j43 Inlagd Juni 22, 2019 Dela Inlagd Juni 22, 2019 42 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Kollar PD:s raggarbränna.......😂 Är hövvet dumt får kroppen lida.......😂 Lysekil idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 22, 2019 Dela Inlagd Juni 22, 2019 18 minuter sedan, skrev j43: Lysekil idag? Nä,jag var den förståndiga idag....😂 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 22, 2019 Dela Inlagd Juni 22, 2019 Men jag är väl inte helt nöjd med tillvaron just nu, kiosken är fortfarande stängd och vädret är uruselt. 10,8 grader, huva. [emoji6] 10.8Långt ifrån dom normala 13 graderna.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Klockan har slagit arbetstid👍 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Dags att flyga igen... Börjar med frukost... Lite bubblor är alltid trevligt... Men vem fan har ställt upp en godisbar... alla vet ju att jag saknar karaktär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Dricker kaffe och beundrar reparation och ombyggnad. Från vrak till perla på över 500 timmar kvällar och helger. Nu blir det bara att njuta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Bra med benutrymme... Egen rad... Börjar bli populärt med Retro Liveries... klassiskt vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Dom håller på att bli lite väl närgångna här nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Promenerar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Loungar i Köpenhamn. Men den jävla @M33 jagar mig välden över med couscous och bulgur... En jäkla tur att SAS har soppa också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Grillar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Bra med benutrymme... Egen rad... Börjar bli populärt med Retro Liveries... klassiskt vackert! Flugit med SAS gamla färger. Stolt som fan var jag. Nu väntar jag på att dom ska börja med sina diagonala linjer som dom hade på 80-talet, eller om det var 90-talet. Dock så är dom fula som få. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Söndags bira med fel glas till fel öl. Men smakar bra. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Knåpar ihop en skrällrad till dagens omgång. Rätt öl i fel glas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Tom stol även på nästa flight... dock får jag dela rad med en CityJetpilot... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Äntligen rätt 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Ölar.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Gött är det 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Lite kultur finns att se iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 22 timmar sedan, skrev Bibben: Gött med folk som har lite självkännedom, cred för det 👍 😃 Fan va fyndig och cool du är. Mamma måste vara så stolt över dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Blandar glas med annan bira men ok 👌. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 21 minuter sedan, skrev Khonis: Lite kultur finns att se iallafall. Inte lite,,, Mycket kultur. Var ju sista Touren med ursprungs medlemmarna innan flygkraschen. Var sitter denna affisch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Beach 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 Den här får avsluta midsommar helgen, finns lite bubbel på kylning ifall att. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 23, 2019 Dela Inlagd Juni 23, 2019 1 timme sedan, skrev Naam jai: Inte lite,,, Mycket kultur. Var ju sista Touren med ursprungs medlemmarna innan flygkraschen. Var sitter denna affisch? Hard rock Phuket. Här är en till godbit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu