Enis Inlagd Juli 3, 2019 Dela Inlagd Juli 3, 2019 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 18 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Jajemen Vad blev det för kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 2 timmar sedan, skrev mooton: Vad blev det för kött? Enrecote Wagyu och oxfile fullblod wagyu 😛 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 Sitter och väntar på att få mina papper kontrollerade och förhoppningsvis en ny stämpel i passet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 Kollar benutrymme Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 4, 2019 Dela Inlagd Juli 4, 2019 fläskgryta in da house enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Sitter och tittar på när min sovandes fru håller på att spolas ut till havs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Tar en kall öl till matlagningen, tror det är en öl i alla fall... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Har vart på gymmet med kompisarna Sen blev det ett besök på Gröna Näsan och Pressbyrån 3 Kung och fosterland på Näsan Sen ett paket Toy på Pressbyrån Sen hem och lyssna på musik Nja jag chattade lite med en Thaidam .Man får ju va garderad Nåväl har aldrig sett nåt band som har så mycket publik Som de Här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Hej Just nu uppdaterar mjukvaran i mc-hjälmen. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 28 minutes ago, clion said: ....Sen ett paket Toy på Pressbyrån Världsklass! 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Utvisad från köket. Då får man laga mat över öppen eld “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 32 minuter sedan, skrev Fantomen: Världsklass! 😂 Tack Kul man kann göra så någon får ett flabb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 On Wednesday, July 03, 2019 at 15:26, skrev Fritz: Kokar renkött som ska bli dagens middag tillsammans med färskpotäter och pepparrotssås. Löste det sig med visumet för darlingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 (ändrad) On Wednesday, July 03, 2019 at 16:46, skrev Fritz: Pustar ut efter en god middag i goda vänners sällskap. Ser na på nässta fotot kanon Du kann ju berätta hur du löste det Alltid bra med infon Vet du hur det är med Kurre ?? Ändrades Juli 5, 2019 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 On Wednesday, July 03, 2019 at 16:47, skrev Enis: Enis Lussekatter i Juli ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Installerar rövdusch. Nu ligger man på plus när damen kommer imorgon Skall bli intressant att se/höra reaktionen på källvatten +5° 😬 Nu ska jag bara ta mig en funderare huruvida jag ska borra för hållaren i fogen eller mitt i plattan. Men det är ju fredag så det går säkert att få bra råd på MPR om en stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 25 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Utvisad från köket. Då får man laga mat över öppen eld Vafan gör man här på verkstan asså!?? Biffar på ingång där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 2 timmar sedan, skrev clion: Lussekatter i Juli ha ha På med brillsen @clion fläskpannkaka enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Väntar på taxi utanför hotellet i Kina. Dom har fejkade grod-ljud i ett antal högtalare som svarar varandra kors och tvärs. Nått man borde fixa hemma kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 middagsdate med dottern enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 5 timmar sedan, skrev clion: Har vart på gymmet med kompisarna Sen blev det ett besök på Gröna Näsan och Pressbyrån 3 Kung och fosterland på Näsan Sen ett paket Toy på Pressbyrån Sen hem och lyssna på musik Nja jag chattade lite med en Thaidam .Man får ju va garderad Nåväl har aldrig sett nåt band som har så mycket publik Som de Här Antingen vet man vad livet går ut på eller så är det bara snurrigt och flamsigt. "Anton Tjechov" Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 3 timmar sedan, skrev rolba: Installerar rövdusch. Nu ligger man på plus när damen kommer imorgon Skall bli intressant att se/höra reaktionen på källvatten +5° 😬 Nu ska jag bara ta mig en funderare huruvida jag ska borra för hållaren i fogen eller mitt i plattan. Men det är ju fredag så det går säkert att få bra råd på MPR om en stund. Hejsan ... för att slippa höga skrik då kallvatten används valde jag detta alternativ istället... ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 Sisådär.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 5, 2019 Dela Inlagd Juli 5, 2019 44 minuter sedan, skrev Thure: Hejsan ... för att slippa höga skrik då kallvatten används valde jag detta alternativ istället... ///Thure Ändå har du ställt den på kallaste.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu