L64 Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 26 minuter sedan, skrev Khonis: Hard rock Phuket. Här är en till godbit. Såg äkta vara i LA för 100 år sen.När det grymma förbandet var klara var jag sjukt nöjd.Sen small det till i amfieteatern och in stegade Ramones och jag skakar fortfarande av minnet. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Botaniserar lite bland bilder jag inte lagt ut tidigare....... Premiärsömn i sommarstugan....... Varje furuhatares värsta mardröm.......😉 Inte jättevarmt, så ett extratäcke från 70-talet gjorde susen........😊 Bara en liten krigsskada från denna helgen, så det får man väl vara nöjd med.......😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Söndagspyssel... 🇸🇪❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Midsommartid, det gäller att leva här och nu! ❤️ 🇸🇪 🌹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Tog in en stor...av någon sort som inte gick att uttala.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Tog in en stor...av någon sort som inte gick att uttala.... Gött, ha en underbar semester! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 14 minuter sedan, skrev ellim63: Gött, ha en underbar semester! En bugar å bockar! 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Sörjer, ölen är slut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Ja ja, lite vin så är jag glad igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 7 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Flugit med SAS gamla färger. Stolt som fan var jag. Nu väntar jag på att dom ska börja med sina diagonala linjer som dom hade på 80-talet, eller om det var 90-talet. Dock så är dom fula som få. DC 3 var bättre! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 16 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Sörjer, ölen är slut. I hela London... Är det Brexit som stökar till det!? 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Precis nyss, skrev ellim63: I hela London... Är det Brexit som stökar till det!? 🙄 Nä, bara min som tog slut. Se nästa bild vad jag tröstar mig med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Fotar en liten del av hotellet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 4 timmar sedan, skrev L64: Såg äkta vara i LA för 100 år sen.När det grymma förbandet var klara var jag sjukt nöjd.Sen small det till i amfieteatern och in stegade Ramones och jag skakar fortfarande av minnet. Sällan avundsjuk... men nu svider det, lyckost dej lamaien...det är stort. Citat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 14 timmar sedan, skrev L64: Såg äkta vara i LA för 100 år sen.När det grymma förbandet var klara var jag sjukt nöjd.Sen small det till i amfieteatern och in stegade Ramones och jag skakar fortfarande av minnet. Sett dem själv några ggr. Bla Grönan -88. Slutade med en hovtång i skallen. Det är punk det. 😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Tar hand om kroppen på gymmet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Frugans nya arbetsplats ute på Värmdö, fint skall det va, jo jo! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Gör en Mamma Bäng... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Gör en Mamma Bäng... Matlask,,,,öh menar latmask! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 En GT kl. 15 dekadensen är total... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 En GT kl. 15 dekadensen är total... Underbart, trevlig semester[emoji4]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Gör en Mamma Bäng... Var är du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 22 minuter sedan, skrev L200: Var är du? Sunny Beach Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2019 Dela Inlagd Juni 24, 2019 Håjaja.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 Uppgraderar ölkylen på uteplatsen. Plockat ur ena kylen från racebussen. Lite snett är åxå rakt sa Timell. Det var halvfullt i lilla kylen men här ser det fattigt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu