Guest JJC Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Levererar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Hmmm... kvar vid gaten fortfarande... 2 timmar nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Röker på i KL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Gjorde ett pitstop för att testa lite burgare. Tycker Sibylla ryckt upp sig ett snäpp eller två sedan de döpte om sig till Dusit Thani Sedan hemfärd, ingen rast, ingen ro men åtminstone några kronor har trillat ner i koppen även idag 😉 / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Kollar på the Sun i rayong... Uj va bra!Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 3 timmar sedan, skrev Peolito: Sitter i regnet i kungsan och tror mig ha sett Fritz. Skickat från min iPhone med Tapatalk Du hade rätt, det är jag på bilden! Men varför i hela friden ropade du inte på mig så hade jag sluppit sitta ensam i kylan och regnet med min Chang medans frugan inspekterade området? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 5 timmar sedan, skrev ellim63: Söker skugga i Baskemölla.. Det blev dyyrt, sex glas och en karaff till favoritdottern kostade 2000 spänn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Nu händer det grejjer......👏 Å packet har dykt upp......😂🎉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 På väg hem men måste bara stanna och lyssna på chefen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Går båtvakt. Boring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Segel på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Å så kom zigenarna......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Å så kom zigenarna......😂 Hej Hej Hoppas datumet kommer ut tidigare nästa gång. Så inte gumman hinner planera något annat 😡 Ändrades Juli 12, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 21 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hej Hej Hoppas datumet kommer ut tidigare nästa gång. Så inte gumman hinner planera något annat 😡 Tja, du känner väl PD.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Lägerbålsstämning just nu....... Å då är det bara förfest......👏🎉😂💗 VID_20190712_213703.mp4 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Ngn jävel har satt upp ett tält mitt igångvägen till sommarstugan.....😠 Jag kommer snubbla över det inatt.....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Du hade rätt, det är jag på bilden! Men varför i hela friden ropade du inte på mig så hade jag sluppit sitta ensam i kylan och regnet med min Chang medans frugan inspekterade området? Var på väg men frugan ville jag skulle lyssna på henne och vips var du borta [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Sittkissar med bästetröjjan på mig....😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 Hjärntrusten samlad......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 12, 2019 Dela Inlagd Juli 12, 2019 10 timmar sedan, skrev hamnoi: Arbetar sista timman innan semestern, satans slit in i det sista! Hoppas inte att du oxå vill bli en av dom som vill visa hur meningslöst jobb dom har och bara ligger där med fötterna i kors ?🛠️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 (ändrad) Anlände Sisaket igår. Idag drog dottern med nya bypolarna till ett poolområde. Jag blev helt plötsligt badvakt/ barnvakt åt dessa ungar då flickvännen måste införskaffa det sista för begivenheterna i morgon. Glömde jag att säga att det är jävligt varm? Det är det iaf C;D Ändrades Juli 13, 2019 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 På g mot Thaifestival.....3 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Hoppas inte att du oxå vill bli en av dom som vill visa hur meningslöst jobb dom har och bara ligger där med fötterna i kors ?[emoji2923]Håller helt med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 På g mot Thaifestival.....3 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 13, 2019 Dela Inlagd Juli 13, 2019 Vissa läser tidningen till frukosten.....andra demonterar trimmer o fixar en service..... 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu