Enis Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Rostar lite ben enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 6 timmar sedan, skrev MickeN: Inte helt fel att vakna upp till det här. Viking eller "Siljo"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Besöker Hornborgasjön för att kolla Tvåbenta snyggingar 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Njuter av The final countdown på radio samtidigt som den franske chauffören kör hyfsat offensivt och chattar upp sin flickvän i brygga samtidigt.Rofylld eftermiddag.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Pysslar i köket.. Visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Njuter av The final countdown på radio samtidigt som den franske chauffören kör hyfsat offensivt och chattar upp sin flickvän i brygga samtidigt. Rofylld eftermiddag. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Taxin från Arlanda gjorde en som vanligt irriterad.Kamelryttare och bilar är en usel kombination. Denna variant styrde genom att justera kursen lite då och då med knyck på ratten så man hela tiden gunga i sidled. Därför jag nästan alltid står på långtids-parkeringen. Orkar inte med dom.Sveriges sämsta chaufförer är koncentrerade som taxi eller budbils förare. Ofta man får påminna dom om fastpris dessutom. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 Läser Exprässen: Händelsen inträffade på tisdagseftermiddagen på en ort i Tingsryds kommun. Polisen fick larm om att ett 4-årigt barn slitit sig från en fastighet och gått attack mot ett litet barn i närheten. Kraftigt biten och riven Enligt polisen ska barnet ha blivit kraftigt biten och riven av hunden. Barnet fick efter attacken föras med ambulans till sjukhus. Hunden omhändertogs direkt på plats av polis. Ägaren, en kvinna i 25-årsåldern, är nu misstänkt för vållande till kroppsskada, rapporterar P4 Kronoberg. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 Hej Köpt sand som jag skall lägga på baksidan huset.. Sen sätter jag ut en solstol, parasoll och ett litet bord i sanden och drömmer om att det en strand. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 lunchar med några experter enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 Kollar genom lite foton från Finlands resan. Den här tror jag var årsmodell 1923. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 6 minuter sedan, skrev MickeN: Kollar genom lite foton från Finlands resan. Den här tror jag var årsmodell 1923. Det e annars fint i Brahestad, har åkt förbi där för 100 år sedan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 (ändrad) Gör en Emil ock lagar spagetti sås Tyvär gick jag på en mina när jag Köpte färsen 89kr kilot för nötfärs och 59 för bland färs nån jävel hade lagt en nötfärs paket i bland färs högennpväl ok blir innte så mycket skumm På nötfärs så ok 89 kr kilot och 59 för blandfärs Men vem fan tännker på det när pensionen ramlar in idag Har läst lite på unga bakad Falukorv den står på tur efter spagetti såsen Måste Goggla på den rätten finns olika Recept Ändrades Juni 19, 2019 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 Tur med semester vädret, nu blir det 2-3 öl på uteserveringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 4 timmar sedan, skrev Enis: lunchar med några experter enis Den ene behöver klippa sig och den andre har ingen anledning till det (likt mig)............ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Den ene behöver klippa sig och den andre har ingen anledning till det (likt mig)............ Tur ingen av dem fotade mig då 🧔🎅🧙♂️ enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Den ene behöver klippa sig och den andre har ingen anledning till det (likt mig)............ Jag går till frissan och tar en klippning och rakning varannan måndag när jag är hemma i Rawai. (Delvis för att hon är både trevlig och söt.) Nu blir det väl ingen ansning av fjunen på sex månader såvida inte damen klipper till mig när hon kommer om ett par veckor. Rakningen sköter jag själv ungefär varannan vecka när jag är i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 19, 2019 Dela Inlagd Juni 19, 2019 2 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Den ene behöver klippa sig och den andre har ingen anledning till det (likt mig)............ Vafan.....den ene har lär vart på resande fot i 4 månade och har inte råd att klippa sig i dessa nejder.....men denne lovar på bättring till nästa bild, om ett par dagar Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Kör en Emil 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Citodon och styrketräning.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Sen frukost “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 (ändrad) En sväng på stan Open Art i år en rosa stridsvagn på Stortorget vart en kall klassiker ochså 88:an Mums Ändrades Juni 20, 2019 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Njuter en dubbel espresso och glass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 6 timmar sedan, skrev svampen: En sväng på stan Open Art i år en rosa stridsvagn på Stortorget vart en kall klassiker ochså 88:an Mums Tror att stridsfordonet är genuscertifierat från Södertörns högskola.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Nu blev dottern klar med sommartårtan.... Harry Pottertema såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 Väntar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu