var väldigt inne i musiken när Du knäppte den där,som du trodde,smygbilden men jag noterade dig allt i ögonvrån 🙂 Jag drog snabbare än min egen skugga och tog en bild på dig och Gorocco där ni satt på golvet. 😃 Två av MPR's allra mest sympatiska medlemmar ! Luke the Drifter Dä e kärlek! 😘 i synnerhet han med finska färgerna e bra! Det e Gorocco åxå, så det så! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Är å kollar på ny Eu-moppe till Frugan kör så illa så tänkte denna modell Ho.Ho,Ho😂 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Dagens skörd, får bli att fixa till lite snabbsaltad gurka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 23 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Kötthandlaren min vän ! Jag var väldigt inne i musiken när Du knäppte den där,som du trodde,smygbilden men jag noterade dig allt i ögonvrån 🙂 Jag drog snabbare än min egen skugga och tog en bild på dig och Gorocco där ni satt på golvet. 😃 Två av MPR's allra mest sympatiska medlemmar ! Luke the Drifter Tja du Luke......... Du tillhör definitivt den skara av MPR-medlemmar som jag anser som mest sympatiska och jag blev väldigt glad över att du känner detsamma........💙 Oerhört glad över att du å Gorocco dök upp på festen i helgen......... Å sedan är ju själva bilden i sig helt underbar......... Vi snackar "hardcore-bajensupporter å hardcoreblåvitare" som kramar varandra i ren kärlek........... Det är fan vackert på riktigt.......💖 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 (ändrad) Äntligen en stilla o tyst stund för mig själv utan varken 3 dagars dunkadunka o massa waianden hitodit. Kvinnan som jag har ingått snöre med o dottern sover den ljuvaste stund, o jag reflekterar över dom senaste dagarna på mitt vis,, med öl o grogg ( gin o sprite ) Det lär bli nåra stycken innan jag knoppar in o försöker ta igen lite förlorad sömn från 3 ganska jobbiga dygn. C;D Ändrades Juli 15, 2019 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Bokat en inrikes flygbiljett........ Så skatten är alltså högre än själva biljettpriset!?........ Sinnessjukt........ Tack för det Greta & Malena + MP..........🤬 Nä, jag har ingen flygskam med tanke på hur lite jag flyger......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Funderar på om jag ska grilla nått i helgen då det tydligen ska bli sol på lördag. https://www.xn--ktthallen-07a.com/erbjudanden “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Funderar på om jag ska grilla nått i helgen då det tydligen ska bli sol på lördag. https://www.xn--ktthallen-07a.com/erbjudanden Jag hade valt Phoenix Tomahawken... 😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 Precis nyss, skrev samet: Jag hade valt Phoenix Tomahawken... 😍 Det var just den jag blev sugen på 😛 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2019 Dela Inlagd Juli 15, 2019 19 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Funderar på om jag ska grilla nått i helgen då det tydligen ska bli sol på lördag. https://www.xn--ktthallen-07a.com/erbjudanden 16 minuter sedan, skrev samet: Jag hade valt Phoenix Tomahawken... 😍 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Det var just den jag blev sugen på 😛 Var ju gratis ju... sådana lockpriser har jag inte sett norr om Dalälven /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu