Khonis Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 47 minuter sedan, skrev Nicholas: Är på Arlanda igen. Jag vet att det finns några andra här på forumet som oxå flyger en del. Själv är jag inte alls road av detta flängande. Kollegan bokade en "idi*t rutt" med Singapore airlines för att komma till schenzen. Arlanda Moskva Singapore schenzen. Bara ren flygtid är 17timmar. Helt sinnessjukt istället för att boka air China. Han kommer få spö. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Ja flyga skall man göra för att man vill. Annars är det ett straff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Väldans mycket el-uttag hos Singapore airlines.A350-900 Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 On 2019-06-30 at 09:42, skrev Naam kaeng: Jösses vad Engelskmännen är förtjusta över "sina" Heintz bönor i burk. Det ska vara bönor till allt möjligt, gärna "on toast". Och det måste vara just Heintz. Inte så förtjust i Engelska bönor. Tycker bättre om sydeuropeiska. De är vackrare..... Heinz Chili beans med Falukrov +5 (dreglar) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Undrar hur länge han får sitta utan att bli anfallen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Måndagsfika på jobbet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 En promewalk i ett soligt ⛅ men blåsigt Pennybridge Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 Kollar in gamla idoler på tv nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 1, 2019 Dela Inlagd Juli 1, 2019 (ändrad) Funderar på hur jag ska sammanfatta resan. Flyget till London från Arlanda med SAS Irland var väl ok. London har jag sett klart av. Men ska besöka några barer i framtiden. Bästa hotellet som var bokat på resan. London har bäst bar och pub klimat tycker jag. Eurostar till Paris var mycket bra tåg. Paris är helt ok för mig i shopping kvarteren och några sevärdheter. Tåget till Nice (TGV) Business är helt ok också men sämre än Eurostar. Nice, riverieran, ja det är helt ok Tycker dock att Barca är bäst. Tåget till Ventimiglia är ett pendeltåg, men vilken natur. Helt imponerad, alltså helt värt för den som tycker om kust, yatcher, berg, m.m. Tåget från Ventimiglia till Milano var med TRENITALIO intercity och det är inte så bra, även om vi hade Business. Men vilken natur 😀 förutom alla tunnlar. Tågen från Franska Rivieran till Milano går via Genoa alltså efter kusten så mycket det går. Skymtade Monte Carlo vyn från ena sidan. Saknar att åka båt dit, bo på lyx hotell, hmmm, dricka Vesper m.m. Får bli nästa gång. Milano är en häftigt stad. Mycket kultur. Näst bästa hotellet var bokat här, häftigt med en hall. Men faaan så varmt det har varit förutom i London. Norwegian hem via Oslo i morgon eftermiddag. Inte mycket att skriva om. Två toabilder från hotellet kan ni få. Ändrades Juli 1, 2019 av HuaHindinnge Tåg sträckningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Undrar hur länge han får sitta utan att bli anfallen Sveavägen.Stockholm, Sveriges framsida.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Gratisfikar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Tar en promenad i vårt vackra Wadköping vid Svartån & stadsparken rogivande😉 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Selfies är ju populärt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 On 2019-06-30 at 15:03, skrev HuaHindinnge: Snart framme vid sista resmålet. Dubbeltydig Zlatan stad Malmö? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 On 2019-06-30 at 16:07, skrev HuaHindinnge: Sista hotellrummet. Sista??? Då får man ge sig dit å bygga en massa hotellrum då!!$$$$$$! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Gratisfikar Och du ser en grym comprimator på lastbilen åxå! 🤞Med el kolv som öppnar inkastluckan!🤞 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 56 minuter sedan, skrev audirs2: Malmö? Milano. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Milano. Börja ju på M, 1-0 till dig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Jag tycker varken om människor eller musik, men den hör trubaduren är bra! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Jag tycker varken om människor eller musik, men den hör trubaduren är bra! Tack o bock du goa gubbe! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 2, 2019 Dela Inlagd Juli 2, 2019 Kollar Allsång 🎵🎶🎤 Heja Ove idol varning Love U Man💕 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 3, 2019 Dela Inlagd Juli 3, 2019 Ute i rikets tjänst och försöker ta mig till Zwolle Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 3, 2019 Dela Inlagd Juli 3, 2019 Jajemen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 3, 2019 Dela Inlagd Juli 3, 2019 Utflykt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 3, 2019 Dela Inlagd Juli 3, 2019 Kokar renkött som ska bli dagens middag tillsammans med färskpotäter och pepparrotssås. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 3, 2019 Dela Inlagd Juli 3, 2019 Pustar ut efter en god middag i goda vänners sällskap. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu