audirs2 Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 5 timmar sedan, skrev Khonis: Kör lite häng i loungen. Var e brudarna? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 13, 2019 Dela Inlagd Juni 13, 2019 On 2019-06-12 at 13:56, skrev Fantomen: Live and direct från middagabordet: Hörde ingen musik, var säkert nån thaislafs, enda behållningen var hon i grönt. Detta är mycket bättre, på alla sätt och plan. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 Vart på gymmet Darlingen jobbar svart Jag har et par pilsner och slappar med musik https://youtu.be/_91hNV6vuBY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 Låter fint clirre! Från ett Bruce-fan till ett annat: Hans nya platta släpps idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 Djävlar. Jag bara känner att jag skulle bli uppäten av mygg där. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 26 minuter sedan, skrev koppar55: Efter en härlig vecka i Alcudia blev det snabbt till att fixa en kanna kaffe och ut till favoritstället. Härligt tid när solen står högt i skyn på sena kvällen.👍 Trots alla fina - och exklusiva - platser du varit på - så benämner du ändå sverige som favoritställe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 400 meter stav........ Kast med liten höjdhoppsställning......... Jag dör........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 14, 2019 Dela Inlagd Juni 14, 2019 Res på dig å ta för dig........ Kavajen behöver du inte ta av dig för den slår jag av dig......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Pausar lite i Sveriges vackraste stad, Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 13 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Trots alla fina - och exklusiva - platser du varit på - så benämner du ändå sverige som favoritställe? Samma här, just klippt gräset och sitter nu med en kaffe och tänker Sverige är oslagbart en fin sommardag. Nu dags att bottenmåla båten som borde ha varit i redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Äntligen en sommarliknande dag igen. Njuter en stund i uterummet. Hoppas jag hinner få lite bättre ordning tills Pinky kommer om tre veckor. Temperaturen lär hon väl bli nöjd med i alla fall. Utsikten är det inte så lätt att göra något åt. Tja, lite röjning på tomten skadar väl inte. Men inte idag. Får vara nöjd med en blå himmel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Fin dag med go vind på Jomtien Beach. Grymt käk och en glad Ling är inte fel det heller...Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 22 minuter sedan, skrev Fredman: Sverige är oslagbart en fin sommardag. Fin bild! Håller med - i alla fall oerhört svårslaget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Årets första dopp.....iskallt!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Årets första dopp.....iskallt!!!! Byte av nick på MPR då från naam kaeng till ham noi enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 8 minuter sedan, skrev Enis: Byte av nick på MPR då från naam kaeng till ham noi enis Hade det inte varit upptaget hade det varit mycket passande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Hej Just nu har jag tagit ett par bilder från fönstret på 14:de våningen på Kineshotellet i Jomtien. Ha en kanonbra dag! :wai: Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 (ändrad) Ja jäklar i det hur det kan gå när man blir bjuden på Lapskojs hos lk2. Men gott som tusan var det, Ändrades Juni 15, 2019 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Studiebesök på Karintorps tomater.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Grillar kyckling medium rare blir nog bra 😉 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Sillunch och nostalgi.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Preppar lite lördagsmys......... Kan bli mat idag också........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Lite mat i magen så då blir man så nöjd, ja hela familjen då asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 Klappar hund. Vejmaran...... eller något sådant. Snäll är hon i alla fall. Duktig på att döda rådjur sägs det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Juni 15, 2019 Dela Inlagd Juni 15, 2019 13 minutes ago, Naam kaeng said: Klappar hund. Vejmaran...... eller något sådant. Snäll är hon i alla fall. Duktig på att döda rådjur sägs det. Ser ju helt livsfarlig ut! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu