hamnoi Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 7 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Är ni i Thailand nu!! Nej, i turkland. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 3 timmar sedan, skrev svampen: Handlar Körv i Sköllersta Mums Jag som är uppvuxen med Sibylla, är det väldigt schyssta priser? (de var bästa var småholkarna med äldre folk som kunde grilla en korv samt hamburgare, nu är det många som bara använder ett stekbord.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 Satan så varmt! Fick ge mig ut och kyla ner mig i bilen. Passade på och tvätta bilen. Blev ju bra det här! Bettan är nöjd! 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 1 timme sedan, skrev Kingen: Satan så varmt! Fick ge mig ut och kyla ner mig i bilen. Passade på och tvätta bilen. Blev ju bra det här! Bettan är nöjd! 😀 Sms-lån? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 2 minuter sedan, skrev Knasen: Sms-lån? In med lite bilder när du försöker montera växthus /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 6 minuter sedan, skrev Knasen: Sms-lån? Fortfarande ont i tummarna! Krävdes ett jävla gäng sms-lån! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 7 timmar sedan, skrev svampen: Handlar Körv i Sköllersta Mums Jag tycker nog att det va bättre kvalitet på grejerna förr, typ 20år sedan när man handla där va nog korven godare? Eller kan det jag vara jag som har blivit en gammal gnäll gubbe 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 6 minuter sedan, skrev Enis: In med lite bilder när du försöker montera växthus /Enis Åkte upp på en pisskvart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 4 minuter sedan, skrev koppar55: Sista dagen i Sverige. Popnitade en gammal Jofa havsbris som ska till grabben i Karlstad. Som belöning blev det kåldolmar till middag. Ett litet tips , När gummilisten skall monteras , Lägg den i varmt vatten ett tag , Då bara smeker man på den 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 Ikväll fick glassmaskinen jobba.. Mangoglass och blåbärsglass, blir gott till helgen när favoritdottern kommer hem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 Skriver ett inlägg... Dags att knoppa efter en lång och trevlig kväll med ett par goda vänner! "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 On 2019-06-26 at 07:38, skrev Stoneys: Kollar benutrymme. Klart godkänd. Ingen stol vänster och ingen passagerare höger. 😀 Fina golvbilder, det e inne nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 23 minuter sedan, skrev audirs2: Fina golvbilder, det e inne nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Först vårdcentralen nu utflykt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 1 minut sedan, skrev ellim63: Först vårdcentralen nu utflykt.. Föredömligt att fota stillastående med dock på busshållplats mvh/Rickard Rättrådig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Vatten i öronen..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Funderar om jag ska se en film. Nä, det ska jag inte göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Funderar om jag ska se en film. Nä, det ska jag inte göra. Kan du bara be dom skita i ljudet och köra engelsk eller svensk text, så är det kanske ok. Lite Greta är aldrig fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Promewalk med Charlie 🐶 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Ser till att bilen blir tvättad... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 (ändrad) 15 minuter sedan, skrev Soengsang: Ser till att bilen blir tvättad... Fan vad du har gått ner i vikt. Är det grannens bil du tvättar? Hoppas vara att du inte blir tvingad att elda badtunna åt överklassen ( @Tallviking )för då har du sjunkit lågt på samhällsstegen. Ändrades Juni 27, 2019 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 Håhåjaja.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 4 minuter sedan, skrev ellim63: Håhåjaja.. Skulle nästan trott att det var hemma i eran trädgård ha ha Ja ja du får ta framm kastruller mm medans darlingen planterar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 På travbanan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juni 27, 2019 Dela Inlagd Juni 27, 2019 16 minuter sedan, skrev Abercrombie: På travbanan! Spelade du Global Approval ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu