rolba Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 9 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Hade det inte varit upptaget hade det varit mycket passande! Ham lek kan ju funka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 8 minuter sedan, skrev rolba: Ham lek kan ju funka Eller Mai kaeng Christian... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Laddar upp framför Tv:n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Hej Äter frukost på Akvavit i Jomtien då det var "krig" i frukostmatsalen på Kineshotellet. Det vill säga om det inte var "krig" så måste det tävling i vem som kan prata och skrika högst.. Och tydligen också en tävling om hur mycket man kan grisa ner vid maten.. Lämnade med Leo innan vi satt oss.... Frugan var för snål, så hon och dottern äter tillsammans med ett femtiotal apor. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Är på barndop... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Håller på med trädgårdsarbete Jag begriper inte hur jag hinner med allt 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 16 timmar sedan, skrev audirs2: Lite mat i magen så då blir man så nöjd, ja hela familjen då asså! Vacker fru och söt dotter! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Roar mig som brukligt på en söndagseftermiddag......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Kollar på fotboll Sverige Thailand med frugan. Och suger lite på vitt vin.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Frugan tittar på fotboll 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Fotboll och krusbärsläsk, heja Sverige och Thailand! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Gamla Finland har så låga hus ser jag.😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Äter en väldigt liten hamburgare.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 En slagen hjälte.. 💕😀 Jag får väl pyssla själv i köket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Trattisar i pannan och så gul lök.. Och så får det puttra med grädde och ett par teskedar dijonsenap.. Kärlek! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2019 Dela Inlagd Juni 16, 2019 Tittar upp mot skyn nått som surrar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 Förbereder midsommarfirandet. Klar i god tid för en gångs skull. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 Tågloungar, inte särskilt upphetsande utbud. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 Äter lunch... Å tittar på utsikten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 40 minutes delayTill NantesSkickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 (ändrad) On 2019-06-15 at 10:06, skrev rolba: Äntligen en sommarliknande dag igen. Njuter en stund i uterummet. Hoppas jag hinner få lite bättre ordning tills Pinky kommer om tre veckor. Trevligt att Pinky kommer! Spara lite jobb, så att hon känner sej behövd! Jag jobbade några år åt en av Indiens rikaste män på en av hans superyachter, hans älskarinna hette "Pinky", och då menar jag att i hennes pass som jag råkade se, så stod det "Pinky" och ett efternamn... En sån där kul grej som hände ibland: Pinky och chefen hade varit ombord nån vecka och kryssat runt i medelhavet, när Pinky reste hem och chefen åkte till flygplatsen för att vinka av henne OCH genast hämta upp sin familj för nån veckas Yachting i Medelhavet, så... ...Städades alla gästhytter och övriga salonger, matsal, soldäck osv extremt noggrant, poolen tömdes och fylldes igen, inga bevis för att chefen varit ombord nyligen fick finnas kvar! Och när Chefen kom tillbaka med fru och barn några timmar senare, stod vi i besättningen uppställda på däck och välkomnade honom med "Det är så trevligt att se er här igen Sir, det var sååå längesedan vi sågs sist" (fast inte på svenska då, förstås ). Bara en av många anekdoter jag har från den tiden... MVH Ändrades Juni 17, 2019 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 17, 2019 Dela Inlagd Juni 17, 2019 Nu börjar det ordna till sig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Inte helt fel att vakna upp till det här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Nu är jag hemma, lite orolig om jag ska klara midsommarhelgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Juni 18, 2019 Dela Inlagd Juni 18, 2019 Vätskepaus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu