ellim63 Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 32 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Å så vart det sprit igen......😵😂 Hälsa allihopa! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Tillbaka i Thailand igen...... Eller inte.....😂 VID_20190706_215137.mp4 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Dricker lite gott och träna för ett par dagar i Götet! När det bli får vi se! 💪😘 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2019 Dela Inlagd Juli 6, 2019 Vankar av och an på en flygplats..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juli 7, 2019 Dela Inlagd Juli 7, 2019 4 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Vankar av och an på en flygplats..... Lyckliga du som alltid är på resande fot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 7, 2019 Dela Inlagd Juli 7, 2019 Dags att skörda första slanggurkan! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 7, 2019 Dela Inlagd Juli 7, 2019 Bubbel är ju trevligt.. Salladslök i en smörjd form.. Torskfilé, salt och nymalen svartpeppar.. Cream fraiche blandat ihop med pepparrot och salladslök.. Skjuts in i ugnen.. Potatis på G.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 8, 2019 Dela Inlagd Juli 8, 2019 On 2019-07-07 at 04:59, skrev Nakhon: Lyckliga du som alltid är på resande fot Mja, jovisst försöker jag vara glad - fast reser gör jag inte så mycket längre. (Fast det blir ju Thailand också denna månad... 😀) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 8, 2019 Dela Inlagd Juli 8, 2019 On 2019-07-07 at 04:59, skrev Nakhon: Lyckliga du som alltid är på resande fot Tack förresten för de välmenande orden! Och du kan vara mycket stolt (jag tror du gjort det mesta själv) åt att du har ett väldigt fint hem - där ligger de flesta av oss andra i lä! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 8, 2019 Dela Inlagd Juli 8, 2019 Nu är det rättvist igen..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 8, 2019 Dela Inlagd Juli 8, 2019 On 2019-07-06 at 19:27, skrev JJC: Först fick jag ingen tillstånd att köra båt mitt i veckan, Sedan blev kranföraren 🍻🍹🍸🍻🍻sjuk. Till slut sjösattes båten i onsdags. Sedan blåste det för mycket för att sätta upp masten den väger bara! 400 kg. Det skulle fixas idag eller imorgon. Hoppas att kranföraren håller sig i form🍸🍹🍻🍻🍻🧐⛵⛵⛵ Har kranföraren fyllkran? 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 8, 2019 Dela Inlagd Juli 8, 2019 2 timmar sedan, skrev rolba: Har kranföraren fyllkran? 🍻 Man kan undra vad det är för en. Kommunalanställd i alla fall.😆😁 Idag kom masten upp men inte med kommunens kran utan med en annan firma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Här bor vi. 140 m2 två stora sovrum, två skethus, fullutrustat kök, stor altan, tre platttv, bevakad parkering, pool m.m Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Sitter o relaxar med la familia och äter skaldjur o fisk på denna fina strand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Jahaja.... Så var det dags igen 🙂 Stannade och köpte lite bigarråer och jordgubbar endest vägen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jahaja.... Så var det dags igen 🙂 Stannade och köpte lite bigarråer och jordgubbar endest vägen Svamp eller blåbärskjakt? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 6 minuter sedan, skrev Enis: Svamp eller blåbärskjakt? enis Svamp “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Spritar.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Det blev några kantareller iallafall “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Det börjar likna något nu. Båten som står till höger på land hade himla otur. En dansk köpte den föra fredag 28/6 De skulle ut föra måndag 1/7. De gick på grund efter bara 3 distansminuter. Reperatioer kommer att kosta ca 200000 tusen. Som tur har de bra försäkring. Synd om folk som missar sin dröm semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 9, 2019 Dela Inlagd Juli 9, 2019 Spökar i Götet just nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 10, 2019 Dela Inlagd Juli 10, 2019 Vy från ballkongen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 10, 2019 Dela Inlagd Juli 10, 2019 (ändrad) Värstingarna på Mprs ljugarbänk Är i Prauchap Ändrades Juli 10, 2019 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 10, 2019 Dela Inlagd Juli 10, 2019 1 timme sedan, skrev kenneth073: Värstingarna på Mprs ljugarbänk Är i Prauchap Oraklen Boa, Btt o Batting? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Juli 10, 2019 Dela Inlagd Juli 10, 2019 Ligger o latar oss och gör ingenting mer än dricker läskeblask o öl ,snart middag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu